2021/01/20

1:3

Jak mogliście zauważyć przez długi czas unikałem w tej serii stylizowania pewnej części garderoby... Mowa oczywiście o sukienkach. W końcu to nie sztuka dobrać buty, torebkę, biżuterię i gotowe, prawda? Żeby jednak za każdym razem nie było tak oczywiście, wziąłem pod lupę niezbyt lubianą darmówkę Blazer Inspired Black Dress. Ja lubię robić z niej bluzkę/górę innej sukienki. Pasek i guziki zdecydowanie psują całość, czyniąc z tej sukienki kreację tylko na raz. Dzisiejsze outfity to czarne eleganckie total looki. Dwa pierwsze stworzone z myślą o wytwornej pani domu, trzeci o wyjściu na czerwony dywan. Tutaj poza butami i kolczykami całość za starcoins. 

 


#1: naszyjnik Callie's Picks, sukienka Special Offer, pasek Bonjour Bizou, futro Voile, torebka Voile, spodnie PPQ, sandałki Young Hollywood. 

#2: kolczyki Nelly.com, choker Vinyl, naszyjnik Inspired by Chanel Tribute, pierścionek Special Offer, sandałki Vinyl, sukienka Special Offer, spódnica It Girls+Nelly.com+ Inspired by Dolce and Gabbana Tribute.

#3: kolczyki Vinyl, sukienka Special Offer, spódnica x2 Couture Tribute, pasek Couture Tribute, szpilki Pals.

15 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te stylizacje, lubię takie eleganckie zestawienia :)
    Podoba mi się góra tej darmówki, no i można ją fajnie wystylizować ze spódnicami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza wersja jest najładniejsza, ponieważ ma w sobie taką klasę ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wlasnie kiedys Ci mowilem ze jeszcze ten styl powroci :) w tym poscie ^^

      Usuń
  5. Góra tej sukienki jest śliczna. Fajne stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam całości tej sukienki więc nie wiem, o którą chodzi, ale twoje stylizacje bardzo mi się podobają :D te bufiaste rękawy i dekolt v mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Museum Mile jest taka sama ale w innym kolorze, latwo rozpoznasz :)

      Usuń
  7. Sukienki są cudne, najlepsza część garderoby moim zdaniem :) Super są stylizacje z wytworną panią domu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie stylizacje – kojarzą mi się z bogatą panią, która leży i pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy stylizacje są dla mnie obłędne! Bardzo elegancki look, totalnie mój ulubiony styl ubierania się na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń