2012/04/10

Sukienka Hot Buys

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys – fioletowa sukienka w ptaki. Pochodzi ona ze sklepu Bonjour Bizou, a jej cena wynosi 19 stardollarów. Jest bardzo modna - bo w pastelowych odcieniach - ale coś mi w niej brakuje. Jest trochę nijaka, ale w sumie jeśli fajnie się ją zestawi to będzie super wyglądała. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg209/scaled.php?server=209&filename=beztytuuuzx.png&res=landing

143 komentarze:

  1. Nie wiem czy uda mi się wymyślić z nią stylizację ale spróbuję!:D

    Kupiłam:)

    kicia_micia2210

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram kasę ;) Bardzo mi się ona podoba.

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przemegaboska ;D Na pewno kupie. c:
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaby w 100% świetna gdyby nie te papugi

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetna w odróżnieniu od niekturych ostatnich Hot Buysów.

    karolina3152

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo mi się podoba.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna. Chciałabym kupić, ale nie mam kasy ;((

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest naprawdę cudowna, jednak muszę się zastanowić, czy ją zakupię. Jest dość droga;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka trochę nijaka. Nie wiem co o niej myśleć.
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, taka bardziej wiosenna. Letnie kolorki! i te papugi!! na pewno by wyszła z nią fajna stylizacja c;

    mysiex

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie wiem, jest ładna ale taka łysa troszkę , ale jak uzbieram kase to napewno kupie




    Dagusia_smile

    OdpowiedzUsuń
  12. musze najpierw nazbierać a potem napewno kupie :) Jest śliczna :)


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna *u* Chce, chce, ale mnie nie stać >.<

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie do końca podoba. Nie wiem, czy ją kupię.

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  15. jest super tylko droga :/ ale uzbieram jakos :)



    patunia19.10.99

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna jest może kupię. ludzie co mam zrobić żeby stardoll mi przysłał e-mail. Już nieraz naciskałam wyślij maila i nic!

    OdpowiedzUsuń
  17. jest śliczna ;) napewno kupię c:


    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  18. jest śliczna ale jej nie kupie bo zbieram na coś innego

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem co o niej sądzić. kolory fajne ale te ptaki dziwnie wyglądają

    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękna!! Chciałabym ją mieć ale nie mam dość dużo sd.

    Gwiazdeczka895

    OdpowiedzUsuń
  21. O ona jest super . :)
    Nzg się z pierwszą osobą , na pewno stworzy się coś ciekawego ;*


    ashley3339

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna ta sukienka bardzo mi się podoba tylko nie wiem jaką zrobić z nią stylizacje
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się :) Zaraz ją kupię ;]
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kolorkii fajnie wygladają te paki na niej, krój tez ok tyko cena taka sobie.. ale zastanowie sie jeszcze and kupem, bo sam nie wiem co tu d niej dobrać zeby był fajny outfit ;)

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest piękna. I te pastelowe kolory... :D

    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna <3 Na pewno kupię.

    P.S.Staram się dziś (10.04.12) o tytuł CG lub NCG. Jeśli zostanę to wsród tych, którzy na mnie głosowali rozlosuje nagrody w postaci HB, LE, Antidote, Archiwe. Więcej na mojej prezentacji. Bardzo proszę o głosy :)
    Jeśli nie lubisz takich wiadomości to przepraszam.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska ,boska , boska! Kocham pastele w tej sukience skomponowane są świetnie ale i tak nie jest idealna również czegoś mi tu brakuje . Ja bym zrobiła ją na krótszą .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra ! A szczególnie te ptaki <3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  29. super jest ! :)
    śliczne pastelowe kolorki ;D


    Czarodziejka135

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki są przepiękne , ale coś w niej brakuje...


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna, ale kasa mi się skończyła :<
    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  32. jest śliczna... i te kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest..ladna ale nic wiecej.w polaczniu z innymi rzeczmi jest cudowna i tylko dlatego na nia zbieram.brakuje mi tylko 1sd :)


    Marina034

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wszystko co pastelowe to modne i ładne.
    Wzór jest ciekawy, ale fason mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest świetna Długo na nią zbierałam sd i w końcu moge ją kupić :)) jupii

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się podoba motyw papug :D Bardziej martwi mnie to, że strasznie pogrubia doll w biodrach :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie jest śliczna! Ma bardzo ładny krój i na pewno będzie można stworzyć z nią wiele stylizacji:)

    Misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  38. JEST EXTRA! W tym miesiącu są świetne hot buys'y!
    Demi5435

    OdpowiedzUsuń
  39. dobrze wygląda na lace ,a poza tym lubię pastelowe kolory,tylko cena chociaż jak na sukienkę HB to nie jest najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna ! :*
    Kocham ptaki więc za wszelką cenę na pewno kupię:)
    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  41. Może kupie ale hmmm nie wiem ; ]

    OdpowiedzUsuń
  42. mmm,ładna!
    tak,pastelowe kolorki najbradziej są pociągające do kupna,tyle,że nie nawidzę sukienek ,które na dole mają taką falę - dziwnie to na doll wygląda,ale jak się coś skombinuje to będzie bomba!
    rojka100

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna zbieram HB :) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  44. B. ładna ale jeszcze nie wiem czy kupię...

    Lavendka

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna, troszkę droga, może kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna, ale droga i nie kupię.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie kupię, ale bym bardzo chciała. Nie mam sd :(

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda mi kasy, bo faktycznie jest taka...zwyczajna. Ale gdybym wygrała, to bym się oczywiście cieszyła :)
    Więc zgłaszam się.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dla mnie jest śliczna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. jest fajna . kupiłabym ale mam za mało sd ;c .

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest ładna, ale jakoś nie do końca mnie przekonała.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta sukienka jest śliczna. Myślę, że jest to jeden z najlepszych hb. Ma ona piękne, pastelowe i bardzo modne kolory.


    d_misia1

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie mam ss.. zostało mi tylko 19 sd ze superstar i się mocno zastanawiam. (:

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest prześliczna :) Bardzo na nią czekałam ;)

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mi się podoba !
    Jest pastelowa mm.... .Uwielbiam pastelowe rzeczy . Cena jest trochę zawyżona . Ale raczej ją kupie.
    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham ją, ale LE dekor wygrało...


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi się bardzo podoba ,na pewno ją kupię :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest po prostu przepiękna, bardzo chciałabym ją mieć ale uważam, że cena jest jednak trochę wygórowana... :I


    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładna , ale droga :C

    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  61. wzór ma bardzo pomysłowy i to mi się w niej podoba ale mi również w niej czegoś brakuje :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  62. Całkiem niezła, ale mnie nie stać ;C

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny motyw papug. Kupię na pewno !

    OdpowiedzUsuń
  64. pomysłowa, ale trochę droga c:
    misia0810

    OdpowiedzUsuń
  65. Według mnie jest zbyt pastelowa,byłoby dobrze wpleść kilka elementów bardziej wbijających się w oczy.Cena jest trochę za wysoka,myślę ,że dobrze byłoby zniżyć ją do 15 sd.Najlepszy jest według mnie fason.:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna, niestety nie starczy mi kasy na jej zakup. :((

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  67. Jest bardzo ładna :)
    Pewnie kupię .

    PearlMayParty

    OdpowiedzUsuń
  68. Chyba nie kupię

    przyjacielska12

    OdpowiedzUsuń
  69. Ładna. Pastelowe odcienie sprawiają , że nabiera modnych , pastelowych kolorków. Świetne zestawienie. Delikatny fiolet z lekkim różem i zielenią. A do tego odrobina jasnego granatu. Zmysłowa :)

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  70. jest spoko fakt trochę cena za wysoka
    i masz racje brakuje jej czegoś tylko czego może w co niektórych elementach intensywności kolorów sama nie wiem...
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi tam się podoba, Ale zgadzam się, że cena za wysoka :)

    _Voodoo_

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudowna jest

    Victoria...123

    OdpowiedzUsuń
  73. Troche nie w moim stylu, ale nie jest zła :)

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  74. oj, nie jest za ładna :p

    Avrilramona13

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudna <3

    Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Ona jest po prostu cudowna!Całe szczęście,że sukienka nie wygląda tandetowato!

    emo2340

    OdpowiedzUsuń
  77. ale i tak czy siak ta sukienka jest bombowa i idealnie pasowalaby do mojej lalki,szkoda tylko ze pusto w portfelu xD

    OdpowiedzUsuń
  78. taki hawajski motyw :D

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się do loterii

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  80. dziwna, może nie mój styl, ale zwykle kupuję hb

    OdpowiedzUsuń
  81. ślicznaa! ;)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  82. Moim zdaniem sukienka jest po prostu piękna! Szkoda tylko, że nie mam funduszy na jej zakup...

    OdpowiedzUsuń
  83. jest ładna i prosta, ale jak wspomniałaś już, czegoś w niej brakuje..


    synopsa.

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny ma nadruk. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  85. No tak znów moda na pastel love, jak dla mnie całość kolorystycznie się zlewa

    OdpowiedzUsuń
  86. Ładna, ale nie wiem do czego ją założyć.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  87. Nawet Ładnaa .♥
    Tylko droga .; /
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawy wzór i nawet ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  89. Rajskie papużki wyglądają niesamowicie! Pastele i barwne upierzenie ptaków, o, rany, kocham ją!

    OdpowiedzUsuń
  90. Jak dla mnie jest świetna, tylko może lepiej by wyglądała, gdyby nie miala po lewej stronie tego zagięcia...
    -Luissa

    OdpowiedzUsuń
  91. Nawet,nawet...może ją kupię :)

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  92. Jest bardzo ładna, a motyw kwiatów przypomina mi wiosnę :3

    Sendy..

    *Już SS jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  93. Naprawdę świetna ! :o

    Casandra001

    OdpowiedzUsuń
  94. Te ptaki mi sie nie podobaja :/ Ale kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Te ptaki mi sie nie podobaja :/ Ale kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest niesamowita!! <33 Oczywiście że kupuję <3 ;P

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  97. Ładny nadruk, ale ogólnie nie w moim stylu, muszę się zastanowić.

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale fajna sukienka,bardzo mi sie podoba jej kolor i te ptaszki super.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się , niestety jej nie kupię bo nie mam stardollarów a jest cudowna ;(

    TRUSKAFKOVA_XD ♥

    OdpowiedzUsuń
  100. Śliczna, bym kupiła gdybym miala sd ;p


    missskara3000

    OdpowiedzUsuń