2012/04/09

Małe losowanie prezentów

EDIT: Wygrywają: Zuzanna0099, Avrilramona13, ewa_farna_xd, glimciaq14, miss88ania00, Kiryee, Cold_Iceberg., domestosblacky, _Carolciaaa, olga7000
Pamiętacie moje losowania z danych sklepów? Tym razem pod lupę idzie sklep WILD WEST. Poniżej podane są trzy prezenty, macie wybrać jeden który wam się najbardziej podoba i napisać w komentarzu napisać który to jest, oraz dodać swój nick. Aby wziąć udział w losowaniu trzeba być obserwatorem bloga. Wybiorę 10 przypadkowych osób, które dostaną po wybranym prezencie. Zgłoszenia przyjmuję do jutra do godziny 15:00. Powodzenia! :)
http://img834.imageshack.us/img834/8268/66952000.png

312 komentarzy:

  1. podoba mi się łóżko :)
    cleo020

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się łóżko:)
    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podobają się obrazy :)

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Wybieram nr.1 (łóżko)
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się fotel jest ładny
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  7. Łóżko jest fajne ;) Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazy rlz ! ♥
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram Serię obrazków które kosztują 10 SD:)

    kicia_micia2210

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :) Fotel jest najładniejszy ;P

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba łóżko ;)
    anka2609

    OdpowiedzUsuń
  12. wybieram łóżko (z góry dziekuje)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze jest łóżko :) Chociaż reszta też jest fajna... :P

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  14. 0obojętnie
    zgłaszam się

    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ^^
    Chciałabym łóżko ;)
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie to wszystkie mi pasują, ale obrazy są fajne.

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się łóżko
    Mój nick-glamkaka321

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się najbardziej podobają mi się obrazy :)
    LoveKejla

    OdpowiedzUsuń
  19. łóżko najfajniejsze

    marta32461

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, obrazy mnie interesują;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się !

    Chciała bym łóżko

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej interesuje mnie łóżko : )

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się!
    łóżko jest absolutnie cudowne! kojarzy mi się z uroczym wiejskim domkiem położonym gdzieś w dzikiej części tennessee, otoczonym przez malowniczy ogród, który pełny jest nie do końca ujarzmionych przez człowieka roślin. łóżko stoi w białej skromnej, romantycznej sypialni. obok niego na stoliku jest bukiet polnych traw. dalej jest stara szafa z kraciastymi sukienkami, bieliźniarka i drewniane stojące lustro z zawieszonym kapeluszem. a na drewnianej podłodze leży błękitny gałgankowy dywanik...

    Dookoła pachnie sianem, deszczem i plackiem owocowym.

    anubis566

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się
    chciałabym łóżko

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym łóżko . ;)
    Kredka.8.10

    OdpowiedzUsuń
  26. zg sie

    podoba mi sie wszystko byłam bm szczesliwa gdybym dostała chodz jedna z tych


    laddygagaxdStar

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja stawiam na fotel, jest przecudowny! Od razu czuję domowy klimat i swojską atmosferę.
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się wiszący fotel. Bardzo pasowałby mi do mojego pustego pokoju ;)
    ~olciaj

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram ten cudowny fotel. Obrazki już mam. (:
    Wera2110

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się łóżko. Wiem, że ma już dużo chętnych. Ale może kiedyś mi też się uda :)

    Pozdrawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  31. poproszę o łóżko lub obraz

    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  32. obrazki :)

    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  33. podobają mi się obrazy i fotel...
    TwilightLady16 - jestem obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  34. zg się podoba mi się łózko i fotel ;)

    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :) wybieram łóżko :))

    metanoja

    OdpowiedzUsuń
  36. Fotel :)(resztą też nie pogardzę :P )
    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)

    nr. 3 :]

    Nika256

    OdpowiedzUsuń
  38. Obrazy są cudowne *-*

    MissDirtyFresh

    OdpowiedzUsuń
  39. obrazki poproszę ;]
    martyniuk8

    OdpowiedzUsuń
  40. zdecydowanie łóżko, poproszę
    dunia15

    OdpowiedzUsuń
  41. łóżko jest najładniejsze :)
    koteq193

    OdpowiedzUsuń
  42. zg się i najbardziej podoba mi się łóżko
    LilyCrawford

    OdpowiedzUsuń
  43. najbardziej podoba mi się łóżko
    domestosblacky

    OdpowiedzUsuń
  44. łóżko ! nick na stardoll : synopsa

    OdpowiedzUsuń
  45. ja bym chciała łóżko :D

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  46. mi naj podobają się obrazy :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  47. podoba mi się fotel
    sellena888

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ;p
    Podobają mi się na ściane ;p

    Miss_ka_

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi najbardziej podobają się obrazy :)

    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się

    wybieram fotel

    olga7000

    OdpowiedzUsuń
  51. zg sie fotel :)
    stokrotkamiss10

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się :) podobają mi się obrazy, a fotel już mam :) powodzenia życzę

    lucky155

    OdpowiedzUsuń
  53. nr1 czyli łóżko


    Pati1221Star

    OdpowiedzUsuń
  54. najbardziej przypadły mi do gustu ostatnie obrazki za 10sd ;)

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  55. 3 fajny :)


    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  56. Łóżko poproszę :3

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się.
    Najbardziej podobają mi się obrazy. ;)


    Invincible_xd

    OdpowiedzUsuń
  58. najbardziej chcialabym ten fotel jest cudowny :)

    jestem obserwatorem bloga
    moj nik to:
    patunia19.10.99

    OdpowiedzUsuń
  59. Obrazy i łóżko najlepsze, ale wolę obrazy :))

    miss__ddlovato

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się, najbardziej chciałabym łóżko.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się. Wybieram fotel (numer 2).

    kittyskitty

    OdpowiedzUsuń
  62. heej ! :)
    wegług mnie najładniejsze jest łóżko ;)
    madziuchna1997

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się czarno-białe łóżko.

    emo2340

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się. ;)
    wybieram nr 2.
    seniqe

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się !

    Najbardziej podobają mi się obrazki


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  66. Najbardziej podobają mi się obrazy.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  67. Nr 2 :)

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się !!! < 33
    Łóżko ♥

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się i najbardziej chciałabym wygrać łóżko ♥ :)

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  70. Podoba mi się prezent trzeci za 10sd ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się :pp
    najbardziej przypadło mi do gustu łóżko

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  72. kajda1233
    Podobają mi się bardzo obrazki ; ]

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi również podobają się obrazeczki ; DD Zgłaszam się Mika98pol ; )

    OdpowiedzUsuń
  74. zg się
    chciała bym ten łóżko
    P.S Jestem obserwatorem bloga ;]

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  75. podoba mi się łóżko :)

    TiaraBlanca123

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się i wybieram fotel :>

    MyBigDreams

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się. Podobają mi się obrazy.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się
    wybieram numer 3 czyli obrazy

    zagadka98

    OdpowiedzUsuń
  79. Chciałabym obrazy :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  80. Numer 1 czyli łóżko :)
    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  81. Podoba mi się fotel . Na pewno zrobi się coś ciekawego z tyyym .:*

    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  82. Chciałabym fotel. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się chciałabym łóżko :)
    pozdrawiam , TRUSKAFKOVA_XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  84. Chciałabym obrazy.

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  85. Mi bardzo podoba się nr.1 czyli łóżko !:)


    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  86. podoba mi się fotel *.*
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  87. łóżkoo ! ;)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  88. Dawno nie było takich losowań ; )
    Zgłaszam się
    Wybrałabym obrazy

    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  89. Podobają mi się obrazy :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  90. Wybieram obrazy.
    Emma_Gilbert19

    OdpowiedzUsuń
  91. Podoba mi się łóżko ;D

    CrAzY_GiRl_8_

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się :) Łóżko za 16 sd :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  93. Chciałabym łóżko
    Zgłaszam się

    christyrocks68 :)

    OdpowiedzUsuń
  94. zglaszam sie
    chcialabym dostac lozko :))

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się.
    Podobają mi się obrazki :D

    Milqa666

    OdpowiedzUsuń
  96. Najładniejsze są te ozdoby na ścianę:)
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się, podoba mi się łóżko.

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się podoba mi się łóżko

    MissWemona59 ; )

    OdpowiedzUsuń
  99. Zg się.
    Podoba mi się łóżko.

    bakteria56

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się

    Najbardziej podoba mi się fotel

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  101. Najbardziej podobają mi się obrazy ; )
    Marta6706

    OdpowiedzUsuń
  102. podobają mi się obrazy

    wer147a

    OdpowiedzUsuń
  103. bardzo podoba mi się to krzesło.

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się ;)
    Nr.2 (fotel )
    anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się do losowania.
    Chciałabym obrazki :P
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się.
    Ann0026
    najbardziej podobaja mi się obrazy *-*

    OdpowiedzUsuń
  107. Najbardziej podobają mi się obrazki ;>

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  108. Podoba mi się najbardziej fotel. *-*
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  109. Mi podoba się fotel.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się


    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
  111. Moim zdaniem , najładniejesze są obrazy .;D
    Elena0027

    OdpowiedzUsuń
  112. Podoba mi się łóżko ; ))

    soba13

    OdpowiedzUsuń
  113. zgłaszam się :) Podoba mi się oczywiście łóżko ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się ;) Zależy mi na środkowym krześle.

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  115. Podoba mi się fotel :>
    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. ZGŁASZAM SIĘ. ;)
    WYBIERAM NUMER 3 (OBRAZY) ;)


    COOL_PATKA

    OdpowiedzUsuń
  118. Mi najbardziej podobają się obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Mi najbardziej podobają się obrazy

    wiciakicia

    OdpowiedzUsuń
  120. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się . Osobiście podobają mi się wszystkie rzeczy , lecz wybieram numer 3 czyli te obrazy .

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  122. podoba mi się fotel :]



    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  123. chciałabym fotel ;)
    pusia457

    OdpowiedzUsuń
  124. Mi podoba się fotel.Jest świetny :)

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  125. Mi podoba się fotel :)

    pysiakasia

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się
    Chcę łóżko
    kesha2011fun9

    OdpowiedzUsuń
  128. Zg sie :)
    Najbardziej podoba mi się łóżko :)

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  129. Mogą być obrazy ale i tak mi to jest obojętne. ;)

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się
    łóżko mi się podoba

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  131. Mi podoba się ten fotel wiklinowy z poduszką.


    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  132. zgłaszam się
    łóżko
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się
    krzesło
    poupeevintage

    OdpowiedzUsuń
  134. Łóżko mm :) Dla mnie jest bardzo stylowe oraz lepiej z nim będzie zrobić pokój niz z krzesłem i obrazami :) Choć obrazy także są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się
    wybieram obrazy
    SoneyS

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się lililola223 wybieram obrazy .

    OdpowiedzUsuń
  137. Zg się i chiałabym dostać ten fotel ale inne prezenty też są fajne

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  138. Najbardziej podobają mi się obrazy.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. ************

    bardzo podoba mi się krzesło, jest śliczne ;)

    obrazy juz mam ;p

    PannaNielegalna

    ************

    OdpowiedzUsuń
  141. Wsyzstko mi się podoba , ale najbardziej obrazy ;)


    _anna_anna_0

    OdpowiedzUsuń
  142. Mi podoba się nr 3 czyli obrazy

    Mój nick to:Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  143. M się podoba łóżko oraz krzesło,ponieważ to wygląda nowocześnie i staro i to moim zdaniem dodaje temu uroku.Jest mi trudno stwierdzić które wygląda lepiej myślę że krzesło :)
    nick:
    lisek721

    OdpowiedzUsuń
  144. W sumie obojętne mi , ale chyba łożko.

    OdpowiedzUsuń
  145. Najbardziej podobają mi się obrazy.

    Nick:
    Olciakolcia999

    OdpowiedzUsuń
  146. Jeśli mogę prosiłabym o... obrazy z zegarem. Są według mnie bardzo ładne :)


    joasiaola321

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się :3
    Chciałabym dostać fotel :3
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń