2014/11/08

Oceny Apartamentów

Lethrblaka


Ogólnie pokój nie jest zł, chociaż nie podoba mi się nadmiar przedmiotów po lewej stornie. Szkoda, że zdecydowałaś się na podłogę z takich desek (ogólnie nie wygląda to źle), ale dlaczego dodałaś taki sam panel gdzieś tam na górze? Duży plus za pomysł z wnętrzem i z widokiem.
Moja ocena: 2/5

alfieralphie


W tym pokoju z jednej strony jest dobrze, ale z drugiej już trochę mniej. Nie rozumiem tych pudełek z zakupami. Podoba mi się okno, którego widok pasuje do kolorystyki w pokoju oraz te ozdoby, które stoją na parapecie. Świetnie wyglądają te lampki przy oknie. 
Moja ocena: 3/5

Zgadzacie się z tymi ocenami?

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, drugi apartament kolorystycznie odbiega od rzeczywistości ._.

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zdecydowanie bardziej podoba się Apartament Lethrblaka. Widać, że coś się dzieje :) A apartament alfieralphie jest tak trochę pusto jakby czegoś w nim brakowało. Według mnie lepiej prezentuje się pierwszy apartament :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba pierwszy apartament :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa apartamenty nie są świetne, zgadzam się z tobą.
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  6. Apartamenty są świetne, ale jak dla mnie lepszy jest apartament Lethrblaka :)
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń