2021/01/18

Wasze stylizacje za Starmonety #3


 Kochani, dzisiaj post oddaję anulci345 – zobaczmy, co mój redakcyjny kolega dla Was przygotował! 



Pierwsza propozycja jest bardzo klasyczna. Bazuje na stonowanych kolorach i roślinnych
printach. Myślę, że jest mogłaby to być stylizacja dla eleganckiej kobiety na garden party. 

Top Voile 89 sc, spódnica Windows on the World 2 sc, pasek Pearls 54 sc, buty Special Offer 0 sc, bransoletka 0 sc, torebka Pretty n' Love 26 sc.



Szafa Elizabet-Mary jest obfita w ubrania retro, nie mogłem się więc powstrzymać, żeby zrobić
coś w tym stylu. Ponownie jest to dosyć spokojna i kobieca stylizacja ożywiona czerwonymi i
złotymi akcentami. 

Kolczyki Vinyl 198 sc, koszula Pretty n' Love 333 sc, spódnica Perals 130 sc, torebka It Girls 189 sc,
platformy Pearls 140sc.



Ostatnia przygotowana przeze mnie stylizacja to wspomnienie wakacji, których nie było. Miało
być zbieranie muszelek i wąchanie egzotycznych kwiatów, a jedyne co zostało to nigdy nie
założony kostium. Czerwień pięknie się prezentuje na dollce Elizabet-Mary, czyż nie?

Kwiat Suite Shop 0 sc, bralet Bonjour Bizou 126 sc , opaska Callie's Picks 203 sc, pasek Pretty n'
Love 50 sc, spódnica Buy & Get 0 sc, okulary Decades 2 sc, siatka Callie's Picks 67sc, sandałki Voile
40 sc.


_______________________

Bardzo dziękuję za stylizacje! Zachęcam Was do przesyłania własnych pomysłów – z chęcią je opublikuję. 
Pięknego dnia! 

11 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej tylko zmieniłabym buty bo wg mnie te sandałki nie pasują...ostatnia nie przekonała mnie wgl,ta kokarda na staniku wygląda brzydko,pasek również jest niepotrzebny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaska tak naprawde miala stwarzac pozor stanika, ten drugi sporo odslania. Jesli chodzi o pasek chcialem aby przypominal pareo w polaczeniu ze spodnica :) buty mysle ze sa dobrym wyborem, platrofmy swietnie wpisuja sie w klimat lat 70. A jakie inne buty bys wybrala?

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się pierwsza i druga. W pierwszej nie pasuje mi trochę ten niebieski akcent na bransoletce, ale poza tym super!
    Ostatnia faktycznie taka wakacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super! Sama bym się tak ubrała, nie tylko na sd ale i realnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem o czym myslalem tworzac pierwszy opis.. powinno byc bez "jest" 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają, bije od nich elegancją i wyszukaniem, z tej 3 też. Mi się 3 podoba na Elizabet-Mary, chociaż sama bym się tak nie ubrała ani mojej lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale stylizacje są fajne. Najlepsza chyba trzecia, taka wakacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się stylizacje, ale nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w końcu Ci się nie podobają, czy nie są złe? 😂

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za propozycje :) Mnie się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń