2014/11/22

Oceny Apartamentów

TiaraAiwlys


Apartament bardzo mroczny, ale ogólnie wszystko jest dopasowane. Po Twojej lalce widziałam, że lubisz takie klimaty. Szczerze mówiąc pokój nie jest zły, ale nie jest też nie wiadomo jak niesamowity, jednakże nie mam pojęcia co mogłabyś tu jeszcze dodać. Bardzo podobają mi się te fioletowe świetliki.
Moja ocena: 4/5

LadyMorgen


Najgorzej wypadły tu te półki z butami. Zupełnie nie wiem, po co robić takie wystawki. Toaletka z manekinem i kilkoma innymi drobiazgami wygląda całkiem dobrze, reszta jej po prostu normalna. Na Twoim miejscu ogarnęłabym trochę ten chaos i dałabym jakieś ładne siedzenia.
Moja ocena: 2/5

Zgadzacie się z ocenami? Co sądzicie o tych apartamentach?

8 komentarzy:

  1. zgadzam się z ocenami :-)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. Apartamenty ocenilabym o jedna ocene nizej. Nie zachwycaja, szczegolnie drugi.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczcie ale ani jeden ani drugi apartament mi sie nie podoba :> chciałabym ,żeby mój też tu wylądował żeby ludzi go ocenili :> a nie wiem jak to zrobić QueenRoyal. :D .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy apartament świetny! *.* Drugi mi się nie podoba
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 nie, ale pierwszy jest cudowny <3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. TiaraAiwlys -> pokój jest świetny. Jedyne co mogłabyś dodać to jakiś dywanik, albo inna dekoracja, żeby podłoga nie była taka pusta. 4,5/5

    LadyMorgen -> za dużo wszystkiego. Nie podoba mi się ten pokój, ponieważ panuje w nim wspomniany chaos, który tworzą niedopasowane meble. Szafka z butami miałaby sens gdyby były to jakieś cenne buty, a nie takie przeciętniaki. 1/5

    OdpowiedzUsuń