2021/01/24

Podsumowanie listopada i grudnia

 Kochani, ostatnio trochę zaniedbałyśmy liczenie komentarzy oraz wybory Czytelnika Miesiąca, ale już się poprawiamy i z radością ogłaszamy, że...


Czytelniczką Miesiąca w listopadzie została Ksante, z kolei Czytelniczką Miesiąca w grudniu została Hongwart: 



Serdecznie gratulujemy! Po odbiór 40 sd zgłoście się do Rocki. 

Z Listy Honorowych Czytelników musiałyśmy niestety usunąć not_ur_babe oraz martusię-16. Dwa ostrzeżenia otrzymuje Paul_97. Do grona dołącza Hongwart. 


Chcemy również poinformować o tym, że teraz zamierzamy aktualizować Listę systematycznie, dlatego nie wybierzemy Czytelnika Miesiąca w styczniu – zamiast tego wybierzemy Czytelnika Zimy (styczeń + luty). Mamy nadzieję, że zadowoli Was takie rozwiązanie. 

Pięknego wieczoru! 

13 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję :D cieszę się że podejmujecie działania w kierunku usystematyzowania pracy bloga. Powodzenia ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z tej listy też usuńcie bo moje konto stardoll usunął ;) Pozdrawiam Paul_97

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze to dobre rozwiązanie :) czas skonczyc z zaległościami xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, mam nadzieje ze pojawi się wieksza ilość postów na blogu bo w ostatnich dniach troche bylo tu pusto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty pojawiały się codziennie, więc nie rozumiem tego zarzutu 😅

      Usuń
    2. Zazwyczaj tak, ale bywały dni bez posta ;)
      Nie chcialam absolutnie nikogo urazić, nie o to mi chodziło. Po prostu przeglądałam tez inne blogi również zagraniczne, bywały aktualizacje/posty odnośnie nowych dostaw do starplazy np, kampanii itp.

      Usuń
    3. Nikogo nie uraziłaś :) Po prostu zaskoczył mnie taki zarzut (sprawdziłam dokładnie – w stycznie nie było żadnego dnia, w którym nie pojawił się post).

      Usuń
  5. Gratulacje!
    Bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń