2014/11/22

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie zwycięża Imkhye .
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.
_______________________________________________
Temat: Sportowe szaleństwo (interpretacja dowolna).
Modelka: natalcia1112 
Przepraszam za błąd w ostatnim nicku, powinno być qawerty789. 
  _______________________________________________
 Następne starcie
Publikuję 4 pierwsze prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.
Temat: Królowa zimy (interpretacja dowolna).
Modelka: nikiwi2468


Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. 


Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
 _______________________________________________

 

11 komentarzy:

  1. U mnie też błąd misskasia678 , a nie misskasia76 :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się . ;)
    stylizacje piękne . ;)
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłaąłm pracę :) I glos też oddany
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam gratki :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrazenie, ze prace nie do konca oddaja tematyke stylizacji.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Błąd monusia55 a nie moniusia55 -.-

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja mi się nie podoba więc nie głosuję
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  8. Poziom dość wyrównany i szczerze, żadna ze stylizacji nie przypadła mi jakoś specjalnie do gustu, ale zagłosowałam.
    Powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń