2021/01/14

Wspomnień czar#18 – rok, w którym miał się skończyć świat...

 Pamiętacie rok 2012? 

Kiedy w koniec świata wierzyli wszyscy, a nie tylko Edyta Górniak, nosiliśmy ubrania z motywem glaxy, na półkach sklepowych królował napój Frugo, a w radio non stop leciały piosenki One Direction? 

Uważam, że rok 2012 można także uznać za ostatni rok złotej ery Stardolla. Potem szło już tylko gorzej. 

Zobaczmy jednak, co działo się w tym roku w grze. 


W 2012 roku do życia została powołana Akademia Stardoll. Przyznam szczerze, że liczyłam na kolejne zadania, ale po pierwszym roku skończyła się "nauka". Szkoda, bo to było jakieś urozmaicenie gry, a do tego można było wygrać pieniądze i fajne nagrody (nie wszystkie były fajne, ale niektóre tak). 


Otrzymaliśmy także możliwość wykupienia nowego modułu. Posiadacie The Loft? Ja jeszcze nie, ale w przyszłości zamierzam kupić. 


Pakiet Megastar pojawiał się wiele razy – nie mogło go także zabraknąć w 2012 roku (i to wiele razy).


Nowa sceneria – ja za nią nie przepadam. Szkoda, że admini obecnie nie dodają nowych opcji tła czy motywów. Przyznam Wam, że wolałam starą scenerię, była jakaś taka klimatyczna. 


Trochę rozśmieszył mnie ten uśmieszek śmierci w tytule tematu – bardzo pasuje do kolekcji Fallen Angel, prawda? :) 


W 2012 roku organizowano przeróżne akcje. Wybrałam jedną z nich. Pamiętacie, o co w niej chodziło? 


W tym roku ponownie zostałam odrzucona przez załogę Stardoll. Nie poznali się na moim talencie 😂


I taki Gift-o-meter rozumiem! Szkoda, że obecnie nie dostajemy takich wersji tej zabawy. 

Ulepszona została także wyszukiwarka mebli i ubrań. 


Ta kolekcja pojawiła się w 2012 roku. Nie mogę uwierzyć w to, że zalega ona w Starplazie już prawie 9 lat... 


I kolejna zmiana! Jak widać w 2012 roku admini byli bardzo produktywni i stale chcieli ulepszać grę. 


Nowy moduł – ten akurat mam i bardzo lubię. 


Quizy miały urozmaicić czaty – kiedyś faktycznie można było się tam zapoznać i spędzić miło czas, a nie nakręcać dramy. Piękne czasy, prawda? 


I następna nowość! Ależ to był nowatorski rok! 


Pamiętam wprowadzenie poziomów – nie byłam tym zachwycona. Nadal uważam, że jest to trochę niedopracowane, np. w kontekście nagród. Ja dostałam niedawno konewkę, która kiedyś była za 500 lub 300 punktów (a zdobyłam 92 poziom). 


Ta wiadomość bardzo mnie zaskoczyła, kiedy odkryłam ją w swojej skrzynce. 


Piękna kolekcja Decades! 


Pojawiła się bardzo przydatna funkcja – lista życzeń. Obecnie nie wyobrażam sobie stardollowego życia bez tej opcji. 


I kolejna przepiękna kolekcja (wiem, że przesadzam). 

Rok 2012 już dawno odszedł w niepamięć. Może macie jakieś wspomnienia z tego okresu? 

Zapraszam do komentowania! 

11 komentarzy:

  1. Aż mi się nie chce wierzyć, że to już 9 lat mamy takiego Stardolla :O Prosi się by powiedzieć, że "kiedyś to było", bo teraz to naprawdę nie jest.
    Bardzo miło wspominam tamten rok, dużo się działo, dużo nowości...
    Widzę, że nie tylko mnie Stardoll odrzucił jako ich blogerkę xD
    Pamiętam, że z wprowadzonych poziomów też nie byłam zadowolona, teraz już jestem przyzwyczajona (w sumie po tylu latach ciężko nie być)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nikt nie był zadowolony ze zmiany starpunktów na poziomy XD to oznaczało mniej nagród za więcej pracy. Do tej pory nagrody są żałosne, 70 sm za 77 level... No mogli się bardziej postarać, zwłaszcza że wbicie każdego kolejnego poziomu kosztuje więcej. Tęsknię za czasami, kiedy się coś działo i faktycznie były aktualizacje i nowy content.
    Akademia to było błogosławieństwo i przekleństwo jednocześnie, bo nagrody były lepsze, ale zadania czasami wymagały dużo nakładów pieniężnych do ukończenia, a nagroda była nieadekwatna do poniesionych kosztów. Zajęło mi ponad rok realnego czasu żeby ukończyć to guano, bo jako biedak musiałam długo zbierać na wkład własny.
    Nie wiedziałam że był nabór na reporterów :P ale mnie w sumie nigdy nie interesował Starblog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Się śmiejemy z końca świata w 2012 a ja pamiętam że w ten dzień uczestniczyłam w kolizji autobusu xD
    Nie lubiłam leveli, bo kiedyś duża liczba Starpoints była powodem do domu i szpanowania. No i halo, FRYZURY! :D Nie lubiłam akademii i do teraz jej nie skończyłam, ale pomysł jakiś był ;) Moduły są fajne. Może kieeeeeeedyś się doczekamy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na to jak bardzo kiedyś admini pracowali nad tą grą to aż mi smutno, że obecnie mają wywalone ;//
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie zdawałam sobie sprawy, że 2012 był tak obfity w nowe zmiany. Wszystkie wprowadzone funkcje są potrzebne i praktycznie nie wyobrażamy sobie życia bez nich :) Zaskoczyło mnie gom i prezenty za sm, szkoda że czegoś takiego nie ma teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze wydarzenia 2012 to oczywiście kolekcje Decades a najgorsze to, że Cię nie przyjęli na reporterkę. :) ciekawe czy pytania w quizach czatowych dalej są te same, może dodali jakieś nowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby admini teraz byli w 30% aktywni, tak jak wtedy,to by było teraz super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze jest dowiedzieć się co się działo pod moja nieobecność na stardoll :D pamiętam gdy zalogowałam się pierwszy raz i wyskoczyła mi jakas akademia haha, wielki szok :D jednak chyba wole stara stara wersję strony.
    Jeszcze jak grałam przed moja przerwa od gry pamiętam było duzo niespodzianek ze strony stardoll i adminów, teraz to chyba musimy sobie na nie zasłużyć:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo pamietam, akurat wtedy wrocilem po przerwie z 2010 roku. Zalozylem tez swoje drugie konto. Akademia wydawala sie fajna, ale niektore zadani zdecydowanie sa bezsensowne i wyciagaja za duzo kasy. Katalog i wishlista to bardzo przydatne opcje. Patrzac na to ile sie wtedy dzialo, to naprawde admini byli pelni inicjatywy. A teraz... szkoda gadac. Kurcze myslalem ze te dostawy Decades sa starsze! W ogole ciekawe czy to wszystko bylo jeszcze tlumaczone na polski, te akcje reklamy i wiadomosci haha

    OdpowiedzUsuń
  10. To były czasy głównie mojej stardollowej nieaktywności :p. A tyle zmian! Aż się łezka w oku kręci. W porównaniu do kilku lat wstecz - różnice kolosalne! Akademia nigdy mnie nie porwała, pamiętam jak zobaczyłam, że w którymś zadaniu trzeba kupić swój projekt, więc odpuściłam i nadal tkwię w jednym miejscu XD. Może kiedyś uda mi się ją ukończyć. Aż strach pomyśleć ile fantastycznych akcji i darmówek (cebula alert) mnie ominęło ;o. Też mam MM, był to moduł, który najbardziej przyciągnął moją uwagę :). Co do Basics to szok ;o. Uwielbiam te wspominkowe posty! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze dla mnie rzeczyz tej akademii były badziewne,tylko jedyne co było ok to kosmetyki które dostaliśmy,ale ubrania osobiście mnie odepchnęły i wywaliłam je xd modułów nie mam żadnych,szkoda mi sd xD wielka szkoda,że już nie ma black friday,zawsze można było obłowić się jakimiś artykułami za grosze

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń