2021/01/26

WYNIKI - "DISCO" KONKURS I LOTERIA

 


Hej! Przepraszam Was bardzo za prawie miesięczne opóźnienie z wynikami. Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko tyle: launcher xD 

Nie mam go w dalszym ciągu zainstalowanego, ponieważ na podstawie opinii Waszych oraz pozostałych użytkowników stardolla stwierdziłam, że nie chce mi się denerwować na coś, co nie działa tak jak powinno. Nie ma jednak problemu z odbiorem nagród i nie będzie, ponieważ kilka dni temu przypomniałam sobie o istnieniu przeglądarki Puffin, która jak się okazało wciąż obsługuje Flasha i z tego co udało mi się dowiedzieć to nadal będzie go obsługiwać. 

Przejdźmy do konkretów!

"DISCO" KONKURS

1 miejsce - 100 sd



Wyróżnienia - po 50 sd




Gratulujemy! Po odbiór nagród zgłoście się do Lavish.

_____________________


LOTERIA Z ODLICZANIEM




1. stardollowy10
2. Ksante
3. martusia-16
4. Anulcia345
5. Karolinnaaa2222
6. Elizabet-Mary
7. emu.musia
8. WERRA.
9. BlackLips
10. hotdzasta


Po odbiór stardollarów zgłoście się do Lavish, natomiast po starmonety oraz ubrania do rockarolla_

_______________________

Bardzo Wam dziękujemy za udział w zabawach - a zwłaszcza w konkursie. Było aż tyle zgłoszeń i remisów, że trudno było wybrać prace na podium, stąd jedna zwycięska praca i dwa wyróżnienia :)
Bądźcie z nami, bo to nie koniec atrakcji! Już wkrótce Walentynki, a z tej okazji - kolejne zabawy!

14 komentarzy:

  1. Dziękuję ^^ I gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem się nie udało, ale gratuluję wszystkim zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ja mogę komuś oddać te nagrodę??przepraszam ja mam już za dużo tych sm i nie mam co z nimi zrobić i nawet tych 500 sm nie mogłabym odebrać,bo mam limit :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze brakuje fioletowych hahaha

      Usuń
    2. To w takim razie do Karoliny wędruje 1000 sm =D Prezenty już przesłane^^

      Usuń
  4. Gratulacje! Najbardziej podoba mi się stylizacja hotdzasta, lubię te kolory i ten tandetny pasek wygląda tam wyjątkowo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Dziękuję za bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za wyróżnienie! Gratuluje każdemu wygranemu z osobna. Wygrana stylizacja podbiła moje serce przez super połączenie żakietu i paska!

    OdpowiedzUsuń