2012/04/09

Pomysł na darmową sukienkę

Sukienkę z pomysłu można zrobić dzięki tej instrukcji: KLIK
Na stardollu wieje nudą, więc skorzystałam z chwili wolnego czasu i zrobiłam kilka stylizacji, które mogą was zainspirować w tworzeniu swoich wyglądów z darmową, różową sukienką. Strój robiłam na lalce mojej koleżanki, bo ma mniej ubrań i łatwiej jest mi znaleźć coś fajnego ;) Starałam się, aby każda stylizacja była w innym stylu - nie wiem czy mi wyszło, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Czekam na wasze komentarze pod notką oraz propozycje z jakimi darmówkami mam zrobić stylizacje! ;)
http://img195.imageshack.us/img195/8042/beztytuuyigt.png

54 komentarze:

  1. tak szczerze żadna stylizacja mnie nie urzekła, ale sama pewno bym miała trudność do stworzenia stylizacji z tą pastelową sukienką ;d
    ale za to bardzo podoba mi się fryzura dollki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza dobra . Ale nie powiem że pomysły są znakomite bo nie są

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasteli nigdy , przenigdy nie nosi się do czerni . Żadna stylizacja mi się nie podoba . Mój gust . Uważam , że mogłaś bardziej się wysilić .

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  4. MissMiki2 - o, to jakieś nowe zasady powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem :)
    Dawno czytałam o tym artykuł.Może już się pozmieniało .? : )

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż. Jak szczerze to mi sie żadna nie podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tylko ta z brązem. Pierwsza jest nawet fajna, ale trochę za słodko dla mnie. W drugiej zaczęło się dobrze z tym jeansem, czerń to zbyt zdominowała i wyszło nijak. Podobnie w czwartej. Ostatnia to wg mnie totalna klapa, po prostu nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Nawet, nawet gdyby nie to białe coś na stopach.
    2. Szkoda, że ten pasek wystaje ponad kurtkę i niestety ten łańcuszek na włosach nie wygląda fajnie.
    3. kompletnie to nie pasuje. ta lekka sukienka z tą ciężką bluzka, gryzie się to.
    4. nie taka kurtka 'chłopaka' i ta sukienka i dodatki. bez niej może byłoby lepiej.
    5. yyy trampki do lekkiej, różowej sukienki, skórzana kurtka i zakolanówki? niestety nie

    Trudno jest na pewno wykonać coś fajnego z tą sukienką. Niestety nie podoba mi się żadna z Twoich propozycji :/

    OdpowiedzUsuń
  9. super ,dawajcie więcej takich artykułów o stylizacjach z darmówkami .:)

    P .S .
    Niektóre stylizacje są naprawde fajne .:)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG,te stylizacje są okropne!
    Przepraszam za szczerość,ale musiałam to napisać.
    Trampki i sukienka albo pastelowy róż i ciemny brąz?
    Co Cię opętało?! xd

    OdpowiedzUsuń
  11. SZATAN MNIE OPĘTAŁ ;D Nie przejmujcie się, ja krytykę przyjmuję dobrze, więc dowalcie mocniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak większości średnio podobają mi się te stylizacje najbardziej 3, ale po prostu sukienka jest tu najsłabszym ogniwem

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwierzcie, że ta sukienka jest tak słodziutka, że trudno z nią coś wykombinować ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się 3 stylizacje: dwie od lewej i ta najbardziej z prawej :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia stylizacja :D No, a fryzurę ma faktycznie fajną :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mi się nie spodobały te stylizacje. Pewnie przez tę sukienkę. Nienawidzę jej.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie badzice takie krytyczne!! mi podoba sie ta 2. sliczna. mysle ze sukienka nie jest zla. da sie ja fajnie zrobic. np. z paseczkiem i gora czrna, spodniczka jest sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. Zapraszam na mojego bloga :
    http://tylk-olka.blogspot.com/
    All ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie dobrane ubrania ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. niezbyt podobają mi się te stylizacje,więc stożyłam coś takiego

    http://imageshack.us/photo/my-images/811/sukieneczka.png/

    nie wiem czy ładne ale na prawdę trudno coś z tym stworzyć :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś tym jeansem dobrze ci szło, ale jednak nie wyszło. Brąz tak jakby troszeczkę "odsładza" sukienkę. Niestety jest na tyle jest słodka, że tylko beż ubrać i dupa. Czerń słabo komponuje się tutaj z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  22. aa to dobrze ze dobrze znosisz krytykę ;D Mnie sie tez nic zbytnio nie podoba ;]
    w 4 te buty kompletnie nie pasują ;o , 3 styl nawet nawet w 2 góra fajnie wygląda ale te buty i zakolanówki to tak średnii hmm cyba tyle uwag w ostatnim widac ze chcialas cos ostrzejszego ale te tramki to tak sredio z nmi to wyszlo a w 1 to tak slodko troche ael ujdzie :P ogolnie ta darmowka byla taa niezbyt i rozumiem ze ciezko sie z nia kompbinwalo :P

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 jest okej ale np. w 3 ta kamizelka jakoś mi nie pasuje w 2 byłoby okej gdyby te zakolanówki były białe w 4 ta kurtka jest jakaś za duża i strasznie pogrubia ramiona no i buty nie pasują ostatnia jest nawet fajna

    To jest oczywiście moja opinia. :)

    TiaraBlanca123

    OdpowiedzUsuń
  24. Not, przykro mi, ale mi się wgl nie podoba to połączenie. Nie podoba mi się połączenie w 5 stylizacji sukienki i trampków. 2 jest całkiem ładna, ale reszta nie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsza chyba 1, ale mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi podoba się najbardziej chyba 2 :) reszta nie za bardzo mi przypadła do gustu:D Wiele rzeczy do siebie nie pasuje ale fakt że się starałaś coś wykombinować:D

    Misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze pisząc nic mi nie przypadło do gustu...
    Może ewentualnie 1 stylizacja
    Myślę, ze gdyby ta darmówka miałaby inny kolor byłoby ciekawiej dopasować coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe i to bardo może coś wymyśle swojego ;P 1 super !!

    OdpowiedzUsuń
  29. ciężko jest mi krytykować, ale nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.. różowa sukienka i czarne rajstopy. jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tą sukienkę. Stylizacje dość fajne, żadna mnie nie zachwyciła jakoś szczególnie, ale żadna mnie też nie obrzydziła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie że coś takiego robisz ale stylizacje są raczej nieudane . Każdy ma inne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi jedynie podoba się nr1.Reszta mnie nie przekonuje.


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  34. do MissMiki2: już kilkadziesiąt lat temu Chanel łączyła pastelowy róż z czarnym kolorem. Wszystko w modzie jest możliwe

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie :) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz, z tą sukienką zrobiłabym coś mniej skomplikowanego. Po pierwsze doll by była bardziej delikatna, chodzi mi tu o kolor włosów, np. biały, bądź blond, usta pod kolor sukienki. Jasne butki, ewentualnie jakaś jasna kopertówka. Ogołem mówiąc, poszłabym w klimaty tej pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. najbardziej podoba mi się stylizacja numer 1 :D



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  38. kupię buty platformy z archive:)dam 284sd
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie to pierwsza kompozycja jest świetna. Łatwa , a wręcz banalna. Ale zestawienie tych ubrań sprawia , że strój nabiera delikatnego kontrastu.
    CUDOwne ;*

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie to pierwsza kompozycja jest świetna. Łatwa , a wręcz banalna. Ale zestawienie tych ubrań sprawia , że strój nabiera delikatnego kontrastu.
    CUDOwne ;*

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  41. Jedyna stylizacja ,która jest dla mnie w porządku to druga stylizacja od lewej,w innych jednak czegoś mi brakuje.Czwartą ogólnie uważam za nieudaną.Buty nie pasują do całości nawet jeśli mamy torebkę i top w tych samych kolorach.Jednak dziękuje ,że zrobiłaś coś z "niczego" oraz za poświęcenie czasu na wykonanie tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Żadna stylizacja mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  43. dość fajna, ale tylko sukienka bo stylizacje średnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta sukienka ma ładny krój, ale jej kolor słabo sie komponuje

    OdpowiedzUsuń
  45. Gabrysiu, popełniłaś kilka modowych wpadek, muszę przyznać, choć zwykle wychodziły ci jak najlepiej.
    OD LEWEJ
    Stylizacja 1 jest dobrana bardzo ładnie, kolrystycznie, dobry wybór rajstop.
    Stylizacja 2 - daje letni efekt, wszystko psują podkolanówki i pasek.
    Stylizacja 3- okropna. Brązowa bluzka ma inną strukturę niż ta plastikowa sukienka.
    Stylizacja 4 - podoba mi się, jak mało rzeczy, Gabi podbiłaś moje serce niedbałym stylem, na luzie a jednocześnie dziewczęcym.
    Stylizacja 5. - Góra nie pasuje do dołu i na pewno nie w połączeniu z trampkami. Jaśniejsze, pół przejrzyste podkolanówki dałyby lepszy efekt.


    Wniosek - do tej spódniczki nie pasują:
    a) trampki
    b) podkolanówki jednolite
    c) skarpetki
    b) brązowa bluzka
    c) torebka DECADES przez ramię


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  46. MissMiki2 - sukienka jest przedstawiona z czarnym paskiem. A co do stylizacji to są okropne. Dwójka jest całkiem fajna tylko fakt, że te buty i podkolanówki naprawdę psują efekt.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gabisiu rozumiem, że ciężko coś wykombinować. dlatego mogłaś odpuścić sobie to zadanie i zrobić ogólnie kilka 'świątecznych' stylizacji ;]

    OdpowiedzUsuń
  48. trzecia i czwarta mi sie nie podoba, ale ładnie :)
    http://olsnieni.blogspot.com/ - zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń