2021/01/25

Poniedziałek z Elizabet-Mary #2

 Dzień dobry! Miło mi spotkać się z Wami w kolejny poniedziałkowy poranek. Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją ubrań oraz dodatków do 10 Stardollarów, które warto mieć w swojej szafie. 10 Stardollarów to nie jest kosmiczna kwota, więc warto kupić coś ciekawego za stosunkowo niewielkie pieniądze. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. Zachęcam także do komentowania oraz dzielenia się własnymi pomysłami. 


1. Beżowy zestaw


Dostałam go w prezencie i bardzo przypadł mi do gustu. Elegancki komplet, który może stanowić ciekawą bazę do stylizacji za niewielkie pieniądze. Serdecznie polecam! 
Cena: spódnica 7 Stardollarów, bluzka 6 Stardollarów. 


2. Luzackie swetry 


Myślę, że sweterki są dość uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. Moim zdaniem warto mieć je w szafie przynajmniej w jednym kolorze. 
Cena: 8 Stardollarów 


3. Czarna spódnica 


Bardzo fajna rzecz, którą można wykorzystać do letnich stylizacji, a także dodać do kreacji z rockowym pazurem. 
Cena: 6 Stardollarów. 


4. Kolarki 

Kolarki to hit ostatnich miesięcy – warto mieć je w swojej garderobie. Te są naprawdę tanie – kosztują zaledwie 5 Stardollarów, a do tego są dość uniwersalne, więc posłużą Wam na pewno do wielu modowych zabaw. 
Cena: 5 Stardollarów.


5. Komplet Chanel 

Naprawdę lubię ten komplet. Kiedy nie mam pomysły na stylizację, wybieram właśnie ten zestaw, dodaję buty, torebkę i kilka gadżetów – pracy niewiele, a moja doll wygląda świetnie! 
Cena: Spódnica 8 Stardollarów, bluzka 7 Stardollarów.


6. Stanik (?)

Świetna rzecz! Zawsze wykorzystywałam go w ostrzejszych stylizacjach, ale może nadaje się także do czegoś łagodnego i dziewczęcego? 
Cena: 7 Stardollarów. 


7. Torebki za 5 Stardollarów

Grzech ich nie kupić! Świetna cena, a do tego dobra jakość. Uwielbiam je! 
Cena: 5 Stardollarów. 


8. Duże torebki 


Mam je w trzech kolorach i każdą wykorzystałam wielokrotnie. Są praktyczne, a do tego bardzo trendy. 
Cena: 6 Stardollarów. 


9. Małe torebki 


Moja miłość życia. To chyba moje ulubione torebki na Stardoll. W przyszłości planuję kupić także czwartą, której jeszcze się nie dorobiłam. Cudowne są, prawda? 
Cena: 7 Stardollarów. 

10. Różowe torebki 

Myślę, że można nimi ożywić stylizację lub wykorzystać w jakimś total looku. 
Cena: Wisząca torebka 6 Stardollarów, torebka do ręki 5 Stardollarów. 

11. Inne torebki 

Każda jest inna, ale z pewnością będzie dopełnieniem wielu stylizacji. 
Cena: Dwie torebki 7 Stardollarow, wisząca torebka 8 Stardollarów, torebka do ręki 10 Stardollarów. 

12. Nakrycia głowy


Niedawno przekonałam się do tej czapki i absolutnie się w niej zakochałam! Lubię również pozostałe rzeczy – ładnie dopełniają stylizacje. 
Cena: Chustka 5 Stardollarów, czapka 10 Stardollarów, opaski 3 Stardollary. 

13. Wybór butów

Powyżej zestaw butów, które moim zdaniem są szczególnie warte uwagi. Ich ceny wahają się pomiędzy 6-10 Stardollarów. 

Mam nadzieję, że taki wybór przypadł Wam do gustu. Chcielibyście zobaczyć drugą część lub coś w tym stylu? 

Napiszcie również, czy posiadacie te rzeczy. Zapraszam do komentowania. 

Pięknego dnia! 


18 komentarzy:

  1. Świetny gust, fajne rzeczy wybrałaś :D Duuużo torebek, ale one zawsze się przydają :D Kilka z tych tutaj posiadam, ale pewnie uzupełnię jeszcze swoja kolekcję niektórymi pozycjami z Twojego zestawienia :D
    Bardzo lubię te oversize sweterki, żałuję, że nie mam oryginalnego.
    Ten komplecik z Chanel faktycznie robi dobry look :D
    Jest w czym wybierać w tej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :)
      Torebek nigdy za dużo haha. Jest jeszcze wiele, wiele rzeczy w dobrej cenie. Może za jakiś czas stworzę drugą część zestawienia.

      Usuń
  2. ja to jestem zdziwiona że admini już nie dodają re-colorów,chyba sami zobaczyli że ludzie więcej narzekają na to niż kupują xD co do twoich propozycji to mam beżową spódnicę,białą torebkę oraz czarną na łańcuszku,skąd jest ta mała czarna torebeczka z pkt 7??bo nie mam chyba jej,a wydaje się być przyzwoita xd z pkt 8 mam biała i czarną torbę,dla mnie w tym kolorze wyglądają najlepiej,te małe torebki z 9 też mam,ale nie pamiętam w jakim kolorze xd butów też troszkę mam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mała czarna jest z Vinyla ^^ Przez wyszukiwarkę znajdziesz

      Usuń
    2. Teraz wpadłam na to, że mogłam podawać także marki, mój błąd. Ja tam nie narzekałam na te re-colory, niedrogie i ładne :D

      Usuń
  3. Muszę kupić chyba wszystko z posta. Te swetry są obłędne! Że ja tych rzeczy nie widziałam wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post okazał się inspiracją do zakupów :D Koniecznie pochwal się, co ostatecznie trafiło do Twojej szafy.

      Usuń
  4. Ten stanik mnie zainteresował, nie widziałam go wcześniej. Gdzie go znajdę? Dużo rzeczy stąd mam i sobie chwalę :D bardzo fajne zestawienie (może oprócz tego kompletu Chanel, takie rzeczy wydają mi się passe, a nawet trochę obciachowe, ale to tylko moja opinia). Kilka torebek też wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It Girls, dotarł do Plazy jako jeden z pierwszych recolorów :D

      Usuń
    2. Uuuuu, a jest to recolor czego konkretnie?

      Usuń
    3. Hot Buys z Fallen Angel :D
      http://prntscr.com/xmcl0t

      Usuń
    4. Cieszę się, że spodobało Ci się zestawienie. Wiadomo, że nie wszystko przypadnie do gustu wszystkim, ja ten komplet lubię :D

      Usuń
  5. Fajny i przydatny post, coś można dla siebie znaleźć :)
    Niektóre rzeczy nie są zupełnie w moim guście (komplety oraz kolarki) ale swetry, staniki, czapkę i większość butów uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zdecydowana wiekszosc :D dobre zestawienie, moze tylko komplet bezowy nie jest w moim stylu i ten Chanel jest kiepsko pokolorowany. Mysle ze musze dokupić kolarki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre rzeczy naprawdę warto posiadać, bo to nie majątek. Buty do 10sd zawsze są potrzebne, ja torebek nie lubię, więc ich nie kupuję często. Później oczywiście narzekam, że nie mam torebki XD Ten komplet z Chanel niezbyt mi się podoba, trochę taki kiczowaty dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę kocham Wasze propozycje ciuchów. Dzięki nim dostrzegam piękno w stardollowych ubraniach, na które najpewniej sama nie zwróciłabym uwagi :p dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń