2021/01/22

#baghunter

Wiecie co, chyba musimy jeszcze wrócić do butiku Diora. Czeka tam na nas inna It-bag tej marki. Mam na myśli Saddle Bag. Na stronie internetowej sklepu jest ona opisana tak: "The iconic Saddle bag has been reinvented in two sizes with leather, Dior Oblique canvas and embroidery versions available. Sold separately, the embroidered wide canvas straps add a stylish touch and allow the bag to be carried in different ways". Torebka zdobyła sławę w latach 90. a nosiła ją na przykład Carrie Bradshaw w Sex And The City. Tamte modele jednak były zaprojektowane przez Johna Galliano. Te, które pokazała światu Maria Grazia Chiuri mają nieco inny kształt, większy rozmiar i zawieszkę CDPonadto dostępne są różne warianty: torebka do ręki, na zakupy, mini, na biodra, listonoszka, portfel czy plecak. Trzeba przyznać, że Saddle Bag cieszy się obecnie dużą popularnością. Nosi ją na przykład Kylie Jenner, Rosie Huntinton-Whiteley, Blake Lively czy Lena Perminova. Na Stardoll pojawiło się kilka egzemplarzy, sporo z nich nadal można nabyć w StarPlaza. 

Skoro mowa o paryskim domu mody, to stylizacje też muszą pasować do stylu tego miasta. Tworząc je inspirowałem się serialem Emily in Paris



A na koniec gwiazdy, które już przed współczesnymi It Girls nosiły tę torebkę Diora ;) 


Niezmiennie czekam na Was w komentarzach :)

źródła: 
https://www.ellecanada.com/fashion/celebrity-style/celebrities-who-rocked-the-dior-saddle-bag-in-the-early-2000s
http://www.starstyle.com/celebrity/paris-hilton/page/95/

20 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest bardzo ładna :) co do torebek to mam czarną i brązową z Vinyl,ładna wydaję się być też ta czerwona HB,może jej poszukam w bazarze

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) oj bedzie ciezko, na bazarze kosztuje nawet więcej jak 200sd :/

      Usuń
  2. Jak zawsze super post!
    Posiadam trzecią torebkę :D Bardzo fajnie prezentuje się ta czerwona, trzeba jej poszukać :)
    Super stylizacje, każda ma coś w sobie, że nie potrafię wybrać jednej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez czerwona jest na mojej liscie zyczen, moze nam sie uda znalezc :) dziekuje :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają stylizacje. Post jak zawsze świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. At first I did not like these handbag styles. So when I saw them at Starplaza, I wasn’t excited to buy them. But after seeing some looks with them, I started to see their potential. I love all these looks from the post, especially the last two. This last look coat is my consumer dream!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damn, me too! I didn't like the shape but I changed my mind. I love Lena Perminova's outfits with saddle bag <3 thanks for your comment =)

      Usuń
  5. Trzecią stylizacją trafiłeś idealnie w mój gust! Jest świetna, moim skromnym zdaniem najlepsza spośród twoich ostatnich kreacji ;) "wątrobiany" fason samej torebki jednak już nie jest moim ulubionym, ale nie przeszkadza mi kiedy tylko klapa torebki ma taki kształt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O milo mi :) domyslam sie o co chodzi z tym ksztaltem, moze z czasem sie przekonasz ;)

      Usuń
  6. Nie jestem fanką kształtu tej torebki, ale podoba mi się ta nerka z bizou.
    Ze stylizacji najbardziej trafia do mnie ostatnia.
    Ojej, stare zdjęcia Paris to takie flashbacki do czasów mojej podstawówki, ahhh ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak milo ze zwrocilas na nie uwage :D uwielbiam te klimaty, chyba kiedys jeszcze wroce do tamtych czsow w swoich postach ;)

      Usuń
  7. Co do torebek to nie podoba mi się ta z It Girls, nie umiem popatrzeć na nią prawidłowo, bo wydaje mi się zniekształcona. Co do stylizacji to jestem fanką 1 i ostatniej. Fajnie grają te rajstopy, a 4 stylizacja jest taka jasna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy torebki mi się podobają, jednak nerka najbardziej. Stylizacje w poście sa bardzo fajne, dwie ostatnie to moi faworyci. Moglabym wiedzieć skad jest ten szal z ostatniej stylowki?
    Sam post po raz kolejny mnie zaciekawił od nowa, chętnie poczytam wiecej takich treści:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik jest z Chanel, można go znalezc czasem z okazyjna cena ;) ciesze sie ze Ci sie spodobalo =)

      Usuń
  9. Stylizacje bardzo udane, post ciekawy, ale nie lubię serialu "Emily w Paryżu" haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze nie postrzegalas stylizacji przez pryzmat serialu, dziekuje :)

      Usuń
  10. Wielbię te posty. Seks w wielkim mieście to dla mnie jeden z najlepszych "babskich" serialów, nawet mój chłopak tak stwierdził XD stylizacje cudowne, takie delikatne i przemyślane, zero bałaganu :)

    OdpowiedzUsuń