2021/01/15

#baghunter

Obiecuję, że dzisiaj po raz ostatni o Chanel z tego cyklu ;) Na zakończenie pogadanek o torebkach tej marki, chciałbym przedstawić model Boy Chanel. Zaprojektowany przez Karla Lagerfelda został po raz pierwszy zaprezentowany na pokazie Wiosna/Lato 2012. Nazwa natomiast pochodzi od pierwszej miłości Gabrielle Chanel, którą był Boy Capel. Torebka ma prostokątny kształt, łańcuch z masywnymi ogniwami i charakterystyczne zapięcie z podwójnym CC. Materiał to oczywiście skóra cielęca i metal. Obecnie dostępne są również egzemplarze udekorowane sztucznymi perłami lub strasem. W porównaniu do innych torebek Chanel, można stwierdzić, że Boy Chanel jest dla nich młodszą alternatywą łączącą damskie i męskie akcenty. O ile się nie mylę, na Stardoll występuje obecnie 7 wersji tego modelu, które możecie zobaczyć poniżej. 


Pewnie się dziwicie, co to za obrazek powyżej. Postanowiłem dzisiaj wybrać coś, czego dawno nie robiłem - kolaż. Dzięki uprzejmości karolinnaaa2222 udało mi się stworzyć kolaż łączący znaki rozpoznawcze Chanel i torebki Boy Chanel. Ciekawe, co sądzicie o tej formie prezentacji :)

Pytanie czemu wybrałem na dzisiejsze pożegnanie z Chanel akurat ten model? Ostatnio coraz częściej widzę na YouTube filmiki, na których klientki wyrażają swoje niezadowolenie z powodu tej torebki. Przede wszystkim chodzi o wadliwy zamek, a drugą kwestią jest coraz częściej podwyższana cena. Część osób twierdzi nawet, że jest ona niewarta zakupu. Spotkałem się nawet ze zdaniem, że era Boya się już kończy. Jakby nie patrzeć, nawet na ulicy rzadziej się widuje osoby z tą torebką. Co o tym sądzicie? Czy Boy Chanel staje się już powoli przeszłością czy może jednak nie wyjdzie z mody? To oczywiście w rzeczywistości, w grze za to wszystkie torebki inspirowane znanymi markami są sporo warte :) 

13 komentarzy:

  1. Posiadam białą torebkę w swojej stardollowej szafie i bardzo lubię ją wykorzystywać. Nie wiem jak z jakością w realu, ale ogólnie torebka wpisuje się w moje gusta. Moda lubi wracać, więc może za kilka lat znów będzie w swojej świetności.
    Bardzo podoba mi się kolaż, który stworzyłeś, fantastycznie pasuje mi do Baghaunter ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zazywczaj laczysz białe torebki? Przyznam ze ja chyba tylki poki co w bialych total lookach, sa dla mnie malym wyzwaniem ;) ciekawi mnie wlasnie, czy Boy zniknie niebawem z oferty Chanel. Ciesze sie, ze zwróciłas na niego uwage, milo mi :)

      Usuń
  2. Wielbiam tę torbę.
    Zapraszam do mnie - zawsze! Czuj się jak u siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mysle ze jeszcze kiedys zajrze do Ciebie <3

      Usuń
  3. Mam tę białą torebkę, ale rzadko ją noszę. Podoba mi się ta z LE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ta burgundowa jest ladna, rozmiar najbardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  4. Obie torebki są cudowne, szkoda że ich nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza dwoma sa jeszcze te z kolazu, latwo zdobyc bialo-czarna z metka Special Offer, cena jeszcze do zaakceptowania :) swoja kupilem chyba za 18sd.

      Usuń
  5. Ja tam bardzo lubię posty o Chanelkach :D śliczne torebki, a kolaż jeszcze piękniejszy! Co do rzekomej "niejakości" torebek, to nic mnie nie zdziwi. W dzisiejszych czasach ogrom rzeczy jest produkowana masowo, co więcej - koszty również są cięte. Być może również w tym przypadku tkwi owy problem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jednak musze następnym razem juz zmienic marke, bo wiem ze nie wszyscy ja tak uwielbiają jak ja ;) fajnie ze kolaz przypadl Ci do gustu :) podejrzewam ze bardziej chodzi o sam kiepski projekt zamka, ceny sa podwyzszane ze wzgledu na sama marke. Co do masowosci, to nie wiem czy tak samo wyglada produkcja u znanych domow mody jak u sieciowek, chyba nie..

      Usuń
    2. Na bank masz rację, chodzi mi jedynie o cięcie kosztów w tym przypadku :p ale być może to jedynie kiepski projekt zamka, tak jak mówisz :)

      Usuń
  6. Podobają mi się te torebki i żałuję że nie mam ani jednej.

    OdpowiedzUsuń