2012/04/09

Hot or not - Makijaże cz. 4

Kolejna kolejka ocen Hot or Not. Proszę głosować według własnego uznania (ale nie złośliwie) przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Do następnej części zgłaszać można się pod tym postem: KLIK
http://img825.imageshack.us/img825/7951/50140439.png

Twoja lalka wygląda zjawiskowo... Makijaż oczu jest przepiękny, już dawno nie widziałam takiego i to w innych kolorach niż biel i czerń. Świetnie połączyłaś karnację do swojego makijażu, oby więcej takich lalek pojawiało się w ocenie! 1000% HOT!


Mimo, że nie jestem fanką tych włosów i oczu to mi się podoba - i to nawet bardzo! Wszystko na swoim miejscu, idealnie dopracowane, każdy element jest jakoś umalowany. Już nawet przymykam oko na ten błyszczyk, bo w całości super się prezentuje :) HOT!
http://img705.imageshack.us/img705/8432/52843498.png

Świetny makijaż! Oczy, usta, powieki pomalowane, a to najważniejsze. Makijaż oczu jest bardzo, bardzo ładny o świetnie komponuje się z tym kolorem oczu. Twoja lalka bardzo przypomina mi Taylor Momsen przez co dodaje jeszcze większy plus :) HOT!
http://img803.imageshack.us/img803/5797/16686301.png

Użycie tych rzęs to chyba najgorsze co może być :( Efekt jest taki, że dollka wygląda jak nieudane emo... Powiek nie maluje się aż pod brwi, bo to naprawdę nie jest fajne. Jeśli zdejmiesz te rzęsy z oczu i jeśli pomalujesz powieki tylko do połowy, będzie wyglądało to znacznie lepiej. Jak na razie NOT :(
http://img43.imageshack.us/img43/5774/20141659.png

Fu :( Strasznie nie podoba mi się ten kolor skóry - kojarzy mi się z osobą chorą na żółtaczkę... (;O) Czarne włosy i takie cieniutkie, brązowe brwi wyglądają okropnie, aż prosi się, żeby zamiast nich dać jakieś ciemne, zadziorne i grube! Policzki albo nie są pomalowane, albo tak zlewają się z ciałem, że pudru nie widać... Usta w miarę ok, ale makijaż oczu także brzydki. Kolejność kolorów powinna być odwrotna, bo to niebieski jest tutaj najjaśniejszy. NOT :(

41 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Pierwsze 3 są świetne.
    Mam nadzieję że podobną opinię będzie miał mój makijaż wkrótce :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga najlepsza moim zdaniem :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% z lidzia-dzidzia1
    :D

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy najlepszy ! ; PP
    Zapraszam na mojego bloga ze stylizacjami ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. dulcenika-swietna. naturalna.


    zglaszam sie. olla937

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oceniłam tak:
    Dulcenika - HOT
    StokrotkaMiss10 - Not
    Czarodziejka135 - HOT
    ANIULA1233 - NOT
    13dominika13 - NOT

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie najbardizje podoba doll od StokrotkaMiss10 bardzo lubie te oczy i fryz w przeciwieństwie do cb ;P Zapraszam do mnei :
    http://tylko-olka.blogspot.com/
    All ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :p fajnie że wam sie podoba
    stokrotkamiss10

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej mi się podoba dulcenika !

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu z tego gówna wyszły jakieś 3 mądre .:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż, według mnie, wykonała StokrotkaMiss10

    OdpowiedzUsuń
  12. nie rozumię jolka222 nie kumam przesłania.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, tylko nr. 2 mi się nie podoba :) Najlepszy to zdecydowanie nr.1 i nr. 3 :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  14. Może niektóre makijaże nie są boskie ale widać że nieużytek się starają ; ] Nikt nie jest idealny i wszystko robi bosko ; ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Taylor Momsen... rzeczywiście ! :)
    bardzo lubię klikać te kciuki, hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. dulcenika-niesamowity makijaż, chciałabym mieć taki talent jak ona.HOT
    StokrotkaMiss10-bardzo ładny makijaż, świetnie połączyłaś odcienie zieleni, zamknięte oczko pomalowałaś bardzo ładnie i równo. Sztucznych rzęs nie lubię, ale tutaj świetnie wyglądają. HOT
    Czarodziejka135-makijaż cudowny, świetne przejścia między kolorami. Fajne, neutralne usta. HOT
    ANIULA1233-nienawidzę tych rzęs, nienawidzę powiek pomalowanych do brwi. Kolczyk w ustach fajnie wygląda na tych neutralnych wargach, niestety resztę kolczyków "porozrzucałaś" po twarzy i dodałaś pieprzyki. Ładnie pomalowane policzki, ale NOT.
    13dominika13-okropny kolor twarzy i brwi, które nie dość, że są za cienkie , to jeszcze w złym kolorze. Makijaż oczu przecięty , dałaś 2 kolory cieni, obrysowałaś oczy czarną kredką, mascara i już. Wybacz, ale NOT.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dalam;
    1 - HOT
    2 - HOT
    3 - HOT
    4 - NOT

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się jak czarodziejka pomalowała tak równo i profesjonalnie te swoje boskie oczęta !?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dałam na wszystkie hot oprócz przed ostatniego i ostatniego


    Zuzannna0099

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym się zgłosić ! ( oczywiście jeśli mozna )

    OdpowiedzUsuń
  21. dulcenika, Czarodziejka135 - HOT
    Reszta_NOT

    OdpowiedzUsuń
  22. Do tych trzech dziewczyn od góry: wymiatacie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie.3 pierwsze są bardzo ładne:) Ten pierwszy szczególnie mi się podoba bo ma piękną kolorystykę i jest świetnie wykonany ;).

    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłosowałam :) Ps. Gaba dzis też dodasz Hot or Not ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba makijaż dulceniki :) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  26. dulcenika ma najlepszy makijaż ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. *.*
    jenyy pierwszy makijaż jest przepiękny , się zakochałam


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej. *_* bardzo mi miło :D dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 pierwsze HOT , reszta (2 ostatnie) niestety NOT. Pierwszy makijaż jest boski ! ;*

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  30. Dulcenika naprawdę świetny makijaż.Jestem w pełni oczarowana i cieszę się ,że nie poszłaś w kierunku klasycznej bieli i czerni ,bo tak oczy wyglądają o wiele lepiej i doskonale komponują się z cerą.Dziękuje też za NIEUŻYCIE szminki lub błyszczyka ,który zepsułby całość.

    OdpowiedzUsuń
  31. makijaże łatwiej trafiają w gusta odbiorców

    OdpowiedzUsuń
  32. StokrotkaMiss10 ma cudowne rzęsy, wręcz jak z reklamy, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  33. wzorowalam makijaz na stylu gyaru ale nie wyszlo idealnie tak jak chcialam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochani, przepraszam, ale dziś nie zdążę dać wam wskazówek co zmienić. Następnym razem!

    dulcenika - Gabi nazwała twój makijaż zjawiskowym, a ja jej zdanie (jak zauważyliście pewnie, nieczęsto) popieram. Morski, niebiański, pełen energii.
    ~TAK.

    Stokrotkamiss10- Mimo, że dopracowane, nic nie sprawi, że polubię te oczy. W połączeniu z tym błyszczykiem zrobił się plastik, jak na policzkach. To niecodzienny efekt, i dla tego dostajesz ode mnie kciuk w górę!
    ~TAK

    Czarodziejka135 - Brawo! Miłe zaskoczenie, moje oczy się do ciebie uśmiechają. Jak nikt przypadłaś mi do gustu od razu. Kolory, które nałożyłaś na powiekę są idealnie dopasowane, co daje efekt z wyższych sfer.
    ~TAK

    ANIULA1233 - I tu niemiłe zaskoczenie. Przepraszam, ale skoro mam być krytyczna, będę. Plastik, bez dwóch zdań, ale w innym wydaniu niż subtelny połysk StokrotkaMiss. To coś innego, według mnie wygląda po prostu strasznie. Nienawidzę tych rzęs, kolczyki usiane po twarzy, zbyt wysoko pomalowane powieki, bez kolorów, nos źle dobrany, usta przebite kolczykiem.
    ~NIE!


    13dominika13- I tu kolejna ofiara mody. Choć makijaż jest dopuszczalny, pastelowy i świeży efekt psuje fryzura, usta, oczy i brwi w połączeniu. Kolor skóry jest okropny, nie mówię już o dopasowaniu włosów.
    ~NIE!


    Wasza Hannah879!

    OdpowiedzUsuń
  35. Emm..zmieniłam doll , mogę jeszcze raz ?
    zgł się..


    ANIULA1233

    OdpowiedzUsuń