2014/11/17

HOT or NOT

funtomek

nataliaszelc01:
Stylizacja mnie bardzo zaciekawiła. Nie jest taka jak wszystkie. Prawdą jest, że strój wygląda trochę niedbale i dziwnie, ale spodobało mi się to. Na Twoim miejscu w pewnością wymieniłabym buty oraz zlikwidowała całkiem skarpetki. Mimo wszystko nie mogę dać pełnego hot. HOT/NOT.

Weronikao99:
 Ciekawa stylizacja. Podoba mi się połączenie kurtki ze spodniami i chustką, natomiast średnio przypadły mi do gustu buty w połączeniu ze skarpetkami. Mimo tego stylizacja jest ciekawa, oryginalna i zasługuje na HOT.

Sweet0Monisia:
Zastanawiam się jakiej płci jest ta doll. Z twarzy wygląda raczej na chłopaka, a w takim wypadku postawiłabym jednak na top, który zakrywa pępek. Zrezygnowałabym z kopertówki i ewentualnie zmieniła buty. Mimo wszysto stylizacja prezentuje się całkiem dobrze, więc przyznaję HOT.

Kaja1706:
Podoba mi się połączenie krótkiego topu z tymi spodniami oraz kurtka przesłaniająca ciało lalki. Zamiast tego długiego szalika zdecydowałabym się na jakiś ciemny komin. Ogólnie stylizacja podoba mi się - HOT.

monusia55

nataliaszelc01:
Jak dla mnie nic nadzwyczajnego, ale wszystko jest dobrze dobrane, poukładane. Mogę się przyczepić co do bluzki, która mi tutaj nie pasuje oraz do okularów w srebrnych oprawkach. Poza tym jest dobrze. HOT.

Weronikao99:
Bardzo ładnie dobrana kolorystycznie stylizacja, wszystko do siebie pasuje. Jedyne, co mi troszkę nie pasuje to letnie sandałki do cieplejszego płaszczyka, ale to nic. Ode mnie masz HOT.

Sweet0Monisia:
Na pierwszy rzut oka poprawa, klasyczna stylizacja. Połączenie czerni i złota, sprawdza się w większości przypadku. Zmieniłabym jednak legginsy na zwykłe rurki i usunęłabym okulary. HOT.

Kaja1706:
Prosta stylizacja w dwóch podstawowych i świetnie współgrających ze sobą kolorach. Do tego ciekawa fryzura Doll :) Połączenie topu i legginsów przedzielonych paskiem jest raczej często spotykane, ale masz ode mnie duży plus za śliczną narzutkę - HOT.


Boska-

nataliaszelc01:
 Futerko jest śliczne, ale stylizacja nie wszyła. Koszula nie pasuje mi tu kompletnie. Góra jest zdecydowanie przepełniona. Dodatków prócz torebki nie ma wcale. Trzeba jeszcze dużo poprawek żeby było dobrze. NOT.

Weronikao99:
Przede wszystkim nie podoba mi się lalka! Wygląda tak... sztucznie; ma nienaturalnie duże usta i żółtą (opaloną?) cerę. Źle dopasowałaś spodnie do butów, byłoby lepiej, gdybyś nasunęła buty na spodnie-z nogawki nie wystawałyby dziwne, beżowe sznurki. Całość nie podoba mi się, przykro mi, ale daję ci NOT.

Sweet0Monisia:
W przypadku tej stylizacji, pierwszą rzeczą jaka rzuca mi się w oczy są buty, które moim zdaniem nie są tutaj zbyt dobrym rozwiązaniem. Wymieniłabym też kopertówką. HOT/NOT.

Kaja1706:
Stylizacja niekoniecznie przypadła mi do gustu. Nie wspomnę o ustach lalki, tylko od razu przejdę do ubrań - białe spodnie i to futerko wyglądają razem dość ciekawie. Żeby nie było nudno zdecydowałaś się przełamać wszystko błękitem, ale niespecjalnie to wyszło, a do tego zupełnie niedopasowane do spodni buty. Dla mnie HOT/NOT.

natalcia1112

nataliaszelc01:
Trochę odważne połączenie niedbałej koszuli z ciężkimi dodatkami i delikatną spódniczką. Wszystko jakby z innych światów, ale stylizacja nie jest zupełnie najgorsza. Spódnica jest ubrana za wysoko. Oprócz tego dodałabym torebkę i wymieniła buty. Jedna para rajstop też wydaje  mi się wystarczająca. NOT.

Weronikao99:
Ślicznie dobrałaś tą koszulę ze spódniczką i paskiem! Tworzą razem śliczną, spójną całość. Podobają mi się dobrane do niej poprzecierane rajstopy i buty, lubię taki klimat stylizacji. Ode mnie masz HOT:)

Sweet0Monisia:
Bardzo fajne połączenie koszuli i spódniczki. Stylizacja ma fajny, młodzieżowy charakter. Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale nie podoba mi się tutaj to połączenie dwóch par butów. Mimo tego szczegółu HOT.

Kaja1706:
Najbardziej do gustu przypadła mi spódniczka w połączeniu z butami, niekoniecznie z tymi rajstopami. Może gdybyś dodała jakieś jednolite byłoby lepiej. Koszula wygląda całkiem ciekawie. Myślę, że mogłaś dodać jeszcze jakąś torebkę. HOT/NOT.
Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: JuluskaDisney, cloeilu, missm963, jaszczurka12.

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami, tylko niezbyt przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja.
    Za tydzień ja, nie wiedziałam nawet :)
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  2. oceny są tragiczne, jak dla mnie tylko ostatnia hot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie rozumiem w takim razie kryteriów oceniania-jak te w ogóle są:)

      Usuń
    2. Każdy ma prawo do własnej opinii i własnych kryteriów oceniania. Oczywistą rzeczą jest to, że ktoś może nie zgodzić się się z naszymi ocenami, ale fajnie byłoby gdybyście wyraziły własne zdanie rozwijając swoje wypowiedzi do konkretnych komentarzy o każdej z zaprezentowanych stylizacji, a nie zawężały ich jedynie do krytykowania innych, bo to niestety potrafi każdy.
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
    3. Ok, rozumiem, że Ci to zapewne się nie spodobało:)Nie chciałam się w tym komentarzu rozwijać,bo chciałam się zgodzić tylko z tynką.:)

      Usuń
  3. Ja się w zupełności zgadzam ;p Dużo całkiem fajnych stylizacji ^^

    Werciakrk

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież ty się prawie z niczym nie zgadzasz. ;-;
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za taką dobrą ocenę ^.^

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  6. funtomek -> niedbały misz masz. Stylizacja faktycznie się wyróżnia z tłumu. Ja pozbyłabym się torebki i szalika (lub wymieniła go na krótszy), a także zmieniła byty na czarne botki lub coś w tym stylu. Hot/Not

    monusia55 -> prosta, ale ładna stylizacja. Wszystkie elementy garderoby są b. dobrze dobrano, no prawie wszystkie. Okulary są zbędne i nie pasują do reszty stroju. Brakuje mi jakiejś biżuterii typu bransoletka lub naszyjnik. Hot

    Boska- -> pomysł dobry, ale z wykonaniem gorzej. Patrząc na strój można odnieść wrażenie, że chciałaś stworzyć zimową, ale ciepłą stylizację. Niestety nie do końca ci to wyszło. Spodnie i futerko świetnie razem wyglądają, ale reszta już nie. Bluzka powinna być raczej turkusowa niż w odcieniu cyjan (druk), tak samo torebka. Brakuje mi też biżuterii złotej lub srebrnej (i taka i taka by pasowała). Hot/Not

    natlacia112 -> z pazurem. Stylizacja dobrze się prezentuje i jest ciekawa. Brakuje mi dodatków takich jak torebka i biżuteria np czarna obróżka. Zmieniłabym buty na takie, które miałyby trochę różu, ponieważ dół stylizacji jest za ciemny i wydaje się "ciężki". Hot

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam pecha. Ta stylizacja była próbna. Po pięciu minutach ją zmieniłam :c
    A usta nie wiem dlaczego przesunęły mi się do góry ( coś nie dobrze z tym salonem piękności).
    Gdzie można znaleźć kolejkę?

    Boska-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2014/10/hot-or-not-kolejka-otwarta.html

      Usuń
  8. Wymień mi kto się z tobą zgodził, bo ja tutaj nie widzę nikogo takiego. Może jestem ślepa. O.o
    Co do mojego wieku mam 15 lat, a jeśli sprawdziłaś zdjęcie profilowe, to jest na nim pewna bloggerka. Swoich zdjęć bym tutaj nie wstawiła. :)
    Tak, denerwuje mnie to. Za każdym razem gdy widzę twój komentarz jest " nie zgadzam się ", albo " uważam, że jest inaczej " .I tutaj później pojawiają się kłutnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z ocenami lecz najbardziej podoba mi się natlacia112 gdy wpisuję jej nick na stardoll wyskakuje że nie ma takiego uzytkownika a bardzo chciałabym kupić te spódniczkę czy ktoś wie gdzie ją zakupić???
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nicku jest błąd, powinno być natalcia1112. A spódniczka pochodzi z LE :)

      Usuń
  10. Nie zgadzam się tylko z oceną funtomek... kompletnie mi się nie podoba, wszystko dziwne. Niby takie kreatywne ale beznadziejnie dla mnie to wygląda. I jaka to płeć? Mężczyzna/kobieta?
    Z resztą ocen absolutnie się zgadzam xd Najlepszą stylizację zrobiła natalcia1112 <3
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń