2021/01/29

#baghunter

Dobra, trochę wypadałoby odpocząć od paryskich butików, to może wybierzemy się do Włoch? Co powiecie na Mediolan? Sprawdźmy, co słychać u Prady ;) Model torebki, który wybrałem na dzisiaj to Cahier. Dostępny w wersji na ramię i wokół bioder. Niektóre są noszone na łańcuszku, inne na skórzanym pasku.  Egzemplarze dostępne online nie zawierają żadnych dekoracji, natomiast w poprzednich sezonach torba była zdobiona np. ćwiekami, zwierzęcymi printami czy fantazyjnymi aplikacjami z metalu. Najczęściej są wykonane z cielęcej skóry. A na Stradoll? O ile się nie mylę, trzy razy mieliśmy szansę zakupić jej wirtualną wersję: raz w sklepie Tributes Gallery, później jako Hot Buys, a rok temu torebka znalazła się w kalendarzu adwentowym. Najtańsza oczywiście jest ta ostatnia, spokojnie ją znajdziecie na bazarze, pozostałe również da się znaleźć, ale ich cena jest wyższa. Myślę, że najwięcej kosztuje ta czerwona - moja kosztowała niecałe 100 sd, chociaż to i tak była okazyjna cena. Poniżej standardowo stylizacje. Od lewej bizneswoman we współczesnym wydaniu, potem romantyczka, na koniec kolorowe szaleństwo. 



Co sądzicie o tej torebce Prady? Może macie jakiś inny ulubiony model tej marki? Liczę na Wasze komentarze! 


9 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest ładna :) ostatna mi się nie podoba,nic tam do siebie nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwoną mam jeszcze z Plazy, z resztą jak wszystkie rzeczy z tamtej kolekcji. Ogólnie średnio lubię Pradę. Stylizacje są całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie przepadam za tym domem mody. Malo co mi sie podoba, chyba jedynie Cahier i odrobina z Nylon. Za to jak bylo tribute Prady to kompletnie mi nie podeszlo

      Usuń
  3. Czerwona jest naprawdę ładna, mam tą co znalazła się w kalendarzu. Dwie pierwsze stylizacje są świetne, bardzo dobre zestawienie.
    Trzecia stylizacja jest ciekawa, taka wiosenna, może zmieniłabym szpilki na różowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podoba mi się ta 1 stylizacja. Nie wiem czemu, ale zawsze stylizacja 'bizneswoman' podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje są naprawdę piękne <3
    chciałąbym mieć chociaż na stardoll jedną z tych torebek, nie wiem jakim sposobem przegapiłam je w plazie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podobają się wszystkie stylizacje! Ta czerwona torebka skradła moje serce. Zieloną już mam. Super post jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Środkowa stylizacja to miłość! Pierwsza jest okej, ale trzecia nie przypadła mi do gustu.
    Post bardzo ciekawy, czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki mi się naprawdę podobają, a spośród twoich stylizacji wybieram środkową - podoba mi się taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń