2021/01/09

Nowości

 W pierwszym tygodniu 2021 roku admini postanowili uraczyć nas takimi kolekcjami:




Ja nie kupiłam niczego. A jak tam z zakupami u Was? 


Piątek na Stardoll bez Archive, to piątek stracony, więc dostaliśmy starą kolekcję Vinyl:


Przyznam, że jestem rozczarowana. Niektóre rzeczy mam jeszcze z oryginalnego sklepu i doskonale wiem, że płaciłam za nie w Starmonetach, a nie w Stardollarach... 
Niektórych ubrań brakuje, np. niebieskich jeansów za Starmonety, wiecie, o których myślę? 
Co sądzicie? 

Z Archive zniknęła kolekcja Folk... miło, że ktoś nas uprzedził o tym. Nie zdążyłam kupić wszystkiego, co chciałam. Ubrania da się już sprzedawać w bazarze. Ale jestem wściekła! 

Miłego dnia! 


13 komentarzy:

  1. Dostawa do Archive jest żenująca... Przecież ta kolekcja była nie tak dawno normalnie w sklepie... Nie wiem czy ludziom to nie przeszkadza, ze dalej dostajemy syf zamiast normalnych rzeczy?
    Z mini dostaw kupiłam kaszkiet i torebkę z pierwszego manekina (o dziwo udane) i ten fioletowy płaszcz.
    Swoją drogą pierwszy zestaw z tego co kojarzę jest z Moschino i zabrakło na zestawie właśnie nazwy marki... Lenistwo grafików...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście archive ogólnie po prostu drażni... Jak zobaczyłam, że admini wrzucają takie rzeczy na prawdę byłam w szoku. Jest to niesamowicie niesprawiedliwe względem osób, które wydawały gromadę sd, a co za tym idzie- REALNYCH pieniędzy, na to żeby zdobyć jakieś cenne rzeczy. A to żeby nowi użytkownicy mieli dostęp do starych rzeczy do mnie nie przemawia, niestety, ma się konto od lat to się je łatwo zdobyło A po latach stały się cenne, bieżące za kilka lat też by się stały. Tak moim zdaniem to powinno działać. Admini mieli nabijane kieszenie przez mnóstwo użytkowników, a jak im się przestało chcieć wymyślać nowe dostawy to potraktowali ich w ten sposób...

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak bez żadnej promocji pousuwali? Beznadzieja. Wiem, że pochłaniają ich prace nad launcherem, ale bez przesady... Już blisko od roku nie robią kompletnie nic z przywróceniem normalności w grze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam jeszcze, że dla mnie na przykład zbieranie i wyszukiwanie takich perełek było dużą frajdą i gra dawała radochę i miało to sens, teraz sensu specjalnego w calokształcie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Vinyle słabe, oprócz czapki którą kupiłam od razu.
    Archive? Żałosne. Te rzeczy były całkiem niedawno dostępne i były o wiele tańsze.
    Boże czy oni na prawdę nie mogą zrobić chociaż JEDNEJ nowej i porządnej dostawy? Przez cały rok tacy chorzy wszyscy tam byli?

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o Vinyl to beznadziejne rzeczy,dodałam tylko na listę życzeń ten gorset beżowy...co do Archive to serio??takie coś dodawać??toż te ciuchy można znaleźć w bazarze za grosze,żenada....

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodać, nic ująć, poprzednicy wyrazili całą gamę uczuć które mi towarzyszyły przy tych "nowościach". Dostawy żałosne, Archive to szkoda strzępić ryja. Pierwsza rzecz, którą sobie pomyślałam, to że jak już Vinyl trafił do Archive to znak że jest bardzo źle ze Stardollem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Archive: 🤮🤮🤮🤮 tyle lat stardolla i wybieraja takie dno. Co za idioci tam pracuja? z codziennych fajna jest skórzana czapka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię Ci się, te ostatnie dostawy, to dramat jakiś x.x

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie same odczucia co do Archive jak wszyscy Ż E N A D A !!!!!!!!!!!! Co do manekinów akurat wszystkie trafiły w mój gust więc kupiłam kilka rzeczy - to się fachowo nazywa zakupoholizm XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ups, a ja z Archive trochę kupię, bo przypomina mi stary stardoll

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazdy tak najeżdża na to archive, fakt faktem - drogo.. ale czasami można trafić na rzecz, która kiedyś sie chciało a nie kupiło. Mnie nie robią różnice z metkami, traktuje archive jako taki stardollowy lump, w życiu prywatnym często tam zaglądam wiec i tu nie czepiam sie tak do końca. ;)

    OdpowiedzUsuń