2014/11/07

Nowa dostawa

W Fashion Furniture pojawiła się nowa kolekcja. Admini chyba trochę przesadzili z tą zapowiedzią, bo myślę, że nie tylko ja przygotowywałam się na coś naprawdę innego niż dotychczas. Pomijając ten fakt, dostawa jest całkiem przyjemna dla oka. Ceny wahają się od 6, do 17 sd oraz od 67, do 198 sm. Jestem bardzo mile zaskoczona ceną drewnianej szafeczki i mogłam dzięki temu kupić ją z podwójną przyjemnością, ponieważ bardzo mi się podoba. Kupię też pewnie orchideę. 
A Wy widzicie coś dla siebie?



6 komentarzy:

  1. Kupię kilka rzeczy.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa nie powala spodziewałam się czegoś lepszego
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  3. Eech nic specjalnego ;-; Oczekiwałam czegoś super bomba i w ogóle po tej zapowiedzi :c Ale może kupię coś do wystroju. Dostawa zła nie jest ;p

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest calkiem fajna, na pewno kupie poduszke i szafke za starmonety

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, ale nic nie kupię :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się te meble podobają :D Ale nwm czy coś kupię
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń