2021/01/17

Stylizacja od Czytelnika: Aletheiaa

 

19 komentarzy:

  1. Poza nakryciem głowy, które wygląda jak niemiecki hełm kolekcja wiosna lato 1940 wszystko super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba, skąd buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są z MSW,ale znajdziesz je w Museum Mile,jeżeli się nie mylę

      martusia-16

      Usuń
    2. dokładnie tak! są do kupienia z Museum Mile i od razu skradły moje serducho

      Usuń
  3. stylizacja jest bardzo ładna,nie podoba mi się tylko kapelusz...bardzo kiepskiej jakości jest screen :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! właśnie niestety nie wiem czemu tak się stało, pewnie przy powiększaniu :(

      Usuń
  4. Ja też usunęłabym kapelusz, bo nie pasuje do tej stylizacji. Jest totalnie od czapy.
    Reszta ładna 🌻

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bluzkę, jest na tak! Również nie podoba mi się ten kapelusz, reszta idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem taka dziwna, że lubię ten kapelusz xDDD
    Niemniej tutaj on w ogóle nie pasuje, bo jest sportowy. Reszta stylizacji jest bardzo fajna, podoba mi się bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o screeny kiepskiej jakości to może wina tego, że wcześniej w przeglądarce na pełnym ekranie można było zrobić screena większej doll i wtedy nie były rozpikselowane,teraz niestety nie mamy takiej opcji w launcherze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne,u mnie wyszedł ładny screen,wyraźny xd bo z ciekawości przed chwilą zrobiłam

      martusia-16

      Usuń
    2. Ja też nie mam problemów ze screenami na powiększonym ekranie o.O

      Usuń
  8. Torba i pasek do wymiany. Nakrycie głowy spoko. Całość mi się podoba.
    Screeny z aplikacji, to katastrofa, bo nie ma pełnego ekranu, sama wysłałam ostatnio stylizacje i będą dość małe obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś jakosc screena nie rzucila mi sie w oczy. Zgadzam sie co do paska i kapeulsza, który nie wiem co tutaj robi. Reszta klasyczna, ale dobrze wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się co to kapelusza, gdyby nie on to całość by była spójna i elegancka ;) szkoda że nie ma tego trybu pełnoekranowego, jakość obrazków by była na pewno dużo lepsza

    OdpowiedzUsuń