2014/11/18

Gwiazdy na Celowniku

Cześć!
Przepraszam Was za długą przerwę. 
Mam nadzieję, że tęskniliście za moimi postami, 
a jeśli nie, będziecie musieli przeżyć mój powrót :D

Nie zapomniałam o Was, jednak kiedy wczoraj pisałam notkę po raz drugi... 
mój komputer odmówił posłuszeństwa i usunął cały post.

Dziś chciałam omówić z Wami styl Cary Delevingne.


Brytyjska modelka to twarz m.in. kampanii Beauty Burberry czy Aniołek Victoria's Secret.

Dziewczyna zachwyca na wybiegach najsławniejszych projektantów. Jej nazwisko znane jest na całym świecie, jednak prywatnie... Cara woli bardziej luźny styl. Najważniejsze to aby było wygodnie!

Jej outfity są proste. Na co dzień składają się z luźnych t-shirtów, ciężkich butów. Ulubionym dodatkiem modelki są beanies czy okulary. 

Modelka wie jak podkreślić jeden ze swoich atutów - nogi. Carę najczęściej zobaczyć możemy w jeansowych szortach, bądź obcisłych rurkach. Cóż... można jej tylko pozazdrościć!

Ciekawostką będzie, że Brytyjka w swojej kolekcji ciuchów ma kilka rzeczy zaprojektowanych przez polską markę Local Heroes.

Poniżej moje stylizacje wzorowane na Carze.



Jeśli macie pomysły, jaka gwiazda powina pojawić się za tydzień, 
podawajcie swoje propozycje pod notką!

11 komentarzy:

  1. Ciekawy artykuł, natomiast trzecia stylizacja to zdecydowanie nie styl Cary, ale raczej Alexy Chung :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rażą mnie włosy w stylizacjach, ale mimo to same kreacje świetne i dopracowane.
    CHCIAŁABYM MARGARET ZA TYDZIEŃ

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy okropne , a tak to ok . Stylizacje super. :)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo wszystko super. Ciekawe style, luźne, dopracowane, ciekawe. Lubię takie i fajnie, że jeszcze jakieś gwiazdy mają fajne poczucie stylu c: Za tydzień? Właściwie nie wiem... Może... Margaret jak proponujw Julia
    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cara nie zalicza się do moich ulubionych modelek, ale przyznaję, że ma dobre wyczucie stylu.
    Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. W pierwszej przeszkadza mi torebka, która jest trochę zbyt elegancka. Trzecia stylizacja jest ładna, ale nie w stylu Cary jak już wspomniała lula.l.

    Następny post mógłby być o stylu Anii Rubik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja jest z kosmosu. To w ogóle nie jest styl Cary, ale reszta stylizacji jest fajna ;) Ja proponuję w następnym artykule opisać styl Rihanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jak najbardziej na tak. Co do propozycji kolejnej gwiazdy to popieram komentarz powyżej. Również chciałabym zobaczyć Rihanne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie opisane, 3 stylizacja najlepsza, tylko włosy trochę niepodobne. W następnym "Gwiazdy na Celowniku". Chciałabym zobaczyć Karen Gillan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opisane :o Stylizacje świetne, uwielbiam Cara'e <3 Najlepsza druga stylizacja :)
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń