2014/11/11

Jaki jest Twój styl?


Dziś, na prośbę jednej z czytelniczek, opisuję styl zwany pastel goth.
Jest to stosunkowo nowy styl, więc nie udało mi się znaleźć zbyt wiele informacji o jego historii. 
Przypuszczam, że powstał ze względu na osoby, którym podoba się styl gotycki, ale uważają go za zbyt "ciężki". Dla mnie, pastel goth ma również w sobie domieszki stylu jakim jest emo, chociaż być może się mylę. 
Zobaczcie jak wyglądają osoby, które go reprezentują:
 

Wyraźnie widać, że włosy są znaczącym elementem stylizacji i stanowią jej dopełnienie. Najczęściej farbuje się je na różowo, lawendowo, biało, niebiesko szaro i w kolorze jasnego blondu.
W stroju chodzi o to, aby było mrocznie i jednocześnie seksownie. W zasadzie ubrania w stylu pastel goth to mieszanka różnych stylów, a nie tylko gotyckiego. Można znaleźć tu coś z punku lub stylu lolity. Ważnym elementem są motywy czaszek, krzyży, nietoperzy, pająków.
Jeśli chodzi o buty, tutaj również wybór jest bardzo duży. Najodpowiedniejsza są creepersy, ale mogą to być też glany, martensy, szpilki.
Jak i w każdym innym stylu, tak i tutaj bardzo ważne są dodatki. Przede wszystkim zauważamy trupie łapki, kokardki, rogi, różne pieszczochy,

kości, krzyże czy podwiązki.



Co sądzicie o tym stylu ? O jakim chcielibyście przeczytać następnym razem ?

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastel goth. Bardzo mi sie podoba, chociaz sama sie tak nie ubieram

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu kocham ten styl ♥ Marzą mi się te lawendowe cudeńka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten styl jest prze cudny <3 Szczególnie kolorowe włosy, w pastelowych odcieniach, które uwielbiam ;3 Nie wiedziałam, że takie coś istnieje. Na prawdę to mnie zainspirowało c; A co do następnego stylu... To szczerze nie wiem... Może dla odmiany coś mroczniejszego, rodem sklepu Fallen Angel? ;D

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo w stylu Lady Gagi, z jednej strony tęcza i jednorożce, z drugiej jednak czaszki i ćwieki. Sprawdza się tu zasada yin i yang, dopełniania się przeciwieństw. Co do stylizacji, drugiej zawładnęła moim sercem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie można tego stylu do Lady Gagi porównać. Akurat druga stylizacja jest najmniej w stylu Pastel Goth ; )


      kante666

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się te włosy .
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak miło ,że zobaczyłaś mój komentarz ^^
    Według mnie ten styl jest bardzo,bardzo fajny i ciekawy. :)
    W internecie widziałam ,że niektóre dziewczęta zakładają też rajstopy (np. w nietoperze)
    oraz kolorowe soczewki.

    Boska-

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski styl ^^
    Lekko różowe włosy i mocny czarny kolor - po prostu cudne *.*

    ~melanie841

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten styl ^^

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się ten styl podoba :3 Stylizacje udane! ;)
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie stylizacje :3 może trochę za dużo czerni ale i tak mega uroczo ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl średnio mi się podoba, taki trochę mdławy, ale ma przejawy stylu "mocniejszego", że tak to ujmę, więc +. Trochę tak... Nie lubię takich ubrań. Wersja stardoll dużo lepsza :)
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś opisać styl Ulzzang na stardoll ?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten styl. Swego czasu bardzo chciałam się tak ubierać, ale stwierdziłam, że zostanę przy moim stylu. Mogłabyś opisać styl Visual Kei?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten styl, choć tak się nie ubieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten styl, choć tak się nie ubieram ;)

    OdpowiedzUsuń