2014/11/07

Stylish Day

Witajcie!
Z tej strony Paulina - palinkaa1997, mam nadzieję, że mnie nie zapomnieliście.Powracam po kolejnej (niestety) przerwie. Cóż, pewnie jak u większości z Was, tak i u mnie NAUKA MYM ŻYCIEM, dlatego na zabawę w stylizacje mam coraz mniej czasu. Oprócz tego (co też już pewnie wiecie), mój komputer do najnowszych modeli nie należy, dlatego też, rzadko kiedy pozwala mi stworzyć cokolwiek, ponieważ bardzo, ale to bardzo często działa-nie-działa, w sposób, w który nie pozwala robić niczego innego jak siedzenie przed ekranem i przyglądanie się, czy coś się ruszy.
Na dziś dość ponura stylizacja, która niekoniecznie łączy się z aurą za oknem. Dobrze, niech ta jesień trwa i będzie tak piękna, jak jest :) 
Zakochałam się w tym, czymkolwiek to jest. Uważam (i tak też czytałam), iż jest to ponczo. Także... niech tak będzie. 

Jesteście na tak?


6 komentarzy:

  1. Stylizacja jest ciekawa, nie nudna ;D Mi się osobiście podoba. Może zakupię kilka z tych rzeczy, albo wszystko ;D Zobaczymy
    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie pasują tu buty , a tak to jest ok.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo na tak!
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ladna, ja takze zakochalam sie w tym ponczo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna, bardzo ładne buty :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja niczego sobie, ponczo naprawdę ładne :)
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń