2021/01/30

Rock on

 Czołem kochani! Chciałabym poinformować Was o paru rzeczach. Pierwszą z tych rzeczy jest to, że przestaję się na jakiś czas udzielać w blogosferze. Nie gram już w stardolla tak, jak kiedyś. Zresztą obecna sytuacja w grze temu nie sprzyja - beznadziejny launcher, kolekcje zapchajdziury (mam już dosyć tego Archive brrr). Uważam, że nie ma sensu męczyć się z czymś, co nas denerwuje i z tego tytułu zwyczajnie odpuszczam. Obecny stardoll bardziej mnie irytuje niż sprawia przyjemność. Nie mówię, że już więcej się nie pojawię. Może w końcu załoga ogarnie ten launcher? Może go ulepszą lub coś zmienią w grze? Może powrócą sklepy limitowane? Myślę, że to byłyby powody, dla których ponowanie zaczęłabym się udzielać, a póki co bardzo mocno ograniczam swoją aktywność w grze, dlatego też nie będą pojawiały się posty ode mnie. 

Drugą ważną informacją jest to, że wciąż możecie wysyłać do mnie swoje stylizacje. Będę się logowała na stardollowego FB oraz skrzynkę mailową przynajmniej raz w tygodniu i publikowała przesłane od Was materiały. Jeżeli jednak będziecie potrzebowali jakiejś informacji szybko - zalecam kontaktowanie się z Elizabet-Mary :)

Na koniec jeszcze jedna wiadomość - wciąż możecie spodziewać się ode mnie pojawiających się co jakiś czas atrakcji (przy okazji świąt lub innych wydarzeń tego typu), bo nie znikam z bloga całkowicie. Zastrzegam sobie możliwość dodania jakiegoś postu, jeśli akurat będę miała czas i chęci =D Po prostu nic na siłę, uważam że lepiej niczego nie dodawać niż robić to z przymusu, a jeżeli już - to robić to rzadziej :) 

Trzymajcie się ciepło w tę zimową zawieruchę! Miłego wieczoru! :) 

ROCK ON! |m|

7 komentarzy:

  1. W stu procentach rozumiem Twoją decyzję :) Myślę, że większość z nas czeka na lepsze czasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę podobnie i też czekam na zmiany.
    Trzymam kciuki za Twój powrót z chęcią i siłą!
    Dzięki Tobie ten blog przeżył i odejście na stałe byłoby bardzo bolesne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trzymam kciuki za to, że wrócisz do nas ze zdwojoną chęcią (tak na stałe, regularnie). Jestem zła na adminów za to, że przez ich lenistwo i nieudacznictwo ze Stardoll odchodzą ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się! Totalnie rozumiem twoją decyzję

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem twoją frustrację i ją poniekąd podzielam. Mam jednak nadzieję, że nie odejdziesz na zawsze, tak jak wyżej powiedziano, dzięki tobie ten blog przetrwał i jest najstarszym polskim blogiem, do tego dalej działającym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bombowa stylizacja! Licze, ze wkrotce wrocisz na sd, bede czekac na Twoje wpisy tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani jesteście <3 Mam nadzieję, że ten zastój w grze nie będzie trwał zbyt długo :)

    OdpowiedzUsuń