2014/11/21

Subcouture

Zgodnie z czasem pojawiła się nowa kolekcja Subcouture. Inspirowana jest ona jesienną kolekcją Philipp'a Plein'a i Burberry. Do dyspozycji mamy jedno piętro ubrań i dodatków, których ceny wahają się od 11 do 30 sd. Zakupy możemy robić przez dwa dni i 18 godzin. Na mnie kolekcja nie wywarła szczególnego wrażenia. Na razie planuję tylko zakup kaszmirowego szaliczka. 
Co Wam się spodobało? Kupicie coś?

______________________________________________________________________
REKLAMA

9 komentarzy:

  1. Spodobało mi się tylko kilka rzeczy, więc nie będzie jakiś większych wydatków, a więc czekam do 16:00 na rozpoczęcie sprzedaży (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podoba, kupie kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe Dziś Premiera Filmu na który czekałam już od ponad roku i proszę dostawa również w ten sam dzień no Miło, miło :D
    Ogólnie nic nie mam co do dostawy, podoba mi się na pewno coś kupię, a mówiąc coś mówię o wielu rzeczach :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic nie kupię m.in. fundusze mi na to niepozwalają.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, nic mi się nie spodobało. Kupię tylko chustkę

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. ciuszki nie zachwycają tylko płaszcz w kratę oraz klasyczna torba mi się podobają
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam złotą długą suknie dla nie jest cudowna *-* ale nie wiem jakie buty do niej dobrać pomóżcie !! piszcie w kg prosze :) : QueenRoyal. :)

    OdpowiedzUsuń