2021/01/03

RELACJA Z IMPREZY SYLWESTROWEJ


Sylwester już za nami. Impreza blogowa również. Przeżyjmy to zatem jeszcze raz! :D


Na początku zebraliśmy się w wąskim gronie.


Później gości przybywało coraz więcej.


I więcej :D Jedliśmy, piliśmy, tańczyliśmy i oglądaliśmy fajerwerki. Kot Emiliusz błyszczał w towarzystwie.


Szampan przyjemnie zaszumiał w głowie, dzięki czemu zdecydowaliśmy zmienić lokal i pójść na dyskotekę. W tym czasie wpadł do nas nieoczekiwanie Mateusz Morawiecki. Na szczęście nie miał przy sobie strzykawek ze szczepionką :D Później z imprezy wyszedł, ale i tak zostawił podsłuch. Niektórzy widzieli, że jego postać zniknęła, a dla niektórych wciąż była widoczna. Podejrzana sprawa, którą powinien się zająć detektyw Lucyna.



Nie zabrakło również bohaterki polskich, świątecznych stołów, czyli kiełbasy! 


"Słowa pijanego to myśli trzeźwego" - niestety stardoll nie akceptuje tej prawdy, starej jak świat. Admin, zbulwersowany naszym słownictwem i hałasami wykonał telefon: "halo, policja, proszę przyjechać na stardoll". Przyjechali i nas zakneblowali. A Elizabet-Mary miała z tego niezły ubaw :D Kot Emiliusz z błyskiem w oku, patrzył na całe zajście dumnie machając ogonem. 

_____________________________________

Mówiąc krótko - było super! Obawiałam się, że taka impreza się nie uda, ale na całe szczęście - myliłam się. Z całego serca dziękuję wszystkim, którzy przybyli lub przewinęli się przez nasz czat. Nie obyło się oczywiście bez problemów technicznych. W momencie kiedy na imprezie znajdowało się tylko kilka osób, w lobby widniała informacja, że nasz chat jest przepełniony. Kolejna rzecz, którą stardoll kompletnie się nie zajmuje. Chaty niby są, ale oczywiście nie działają jak należy. Klasyk :D

Niemniej jednak impreza była świetna. Razem z Elizabet-Mary zdecydowałyśmy, że na pewno nie ostatnia! A zatem - do zobaczenia! =D

14 komentarzy:

  1. Oj na taką relację czekałam, aż szkoda mi w serduszku że nie mogłam dołączyć do was choć na chwilę :D Widzę, że to był wieczór pełen przygód. Czekam w takim razie na następną okazję, mam nadzieję że już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie miałam weny na imprezy, ale cieszę się, że Wam się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie widziałem Morawieckiego a stał za moimi plecami. :D Skąd on się wziął na tej imprezie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mati chciał nam imprezę zepsuć, ale mu nie wyszło :D Na całe szczęście nie wezwał posiłków xD
    Czekam na kolejne imprezy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zdjęcia nie uchwyciły, ale przyznaje, że panowała super atmosfera! I te kreacje! Lepsze niż na sylwestrze w telewizji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wam, że macie czas na takie stardollowe imprezowanie, ja w sylwestrowym tygodniu zalogowałam się może raz a co dopiero imprezki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tylko jedna imprezka z przedłużeniem na drugą, bo nasz czat był przepełniony i nikt już później nie mógł wejść. Nikt nie siedział na stardollu do północy :) Wszyscy mieli swoje plany na ten wieczór, więc rozeszliśmy się w miarę wcześnie :)

      Usuń
  7. To był super wieczór! Dziękuję za tak udaną zabawę i fajną integrację :)
    P.S. Wydało się, kto najwięcej przeklina!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post z relacja imprezki! Żałuję, że nie moglam byc tam z wami, czatowałam chwile az moze jednak uda mi się wejsc ale wyrzucało mnie przez limit osób.. Zgadzam się, stardoll powinien cos zrobic z tym ograniczeniem ilości osób na czacie. Czekam na następne imprezy, wbije na pewni! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam czasu bawić się razem w wami - przedświąteczny czas i sylwestrowe szaleństwo pochłonęło mnie doszczętnie w realnym życiu, ale miło popatrzeć na zdjęcia i przeczytać relację z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z Was gwiazdy! Ja niestety nie mogłam być, ale kto wie jak będzie następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę, widać że imprezka udana była! I jeszcze ta zaszczytna wizyta Morawieckiego! :D genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Było super! Dziękuję Wam za miło spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń