2021/01/13

1:3

Dzisiaj przedstawiam Wam trzy nieco podobne do siebie stylizacje: utrzymane w podobnej kolorystyce, delikatne i zmysłowe. Wszystko zaczęło się od próby wystylizowania Soft Pink Underdress z Callie's Picks. Przyznam, że nie lubię takich sukienek - kojarzą mi się ze złym gustem. Do diamentowej biżuterii brakowało mi pasujących dodatków. W sklepie udało mi się znaleźć szyfonowe rękawiczki z Voile za jedyne 53 starcoins. Nie jest to najnowszy dodatek, ale okazał się całkiem użyteczny. Wracając do stylizacji... Po połączeniu wszystkich elementów kreacja była prawie gotowa. Dodane królicze uszka przypominają mi strój Reginy na Halloween w Mean Girls. Druga stylizacja również zaczęła się od sukienki. Znowu filmowo - tym razem jednak w stylu Romy and Michele's High School Reunion. Ostatni strój jest inspirowany okładką albumu Ari Lennox Shea Butter Baby, polecam zwłaszcza kawałek Up Late.


#1: uszka Tingeling, kolczyki Voile, choker Young Hollywood, futrzana etola MSW, pierścionek Special Offer, rękawiczki Voile, sukienka Callie's Picks, torebka Callie's Picks, sandałki Pretty n' Love.

#2: kolczyki Nelly.com, sukienka Callie's Picks, rękawiczki Voile, pierścionek Special Offer, torebka Starpoint Rewards, szpilki Pretty n' Love.

#3: kolczyki Nelly.com, naszyjnik Royalty, komplet bielizny Underneath Stardoll, rękawiczki Voile, rękawiczki Pretty n' Love, szpilki Voile. 

Jak widzicie lubię inspirować się obejrzanymi przeze mnie filmami czy muzyką - a jak u Was to wygląda? Podzielcie się w komentarzach Waszymi opiniami :)

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak te stylizacje pasują do siebie. Najbardziej podoba mi się ostatnia opcja - z klasą i elegancko :D
    Ja chyba najczęściej się inspiruję stylizacjami z Instagrama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mi rowniez sie zdarza, masz jakies ulubione profile? :)

      Usuń
  2. Podobają mi się wszystkie stylizacje, ale najbardziej 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie odważne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko ostatnia jest ładna,pozostałe dwie wgl mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałem, że ta wokalistka ma coś wspólnego z Annie Lennox z Eurythmics ale chyba nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zuplenie inne gatunki muzyczne reprezentuja, wygląd tez inny. Fajnie jednak ze sprawdziles to nazwisko ;)

      Usuń
  6. 3 ładna, 1 i 2 kompletnie nie mój styl więc się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda ma w sobie jakiś inny vibe i to jest fajne ;) subiektywnie podoba mi się 3 najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl zupełnie, ale widac vibe i klimat więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie króliczki Playboya wyszły. Nie są to stylizacje w moim stylu, ale są urocze

    OdpowiedzUsuń
  10. No stylizacje powalające, a jednocześnie na swój sposób urocze ;>

    OdpowiedzUsuń