2021/01/27

1:3

Jak wiecie kocham Saint Laurent i Chanel. Jednak aby Was nie zniechęcić częstymi inspiracjami tymi markami, dzisiaj postawiłem na coś od Gucci. Jest to spódnica midi z nadrukiem  w tygrysy. Przyznaję, jej realna wersja nie wygląda za ładnie, za to wirtualna od razu zwróciła moją uwagę. Możecie sprawdzić ją tutaj:

https://www.brownsfashion.com/pl/shopping/gucci-tiger-face-print-silk-a-line-skirt-12146751

Czerwone i żółte akcenty pozwalają na wprowadzenie do stylizacji odrobinę żywych kolorów. Dzięki temu całość nie jest tak ponura. Poniżej możecie zobaczyć moje stylizacje z tą spódnicą. Jak widać starałem się w dwóch przypadkach stworzyć coś w stylu Gucci - ma być bogato i wytwornie. Ostatnia propozycja za to jest casualowa, dobrze sprawdzi się podczas wyjścia na miasto. 

 


#1: okulary Subcouture, kolczyki Vinyl, koszula Pearls, spódnica Inspired by Gucci Tribute, torebka It Girls, platformy Pals. 

#2: okulary It Girls, golf It Girls, bomberka Vinyl, spódnica Inspired by Gucci Tribute, torebka Vinyl, sneakersy Nelly.com.

#3: kolczyki Special Offer, sweter It Girls, nerka Callie's Picks, spódnica Inspired by Gucci Tribute, rajstopy Callie's Picks, obcasy Pearls. 


12 komentarzy:

  1. spódnica mi się nie podoba i nie wylądowała w mojej szafie,mi ona przypomina jakąś ceratę xd jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza i trzecia jest bardzo ładna :) tylko w tej pierwszej zmieniłabym buty,bo te wg mnie są zbyt ciężkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest intrygująca, nie mam jej w swojej szafie, ale kusi mnie swoją dziwnością.
    Bardzo podoba mi się pierwsza opcja i trzecia - są bardzo eleganckie i fajnie współgrają ze spódnicą :)
    Druga jest totalnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest świetna i chętnie przygarnęłabym ją do swojej szafy – jeżeli kiedyś znajdę w rozsądnej cenie, na pewno zakupię.
    Wszystkie stylizacje są w moim guście. W pierwszej mogłabym pójść do pracy (za dwa lata będę nauczycielką), w drugiej na swobodny wypad na zakupy i kawę z przyjaciółką, a trzecia jest idealna na załatwianie jakichś spraw na mieście – kojarzy mi się z luzem i swobodą. Początkowo nie byłam przekonana do tej nerki, ale im dłużej patrzę, tym bardziej mi się podoba.
    Świetna robota (jak zawsze zresztą)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór spódnicy jest cudowny, ale ta długość to masakra, totalnie mi się nie podoba.
    Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja. Pierwsza też jest super, ale zdjęłabym te okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej spódnicy, dla mnie jest bardzo średnia. Dlatego nie ocenię stylizacji, bo przez nią mi się wszystko nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica wygląda mega babciowato, przez co całe stylizacje mi się średnio podobają:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy babcia pozwolilaby sobie na takie krzykliwe nadruki? ;)

      Usuń
  7. Stylizacje są spoko pod kątem dobrania, ale ogólnie ta spódnica ma w sobie coś co mnie odpycha i niepokoi jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje mi się podobają, oprócz 3. Dla mnie zbyt dużo się dzieje z powodu wzorzystych rajstop i tych butów, które dla mnie są dziwne. Na tę chwilę chętnie bym ubrała 2, gdybym tylko miała taką spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało być bogato i wytwornie i jak najbardziej się udało! Kocham taki look. Piękna spódnica, bardzo podobają mi się zwierzęce motywy. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń