2014/11/08

Starcie Stylistów



Poprzednie starcie zwycięża _O_Emma_O_.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.
  _______________________________________________
Temat: Spacer po plaży w chłodny wieczór.
Modelka: Avril_EmoPunk   

 Dziękuję za nadesłanie screenów w tak dobrej jakości ;)

 _______________________________________________
  Następne starcie
Publikuję 4 pierwsze prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.
Temat: Koncert (przy wysyłaniu pracy napiszcie, na jaki koncert się przebrałyście).
Modelka: Soxo_
Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. 


Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
   _______________________________________________
Casting na modelkę Starć
Ponieważ wiele osób z poprzedniej listy modelek ma pozamykane białe pokoje (a otwarty biały pokój był jednym z wymogów), jestem zmuszona zorganizować kolejny casting. Jeśli chcesz, aby uczestnicy tworzyli na Tobie swoje stylizację, zgłoś się!
Warunki:
- otwarty biały pokój (!); 
- uniwersalna i ładna twarz (tak, aby pasowała do różnych stylizacji);
- co najmniej 5 stron ubrań i 6 stron dodatków.
Zgłaszać możecie się w komentarzach pod tym postem, w mojej Księdze Gości (Soxo_) lub w prywatnych wiadomościach do mnie.
Nie chcę, abyście miały do mnie pretensje, dlatego ostrzegam - nie biorę wszystkich, którzy się zgłaszają. Odwiedzam każdą doll i wtedy decyduje, czy zostanie modelką.
   _______________________________________________ 
 

26 komentarzy:

  1. Nie usunęłam kolejki, można ją znaleźć na blogu. Tak jak napisałam, nie biorę osób, które nie mają otwartego białego pokoju, a Twój biały pokój jest zamknięty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg się na modelkę i wysłałam pracę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. wysłałam pracę i jak napisałm w twojej kg, chciałabym zostać modelką :)
    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się na modelkę c:

    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłasza się na modelke :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast już zagłosowałam c: Wszystkie stylistki się postarały, ale urok też mogą zawdzięczać dollce c;

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się na modelkę.

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się na modelkę
    oxdragonxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się na modelkę
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się na modelkę.
    callmyName34

    OdpowiedzUsuń
  11. głos oddany, zgłaszam się na modelkę :)
    klaudialigenza

    PS. rzeczy mam w szafie i w Lofcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się pierwsza stylizacja :)
    + jeśli można to zgłaszam się jeszcze raz. Lubię oglądać czyjeś stylizacje na mojej lalce i z moich rzeczy. Jeśli nie da razy to spoko :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  13. Głoś oddany. Zgłaszam się, spełniam wszystkie warunki

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się na modelkę , ubrania mam w niebieskim pokoju i szafie
    weronikadyndi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się na modelkę :)

    kameleonka654

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)
    Zagłosowałam

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje stylizacje jak najbardziej udane !:)
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się (: ElizabethMoonth
    biały pokój - lewy penthouse

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo moja praca :) Zgłosiłabym się, ale mam za mało ciuchów itp :/
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  20. Prace na niskim poziomie, głosuję na Tinashe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się na modelkę : )
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się na modelkę ;3
    misskinga0065

    OdpowiedzUsuń