2012/04/10

Sukienka HB - zastosowanie.

Witajcie, jak tam święta Wam minęły? :) Krótkie były, więcej przygotowań niż samego świętowania, no niestety. Mam nadzieję, że w poniedziałek wasi znajomi nie pozwolili Wam zostać suchym, haha.

Na dzisiaj przygotowałam mały artykulik zawierający stylizacje z nową sukienką Hb. Kosztuje 19sd, ma dość ciekaw wzór, pastelowe barwy, wykonanie też dobre. Wolałabym gdyby nie miała tego zagięcia z lewej strony, ale jak się nie ma co się lubi ,to się lubi co się ma :) Kiedy będziecie starali się robić outfity z nią, pamiętajcie o jednym - czarne kolory trzymamy z dala. Stylizacje z użyciem tej sukienki możemy pozostawić albo w delikatnych pastelach albo dać mocny, neonowy akcent kolorystycznie pasujący do wzoru na sukience. Przed Wami kilka wersji zrobionych przeze mnie:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgb-vgq4WEghCYO-4Svj6AQGF00WB7rUgSAngZefbMaPDjh33AN9atdAmlyop-x82Oe9-19njoPHLWK1t_YGqkm9WyJ2qo3G-qMThFOe4TcPvfOqz9zjjBcHpxj32Zy1aVj00KGUx1FK9A/s1600/stylzsuknhb.png
Jak widać skleciłam outfity zarówno wiosenne, letnie jak i jesienne. Starałam się pokazać i trochę streetu i trochę elegancji, tak aby każdy znalazł coś dla siebie.

W którym zestawie czulibyście się najlepiej? Który najbardziej przypadł Wam do gustu? c:

48 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajnie myślałam że do niczego nie pasuje ; ] ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko trzecia stylizacja. W reszcie coś mi nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. święta? doobrze, lany poniedziałek również.. miałam orzeźwiającą pobudkę ;p
    najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. intensywny, ciemny granat świetnie wydostaje z tej sukienki cały urok

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza i trzecia stylizacje są boskie♥. Reszta jakoś mnie nie bierze :/
    Vaneksa99

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetna, ale jeszcze jej nie kupiłam. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej przypadla mi do gustu stylizacja numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba 2 i 3 :) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 stylizacja jak juz to ja bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  11. Tymi stylizacjami przekonałaś mnie w pełni do tej sukienki! Najbardziej podoba mi się zestaw numer 2. Jest on dosyc elegancki, jednak ta czapa (moja ulubiona) i chusta dodają ''luzu'' tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się jedynie drugi i trzeci zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są ładne ale najbardziej 2

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że wszystkie stylizacje są bardzo ładne i dopracowane, aczkolwiek z każdej bym coś ujęła lub dodała. Takie małe drobnostki. Wracając do świat to jeszcze by sie przydał jedn tydzień wolnego ;c.

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacje :)
    więcej takich artykułów :)

    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic specjalnego, ale 3 z tych najlepsza. Ewentualnie 1-sza również

    OdpowiedzUsuń
  17. o nie miałam pojecia ze mozna tak swietnie wykorzystac ta sukienke :) podoba mi sie 1 i 3 outfit tlyko w tym 3 torebke bym dala jaks do reki lub nadłuzszym łancuszku i buty zmienla na inne bo tych inestety nienawidzę :P a w 1 wszystko jest ok ew. 2 stylizacja tez jest ciekawa ale moze bez czapki ; ) , 4- jakos mi sie nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejsza stylizacja to 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zestawy :) Sama sukienka jest śliczna <3

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej podobają się 1 i 3 ;) Też próbowałam z nią coś wykombinować... ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Święta święta i po świętach:D 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe , 3 ostatnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi się wszystkie podobają :3


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba pierwsza najlepiej wyszła gdyby nie torba tzn. jej kolor i wzór, jest zbyt sportowa.
    Ja zestawiałam tą sukienkę z zielenią to ją ładnie ożywiło i całość przestała być taka cukierkowa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. nie przekonuje mnie ta sportowa torba i kamizelka :/
    2. ładna, ale chustka, czapka to za dużo jak na letnią stylizację. jednak fajne użyłaś tej darmowej torebki.
    3. ładna. szkoda tylko, że tą torebkę ubrałaś tak jak ubrałaś.
    4. omg. ten szary płaszcz totalnie tutaj nie pasuje. i ta bluzka pod spodem...

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest przesliczna ^ ^ A najbardziej mi się podoba 1 i ostatnia stylizacja :)

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 i 3 są najciekawsze . Poszukuję butów z drugiej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie stylizacje świetne^..^
    Sukienka godna polecenia X D

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie. Pierwsza stylizacja to strzał w dziesiątkę , da się wykorzystać.

    KingusiaKinga

    OdpowiedzUsuń
  31. MI się szczerze tylko druga podoba... Choć ja sama lepiej jej nie wykorzystałam :P

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  32. 1 i 2 najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie 4 jest najładniejsza
    natomiast
    2 JEST OKROPNA

    afrodyta55

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja , a druga też nie jest zła , ale bez czapki i inny szalik by mi się bardziej podobało

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie ;*

    http://olsnieni.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. JAK dla mnie teraz każda stylizacja wyszła Ci prześwietne.Kazda ma w sobie to coś ,a elementy są świetnie dopasowane.Najbardziej jednak podoba mi się zestawienie nr.2.
    Dziękuje,że poświęciłaś na nie swój czas ,bo było naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czwarty od lewej wyszedł Ci najlepiej

    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się wszystkie podobają:)

    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń