2014/11/14

Nowości w Voile

Po krótkiej przerwie od dostaw, Admini wprowadzili nowe piętro do Voile. Znajdziemy tam głównie stroje wieczorowe oraz standardowo dodatki. Ceny wahają się od 4 do 25 sd. Za sm dostępne są jedynie rękawiczki, natomiast jedyną torebkę nabyć mogą tylko ss. Mimo, że ubrania nie są w moim stylu, to podoba mi się to, że naprawdę dobrze wyglądają na doll. Na razie nie planuję zakupów, ale może rozważę inwestycję w kombinezon.
Co sądzicie o kolekcji?

______________________________________________________________________________
REKLAMA

7 komentarzy:

  1. Elegancja to nie jest mój styl ;D Natomiast ciuchy prezentują się dobrze i może w najbliższym czasie coś zakupię ;)

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne*-* Idealnie nadają się na top modell. Śliczne ale najbardziej przypadła mi do gustu suknia o odcieniu niebieskim (nie bardzo wiem jaki konkretnie) ze złotymi akcentami.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta torebeczka , ale reszta rzeczy nie jest w moim stylu.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka boska ale nie jestem superstar :/
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam dostawę i mnie nie zachwyciła. Chyba nie mój styl...
    Jeśli już to kupię torebkę.

    Boska-

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest najgorsza, ale admini nie wykazali się. Kupiłam tylko buty.

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostawa może jakoś szczególnie się nie wyróżnia, ale jest ładna. Na pewno skuszę się na kilka kreacji, ale w mojej szafie na 100% nie pojawi się czerwona oraz czarna sukienka (tylna). Buty też jakoś nie szczególnie mi się podobają, więc też zapewne odpuszczę sobie którąkolwiek z par. Może niedługo wybiorę się na zakupy do Voile ale chwilowo odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń