2014/11/10

Darmówka

7 listopada na skrzynki e-mail'owe otrzymaliśmy wiadomości zatytułowane "What a week!". Zawierały one między innymi informację o wynikach MSW, wyprzedaży w sklepie o tej nazwie, ale też o tym, że mamy możliwość zdobycia darmowego szalika. Wystarczy kliknąć na napis: "I want it" widoczny pod zdjęciem i prezent będzie czekał w apartamencie. Wcześniej występował jakiś błąd i po odpakowaniu pudełka nic się nie pojawiało, a teraz już wszystko działa.
Podoba się Wam? Skorzystacie z tej okazji?


22 komentarze:

  1. A ja już usunęłam tą wiadomość :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jednak.nic nie dotarło na mojego e-mail'a tak samo było z darmowym psem ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest, nareszcie po kilku dniach ciągłego otwierania prezentu ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper ! Widziałam, jednak nie przeglądam wiadomości x3 Dziękuję za ten post. Nareszcie darmóweczka! Jest śliczny!

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku dni ciagle otwieralam ten prezent czekajac az w koncu cos z niego wyskoczy i w koncu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka jest cudowna. Wreszcie dzisiaj udało mi się otworzyć ten prezent ♥
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że admini dali ten szalik jest cudowny zwłaszcza na darmówek :)
    Dzięki za i formacje : D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://cl.stardoll.com/mail/RLS?mid=2114300945&guid=53v9015iM7L20Dg&lid=20730086

    na innym blogu przeczytała, że można z tego linka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna *.* Wzór cudny...
    Gdyby nie był darmówką pewnie też bym go kupiła :)


    Boska-

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! ;)

    Rusza nowy blog nt. Stardoll, szczegóły pod tym linkiem:

    http://stardollpolska.pl/start

    OdpowiedzUsuń
  11. *.* Skorzystałam i jestem zachwycona <3
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  12. "Legalna". bo bez bramek, zmian proxy itp. Jestem zaskoczona tym, że jest to darmówka, a nie jakiś HB za... 28 sd? o.o Piękny szalik :) Skorzystałam. Nie wiem dlaczego moja koleżanka jej nie dostała, mimo że zgodziła się na dostawanie e-maili od sd dużo wcześniej...
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tego nie dostałam, jest mi strasznie źle, że stardoll zapomniało o mojej doll :c
    PrincessaZuza

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej skrzynce jest kilka wiadomości z tego dnia, ale nie ma tam żadnej wiadomości ,,What a week!". Wielka szkoda, bo ten szalik przypadł mi do gustu. :(

    majcik602

    OdpowiedzUsuń