2021/01/01

#baghunter

Witam Was bardzo serdecznie!

Coś czuję, że jeszcze przez pewien czas zostaniemy z francuskimi markami. Dzisiaj zajrzymy do butiku Chanel. Zapewne większość z Was kojarzy takie modele jak Chanel Flap Bag, Chanel 2.55 Bag, Boy Chanel. W końcu są to najbardziej rozpoznawalne torebki tej marki. Chciałbym jednak żebyśmy tym razem przyjrzeli się tym mniej popularnym. Mam na myśli Chanel 19 Bag i Chanel Gabrielle  Handbag. Pozwolę sobie przybliżyć kilka informacji na ich temat, które są również umieszczone na oficjalnej stronie marki. Zacznijmy od Chanel 19 Bag.

"Liczba 19 oznacza rok 2019, w którym torba powstała. Nazwa nawiązuje do jej poprzedniczki – torebki 2.55 stworzonej przez Mademoiselle Chanel w 1955 roku." 

W jakich wersjach możemy znaleźć ten egzemplarz? 

- Chanel 19 Waist Bag 

- Chanel 19 Wallet on Chain 

Chanel 19 Flap Bag 

Chanel 19 Large Flap Bag 

- Chanel 19 Maxi Flap Bag

Materiały, które mamy do wyboru to tweed, denim, jersey, jedwab, płótno, skóra jagnięca i kozia skóra. Kolory zależą od danej kolekcji. Chanel 19 Bag to torebka o klasycznym kształcie z klapą, zawiera łańcuszek w dwóch kolorach: złoty i srebrny i duże logo CC. Stardollowa wersja również tak wygląda, ale niestety graficy póki co zapewnili nam jeden model z metką Vinyl. Dodam, że jej realna wersja jest częścią kolekcji Cruise 2020/21. 

Teraz kilka słów o Chanel Gabrielle Handbag. Najpierw wspomnę, że torba Chanel Gabrielle została po raz pierwszy wprowadzona na wiosnę 2017 roku i została stworzona częściowo z myślą o młodszych klientach Chanel. Dostępna w wersjach  Small Hobo, Hobo, Large Hobo, Backpack. Kolory również zależne od sezonu. Materiały podobnie, przeważnie jednak skóra cielęca jest łączona z np. tweedem, denimem czy rattanem. Jakie informacje znajdziemy na stronie Chanel?

"Ta torebka, wymyślona przez Karla Lagerfelda, nazwana została imieniem założycielki Domu i wyraża jej charakter." 

SKONTRASTOWANA STRUKTURA: Lekki korpus na stabilnej podstawie."

"PODWÓJNA TONACJA: Podwójny metalowy łańcuszek w tonacji złotej, srebrnej i rutenowej."

"AKCENTY KOŃCOWE : Zapinana na zamek błyskawiczny, wykończona klejnotem CC."

Egzemplarz dostępny w grze pojawił się przy okazji Tributes Gallery w 2017 roku. Nie wiem, ile kosztował oryginalnie, ja jednak za swoją z drugiej ręki musiałem zapłacić niecałe 100sd. Na bazarze ceny są za to jeszcze wyższe...

Tym razem wracamy do stylizacji... Pierwsza obowiązkowo w stylu Chanel z użyciem modelu Chanel 19 Bag. Druga natomiast z Gabrielle Handbag - skoro torebka powstała z myślą o młodszych klientkach, to zdecydowałem się na młodzieżowe akcenty. 

Dziękuję za uwagę :)

źródło:https://www.chanel.com/pl/

24 komentarze:

  1. Trochę obciach produkować torebki z prawdziwej skóry w 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez nie! Co ciekawe to wlasnie skorzane ubrania byly najbardziej modne w 2020. Co do torebek, bo wiem do czego dazysz. Skora wykorzystywana do ich produkcji pochodzi rowniez z innych procesow. Zabrzmi to drastycznie (ale taka prawda) czlowiek wykorzystuje zwierzęta maksymalnie. Dopoki beda hodowane w kierunku mięsnym, to beda tez skorzane wyroby. Nie wiem czy wszyscy chcieliby przejsc na wegetarianizm/weganizm, czy konsumenci kupowaliby sztuczna skore (ktorej wytwarzanie jesy takze toksyczne dla Ziemi) a wlascicieli hodowli zamkneliby swoje interesy. To tak mowiac ogolnie. A od siebie dodam, ze gorsze sa meble i siedzenia z prawdziej skory w samochodach...

      Usuń
  2. Kocham Chanel. Ja uwielbiam skórę i futra, torebka skórzana, to coś co uwielbiam.
    Stylizacje bardzo stylowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja rowniez! Za tydzień tez bedzie Chanel - mam nadzieje ze Ci sie spodoba =)

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać! Mam prawie wszystkie rzeczy z metką Chanel Tribute jakie były, uwielbiam, także jakbyś coś chciała pokazać czy coś, to możesz korzystać do woli, mam w pokojach porozkładane.

      Usuń
    3. Super! Chetnie zajrze 😊 mam juz nawet pomysl :)

      Usuń
    4. Jak coś mam nawet białe tło w którymś z pokoi, czuj się jak u siebie.

      Usuń
  3. Stylizacje są świetne! Szczególnie ta młodzieżowa i te spodnie, ah! Cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie podobaja te jeansy, sa takie nietypowe dzieki tym naszywkom.

      Usuń
  4. mam tą białą torebkę,od razu ją kupiłam jak admini dodali ją do plazy....niebieską miałam,ale ją sprzedałam....szczerze teraz żałuję,że posprzedawałam nie które artykuły z Tribute,bo teraz nie idzie ich znaleźć za przyzwoitą cenę,a nie będę wywalała po 200 czy 300 sd na jakieś spodnie czy jedną torebkę,bo szkoda kasy.....obie stylizacje są bardzo ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg w koncu podobaja Ci sie wszystkie moje stylizacje z posta :D dzieki ;)

      Usuń
  5. Świetnie opisane torebki :D W szoku jestem, że jest tak wiele konfiguracji.
    Obie torebki są bardzo ładne, również stylizacje, z którymi je zestawiłeś. Fajnie, że Chanel Gabrielle jest w młodzieżowym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) pozniej pokaze cos innego co ma jeszcze wiecej wersji :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post, wiele się z niego dowiedziałam. Więcej takich :) Bardzo podoba mi się druga stylizacja <3 ja niestety nie posiadam żadnej z torebek ;c ale może kiedyś to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nabyc chociazby pierwsza, jest dosyc tania i dostepna w starplaza :)

      Usuń
    2. O, dzięki wielkie za info :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wykonane stylizacje, obie mi się bardzo podobają. W drugiej stylowe torebka świetnie wygląda na lalce.
    Zazdroszczę każdemu kto ma cos z kolekcji Tribute z przed kilku lat, przez to prze przestałam grac duzo mnie ominęło, a w bazarku jest bardzo ciężko wyszukać fajna rzecz w przystępnej cenie, bo 300-600sd to dla mnie kosmos.
    Post bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sporo przegapilem z tribute:( gralem na innym koncie i mialem tez inne jak dzisiaj spojrzenie na mode. Teraz musze slono placic za te rzeczy. Dziekuje za Twoja opinie ;)

      Usuń
  8. Nie przepadam za stylem Chanel, więc żadnej z tych torebek nie mam. Niemniej post jest ciekawy, dowiedziałam się sporo :) Obie stylizacje są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są udane :) Miło zawiesić na nich oko. Skupiłam swoją uwagę bardziej na drugiej :)
    Obie torebki nie przemawiają do mnie zbyt głęboko. Lubię potężniejsze, konkretniejsze modele choć moim zdaniem ciężej jest je dopasować do stylizacji. A zwłaszcza gdy nie są z klasyczną podkładką.
    Chętnie zobaczę inne modele w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam za tydzien :) to ktory model na przyklad jest bardziej w Twoim stylu? ;) niekoniecznie od Chanel oczywiscie :D

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię styl Chanel, ale nie stać mnie na te produkty w prawdziwym życiu.
    Jestem też przeciwniczką skórzanych torebek, butów i naturalnych futer.
    Obie stylizacje to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizacje ;) muszę się przyznać że lubię skórzane buty i torebki, ale tak jak napisałeś - dopóki ludzie jedzą mięso, to będą także produkować skórzaną odzież. Cenię skórę naturalną za jej wytrzymałość i elegancki wygląd i na swoją obronę mam to, że o każdą skórzaną rzecz (czyli obecnie całe dwie: sztyblety i portfel) jaką posiadam dbam i pielęgnuję, a dzięki temu służą mi długo i posłużą następne lata. Myślę że to jest w obecnych warunkach rozsądniejsze wyjście, bo nie generuje tylu śmieci co rozpadająca się w jeden-dwa sezony tzw. "ekologiczna skóra".

    OdpowiedzUsuń