2021/01/08

#baghunter

Dzisiaj zostaniemy jeszcze przez dłuższą chwilę w butiku Chanel. Zaprezentuję Wam kolekcjonerskie torebki, które marka wypuszcza co sezon. Jak to prawdziwi kolekcjonerzy na nie mówią? Są to Minaudières. Czyli po prostu eleganckie wieczorowe torebki. Niestety nie powiem nic na temat materiałów, z których są wykonane. Za to przekonacie się, że mają bardzo fantazyjne kształty! Zależą one od tematyki sezonowej kolekcji lub nawiązują do jakiegoś miasta w przypadku kolekcji Métier's d'Art. Te malutkie dzieła sztuki kosztują krocie i nie są dostępne dla każdego. Oferowane są klientom VIP. Całe szczęście, że na Stardoll tak nie było ;) Potem oczywiście można je nabyć z drugiej ręki, ale cena często szokuje. Poniżej natomiast znajdują się egzemplarze, które pojawiły się w grze i ich realne odpowiedniki.













Myślę, że większość kojarzycie. Najcenniejsza jest torebka 2.55 w plastikowej obudowie z LE. Również najtrudniej ją znaleźć, jest tylko 350 sztuk w grze. Pozostałe modele nie są już tak rzadkie, ale to nie oznacza, że są mało warte. Inne można nadal znaleźć w sklepie. Dobra, koniec o tym - teraz lookbook! Mam nadzieję, że udało mi się stworzyć coś maksymalnie w stylu Chanel wykorzystując potencjał mojej szafy ;) 


Źródła: 

https://www.bagaddictsanonymous.com/guides/your-complete-guide-to-chanels-novelty-bags-and-minaudieres/?fbclid=IwAR3Mtzg4g5l61IRlfabMoU4Uw9ZAlF7-Xa9JlSa5twXXj-1UPcAPueP7uI8

https://co.pinterest.com/pin/55239532899765016/

https://pl.pinterest.com/pin/221802350386919970/ 

Liczę, że dotrwaliście do końca :) Które modele podobają się Wam najbardziej, a które najmniej? Macie jakieś w swoich szafach? Dajcie też znać, co sądzicie o moich stylizacjach ;)

22 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko z metką Chanel!
    Bardzo fajne stylizacje, szczególnie pierwsza z tym "kołem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) za tydzien cos jeszcze z Chanel, bedzie niespodzianka dla Ciebie ;)

      Usuń
  2. Świetny post! Większość z tych torebek wpisuje się w moje gusta. Głupio mi się przyznać, ale nie wiedziałam, że Clear Plastic LE Purse jest inspirowana Chanel :O
    Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, najlepsze to pierwsza, trzecia i szósta ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) oj tam, sa osoby ktore w rzeczywistosci nosza 2.55 a nazywaja ja flap bag 😅😂

      Usuń
  3. A na Shein jest w sprzedaży torebka w kształcie piłki od koszykówki za 40 zł i w kształcie kury też za 40 zł. Ten sam poziom elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocze podrobki. Sadzac po cenie, nie sa to najlepsze materialy. Strach tez pomyslec kto i w jakich warunkach tworzyl ten bubel. Mysle ze "elegancja" z tego sklepu nigdy nie trafi do domu aukcyjnego.

      Usuń
  4. Świetny post, na pewno bardzo czasochłonny,mnie kilka lat nie było w grze więc części torebek nie widziałam nawet na oczy, aczkolwiek większość piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze ktos to dostrzegl :) o tak, troche trwalo znalezienie tych odpowiedników w apartamentach. Sam troche mam, ale to za malo. Zgadzam sie, robia wrazenie!

      Usuń
  5. Post naprawdę bardzo udany.
    Większość tych torebek w prawdziwym życiu mi się nie podoba – ta w kształcie wielkiego koła jest koszmarna... bardzo niepraktyczne.
    Na Stardoll prezentuje się to o wiele lepiej! A Twoje stylizacje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) moda z wybiegu czesto jest niepraktyczna, taki jej urok ;)

      Usuń
  6. Fajny post!
    Tak jak mówiłam, nie przepadam za Chanel, ale podoba mi się bardzo ta torebka w kszałcie perfumu (wzystkie 3 wersje w realu) oraz lalka. Na Stardoll posiadam tę małą prostokątną i perfum z HB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) zgadzam sie co do ksztaltow, te perfumy sa obledne <3 chcialbym miec w rzeczywistosci ;)

      Usuń
  7. nie lubię Chanel,na sd co kupowałam jakieś ciuchy z tej marki to potem wszystko sprzedawałam...o tych realnych się nie wypowiadam bo wgl nie interesują mnie takowe rzeczy,bo kompletnie takie ciuchy czy artykuły nie są w moim stylu...co do stylizacji to niestety podoba mi się tylko druga stylizacja z pierwszego rzędu,reszta wgl nie przypadła mi do gustu albo przez dodatki albo krój ubrań

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post! Bardzo oryginalne torebki, rozśmieszyła mnie ta stylizowana na karton mleka :P ja mam Chanel z It Girls, która była śmiesznie tania (być może nadal jest, ale nie wiem). Stylizacje pierwszorzędne! Bardzo podoba mi się nr 1,2 i 6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ta z it girls jest zrobiona na wzor zapakowanego w folie i położonego na tacy miesa, w tym przypadku torebki ;) na innych pokazach torba Chanel miala kształt konewki i karnistra na paliwo, to jest dopiero zaskakujace!

      Usuń
  9. No z tym mięsem, to mnie powaliło :O widać, że nie próżnują w czerpaniu inspiracji XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najdziwniejsza byla pikowana konewka, chyba z 2012 roku xd

      Usuń
  10. Post świetny i stylizacje także! Torebki są cudowne, nie zdawałam sobie sprawy, że ta z It Girls za sm też ma coś związanego z Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie przypuszczalem ze to jest inspirowane paczka miesa w folii xd dziekuje :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię posty z tej serii ;) ja też nie jestem fanką niepraktycznej mody, ale trzeba przyznać że prezentuje się ciekawie. Zgadzam się też z tym, że na Stardoll te odpowiedniki jakoś się prezentują lepiej niż oryginały :P głównie za to lubię Stardoll że można się ubrać w jakieś przypałowe rzeczy, które w realu totalnie by nie przeszły, a tutaj jesteś stylowy/a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna sprawa ze w realu sa duzo drozsze i nielatwo jest je nawet kupic przy wiekszym zasobie pieniedzy... ciesze sie, ze lubisz te serie :)

      Usuń
  12. Hulahop bag to jest cudo! Nie wiem czy tylko ja lubię takie wydziwiane rzeczy? Haha :D Lait De Coco bag tez bym chętnie przygarnęła, gdyby trafiła mi się okazja :D

    OdpowiedzUsuń