2014/11/15

Oceny Apartamentów

Camelot_Paula

Tak na prawdę w tym pokoju nie ma niczego nadzwyczajnego. Pomysłowe jest zrobienie okna (?), ale to co za nim się znajduje jest trochę dziwnie. Nieestetycznie wygląda chmurka nachodząca na zasłonkę i jakoś jest za pusto.
Moja ocena: 1/5

Eyrol


Nie wiem, dlaczego akurat ten pokój wybrałaś sobie do oceny. Tu nic nie ma. Dobrym pomysłem jest tylko podłoga, cała reszta jest zwyczajna, a buty na wystawie też nie są jakieś nadzwyczajne.
Moja ocena: 0/5

W tym tygodniu oceny niestety wyszły złe, przykro mi. 
Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

7 komentarzy:

  1. Ja się zgadzam, a co do pierwszego pokoju gdyby tak nad nim popracować, zrobić z tych chmurek i wodospadu okno i dodac meble mógłby być fajny efekt ;D

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  2. No nwm zgłaszają się ludzie , a nie mają z czym . :/
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, pokoje niczym nie zachwyciły.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się!
    a czy moge sie zgłosić do oceny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że oceny będą złe jak w apartamencie nic nie ma :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie mi się nie podobają te pokoje, po co się zgłaszać jak nie ma się z czym? W 1 pokoju to 'okno' jest nawet fajne, tak to nic
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie zgadzam się z ocenami. Pokoje są puste, nudne i bez wyrazu. Pierwszy apartament wygląda jakby był w "fazie" budowy. Drugi natomiast przypomina garderobę, ale taką przeciętną bez fantazji.

    OdpowiedzUsuń