2014/11/19

Callie's Picks No. 29

Już 29 odsłona Callie's Picks pojawiła się w Plazie. Tym razem temat przewodni kolekcji to: "Cozy Coats", a więc wygodne płaszcze. Przedziały cenowe to 7-20 sd oraz 26-89 sm. Wśród ubrań i dodatków możemy znaleźć artykuły Prady, Chanel, ale też z doskonale znanego nam sklepu Basics, tak więc różnorodność jest spora. Ja kupię chyba tylko chustkę z przedostatniego manekina na drugim zdjęciu, nic więcej nie zwróciło mojej uwagi.
W Wy znaleźliście już coś dla siebie?





8 komentarzy:

  1. moją uwagę zwróciły koturny z przedostatniego manekina na 2 piętrze raczej je kupię ;-)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jest dość ciekawa i przyznam, że parę rzeczy wpadło mi w oko. Jednak wielkiego szału zakupowego nie będzie. Kupię może cztery płaszczyki i tyle samo par butów. Zaraz zobaczę jak ubrania prezentują się na mojej doll i wtedy podejmę decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się platformy.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zbyt wiele sd, ale przyjrzę się kolekcji.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że rzeczy ładne, ale mam tylko 2 sd. :(
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi. Jestem trochę rozczarowana liczyłam na coś lepszego.Kupię na pewno rzeczy za sm a z resztą to nwm.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Na pewno coś kupię :D
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń