2014/11/28

Prezentownia

Wyniki poprzedniej prezentowni:


1. - natalcia1112
2. - nicoly_day
3. - Julcia789
4. - monusia55

Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie czas do środy, godz. 15:00, inaczej przepadną.

Dzisiejsze artykuły:


Osoby zgłaszające się zobowiązane są posiadać 2 sm/sd na zakup rzeczy w przypadku wygranej.

Osoba, która najciekawiej wypowie się na temat danej rzeczy - otrzyma ją.
Na swoje wypowiedzi macie czas do czwartku, wyniki podam w sobotę wraz z nowymi ubraniami. Powodzenia! :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie 4.Różowa torba na zakupy we wzory. Torba prezentuje sie olśniewająco w swojej prostocie jest w pięknych kolorach ciepłe i zimne barwy są połączone w pewien ciekawy wzór :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranie , które się mi spodobało to spodnie numer 2. Według mnie posiadają bardzo ciekawy kolor. Sądzę , że chyba jest to bordowy. :D Pasowałyby do większości moich ubrań.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się krótkie spodenki, których mam bardzo mało w swojej szafie. Są śliczne mają unikatowy wzorek, który dodaje im wdzięku :). Wystające brązowe kieszonki są "na czasie". Ogólnie uważam, że są po prostu świetne i bardzo chciałabym je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym opisać nr 3. Są to jeansowe szorty z niebanalnym wzorem w stylu jakby "skandynawskim". To artykuł niezwykle ciekawy i przydatny w wielu stylizacjach, może być ich doskonałym urozmaiceniem. Już widzę te spodenki w zestawie z białą, zwiewną koszulą i skórzaną kopertówką.:) Bardzo lubię takie oryginalne, unikalne wręcz rzeczy, których nie spotyka się w każdym stardollowym apartamencie, dlatego mam nadzieję że spodoba się wam mój (nieco krótki) opis i te śliczne szorty będą mogły powędrować do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie numer 2: Bardzo ładne bordowe spodnie, najlepiej prezentują się z białym t-shirtem i marynarką. Są po prostu śliczne. Pasują do praktycznie wszystkiego do litów (platform), obcasów jak i trampków oraz adidasów. Gdy tylko je zobaczyłam - zakochałam się w nich. Jednocześnie klasyczne, ale mogą dodać charakteru stylizacji. Mają klasyczny kolorek, można z nimi ułożyć zwykłą stylizację - koszula w kratę + jeansowa kurtka + te spodnie + brązowa torebka + platformy = śliczna klasyka.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie (2) są po prostu piękne. Od razu wpadły mi w oko . Ich bordowy przechodzący w ciemny fiolet kolor budzi podziw.Mają bardzo prosty ,lecz ciekawy krój.Można je wykorzystać w eleganckich stylizacjach oraz nieoficjalnych.
    Pasują wręcz do wszystkiego.Podsumowując są to zwykłe i zarazem niezwykłe spodnie
    ~~ klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie numer 2 są świetne ! Ten wiśniowy ciemny kolor jezu kojarzy mi się z pięknymi włosami JungKooka ! Myślę że są idealne do jakichś koszul najlepiej białych miałabym już jakiś pomysł trzeba by tylko dobrać dodatki i odpowiednie buty :) Myślę że są uniwersalne i pasowała by do nich srebrna biżuteria ( naszyjnik czy bransoletka ). W szafie mam mało spodni o takich pięknych kolorach które wywołują u mnie bangtanowe wspomnienia ( Bangtanowe od zespołu Bangtan Boys ( chodzi o włosy Jungkooka )) mam nadzieję że je dostanę gdyż strasznie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zależy mi na szortach (nr.3). Nie mam za dużo ładnych, krótkich spodenek, a już na pewno nie we wzorki. Te bardzo by mi się przydały, bo ostatnio najczęściej robię stylizacje z szortami. Dodatkowo kolor spodenek pasuje do karnacji mojej doll :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka nr 1.
    Torebka wygląda jakby była wykonana z zamszu co bardzo mi się podoba. Dodatkowo jej morelowy kolorek świetnie będzie pasował do stylizacji zarówno zimowych jak i letnich. Te pierwsze ożywi, a drugim nada klasy. Dodatkowo torebka pasuje do stylizacji eleganckich oraz tych luźniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki nr3. Normalnie bajka! Mają świetny, popularny aztecki wzór, oraz wychodzące kieszenie. Gdy je pierwszy raz zobaczyłam, skojarzyłamje z Camilą z ,,Violetty''. Bardzo bym je chiała mieć, gdyż nie mam jeszcze takich. :)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie ubrania są świetne, ale najlepiej chyba prezentuje się numer 3. Naprawdę ciekawy wzór, a do tego kolory też świetnie dopasowane. Takich spodenek jeszcze nie widziałam ♥♥ są świetne! Truskawka_666

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. bardzo ładna,nietypowa torebeczka, skromna,ale ma ładny kolor i materiał, mały wzorek żeby nie było za nudno, myślę,że na pewno by mi się przydała
    3. super spodenki,bardzo podoba mi się wzór,są oryginalne i bardzo fajne,wzór kojarzy mi się ze wzorem norweskim, więc także z zimą
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzecz którą chciałabym dostać to spodnie nr 2
    Spodnie są kapitalnie wykonane mają prześliczny burgundowy kolor. Są uniwersalne pasują do casualowych stylizacji jak i rockowych outfitów.Pasuje do nich wiele dodatków np ciężka biżuteria, czarny melonik. Spodnie te byłyby pomocne w moich stylizacjach.
    suncarry

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym otrzymać torebkę z nr 4 :)
    Moim zdaniem torebka pasuje do wszystkiego :) Ma ciekawy, niecodzienny wzór co sprawi, że osoba ją posiadająca będzie się wyróżniać. Torebka jest świetna na wypady na miasto.

    dominika2070

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr. 2 - spodnie
    Moim zdaniem spodnie mają genialny kolor, do którego pasować będzie zarówno czerń, jak i inne barwy. Świetnie przylegają do ciała doll, co dodaje im uroku. Mam wiele ciemnych bluzek, do których ciężko jest mi coś dobrać ze względu na małą ilość ciekawych, ciemnych spodni. Już na samym początku, kiedy pojawiły się w starplazie, chciałam je kupić, jednak miałam wiele obowiązków i zupełnie zapomniałam. Fajnie byłoby je dostać. ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałam nr.2, ponieważ te spodnie mają piękny wzór, który podkreśla sylwetkę. Kolor nich jest rzadki. Nie często można spotkać tak ciemny czerwień. Marszczenie tych spodni przyciąga jeszcze bardziej do nich uwagę. Moim zdaniem ta rzecz jest obłędna. Większości się podoba.
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń