2014/11/15

Starcie Stylistów

 
Poprzednie starcie zwycięża Tinashe4 .
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.

  _______________________________________________
 Temat: Koncert (przy wysyłaniu pracy napiszcie, na jaki koncert się przebrałyście).
Modelka: Soxo_
 Nie brałam pod uwagę prac, przy których nie było podanego rodzaju koncertu.

 _______________________________________________
 Następne starcie
Publikuję 4 pierwsze prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Temat: Sportowe szaleństwo (interpretacja dowolna).
Modelka: natalcia1112


Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. 


Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
 _______________________________________________
Modelki :
 
- natalcia1112
- nikiwi2468
- lila5302
- ElizabethMoonth
- callmyName34
- Avril_EmoPunk
- weronikadyndi
- kameleonka654
- dora_dorka
- DancerMarika
- tysioook
-klaudialigenza
- Miss_Joanna11
 
Kolejność jest przypadkowa. 
Jeśli zdarzy się sytuacja, że ktoś kto jest modelką, chce wziąć udział w Starciu, a akurat jest jego kolej "modelingowania", to w tym Starciu nie może brać udziału (tzn. nie może wykonywać stylizacji na sobie).   
_______________________________________________
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Głos oddany, życzę powodzenia !

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne, więc trudno było wybrać jedna, ale udało się jakoś dokonać wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie dodałaś mnie do modelek?
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie spełniłaś wszystkich warunków? :)

      Usuń
    2. wątpie dlatego że mam otwarty biały pokój , 24 strony ubrań oraz 17 stron akcessori a moja doll wygląda dość uniwersalnie.

      Usuń
  5. Bardzo fajne stylizacje, ale wybrałam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zastanawiam, czemu nie wzięłaś mnie do modelek skoro spełniam wszystkie warunki, ale nieważne.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie masz otwartego pokoju ,może to dlatego do tego moim zdaniem powinna napisać czemu nie przyjmnie kogoś do księgi gość a nie będziemy się domyślać..

      Usuń
  7. Chciałabym się zgłosić na modelkę ;)

    missm963

    OdpowiedzUsuń