2014/11/21

Prezentownia

Wyniki poprzedniej prezentowni:


1. - Boska- 
2. - duhats
3. - JuluskaDisney
4. - nicoly_day

Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie czas do środy, godz. 15:00, inaczej przepadną.

Dzisiejsze artykuły:


Osoby zgłaszające się zobowiązane są posiadać 2 sm/sd na zakup rzeczy w przypadku wygranej.

Osoba, która najciekawiej wypowie się na temat danej rzeczy - otrzyma ją.
Na swoje wypowiedzi macie czas do czwartku, wyniki podam w sobotę wraz z nowymi ubraniami. Powodzenia! :)

20 komentarzy:

  1. Torebka
    Jest bardzo ładnie wykonana. Bardzo podoba mi się połączenie żółtego koloru z jasnoróżową kokardą. Jest to genialny dodatek do wielu stylizacji. Pozycja obowiązkowa w szafie.
    suncarry

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jedyneczka, świetny i uniwersalny jak dla mnie szaliczek. Akurat będzie nadawał się na aktualną porę roku! :D
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczą , którą wybrałam jest piękny kolorowy szalik. Spodobało mi się w nim to , że posiada jesienny charakter. Moim zdaniem kolory są bardzo uniwersalne. Świetnie wyglądałby z płaszczykiem lub kurteczką.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. - czyli kolorowy szalik. Kolory świetnie ze sobą 'współpracują' , dzięki temu można kombinować z innymi dodatkami. Jest ciekawie wykonany i doskonale dopełni jesienną stylizację. Wygląda trochę niedbale, ale to tylko dodaje mu uroku. Must-have na ten sezon.

    Olcia_XD_22

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty pod nr. 4 są bardzo ładne . Ich kolor będzie pasował niemalże do wszystkiego . Wzorki bardzo do nich pasują . Dzięki nim buty są takie jakby nowoczesne . Najbardziej będą pasowały do zwykłych czarnych getrów np. z basic . Są wykonane prześlicznie . Każdy szczegół jest dopracowany . Można wykorzystać je do wielu stylizacji ...

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadły buty nr 4 są naprawdę fajnie wykonane i są także na czasie gdyż sama mam podobne w prawdziwym świecie. Kolor jest cudowny i bardzo uniwersalny przez co mogą się przydać w wielu ciekawych stylizacjach, mogą pasować jak i do normalnych dżinsów przez leginsy aż do spódnic i sukienek czyli niemalże do wszystkiego :) Podobają mi się także ćwieki gdyż dzięki nim buty nie są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałabym coś zwykłego, ale sprawiającego, że chcę go mieć, a mam na myśli buty pod numerem 2.
    Lubię ciekawe i odważne ubrania, ale czasem warto skorzystać z czegoś lekkiego i zwykłego, a w stylizaciach na pewno się sprawdzi. Obcasy dla wielu osób mogą być niczym, ale z nieczęsto można zrobić coś niezwykłego z pewnością tak jest w tym przypadku. Buty kojarzą mi się z jesienią, która wciąż u nas trwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka - nietypowe połączenie kolorów sprawia że staje si wyjątkowa. Kokardą o pięknym odcieniu przemawia do mnie. Jest niewinna a zarazem taka .. trudno mi dobrać słowo.. krzyk lipa to za dużo powiedziane jak na tak piękna kokarde, ale ona mówi do mnie ze będzie dla mnie idealna . Gdyby nie ta Kokardą torebka była by zdecydowanie nudna, a z nią stanowi połączenie szyku, elegancji i nowoczesności. Nadaje się do wszelkiego rodzaju stylizacji. Jest piękna.
    Julcia789

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty NR 2 - szare, dosyć skromne, proste, nietypowe buty o wysokiej jakości elegancji! Pasują do stylizacji "na luzie" jak i do bardziej wyrafinowanych. Tak więc uważam że te obuwie jest moim pragnieniem :) pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej bym chciała dostać ostatnie buty, ponieważ są oryginalne, a to coś, co lubię najbardziej ;))
    Są cudne, nigdy nie widziałam ich na stardoll, a bardzo chciałabym aby były u mnie w szafie... Stylizacje z nimi na pewno nie byłyby nudne, a ja lubię eksperymentować i łączyć różne wzory, faktury itp. Ułatwia to, gdyż są one beżowe i pasują do większości rzeczy :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się buty o numerze 4, dlaczego ? Otóż, jest już przecież jesień, niedługo zima i nawet na stardoll ubieranie doll w lenie ciuszki to swego rodzaju "wiocha". Buciki są prześliczne mają wiele zastosowań, można je dobrać do stylizacji odświętych jak i sportowych. CHoć garderobę mam ograniczoną, to uważam że są one godne bycia w mojej szafie i na 100% ciekawie je wykorzystam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są buty pod numerem 2.
    Są przede wszystkim świetnego koloru. Podoba mi się, bo pasuje do większości spodni - do dresów, dżinsów i eleganckich kreacji, Podoba mi się ich przód, jak i góra, są przewijane u góry. To właśnie jest takie wyjątkowe i oryginalne. Ogółem są bardzo ładne. Wątpię, żeby były o nich jakiekolwiek złe recenzje.
    Pozdrawiam, nicoly_day

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję, jest w siudmym niebie dzięki tym butom , które udało mi się wygrać.

    Boska-

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalik :)

    Spokojne połączenie kolorów
    i miły wygląd sprawia ,że jest niepowtarzalny. Nie ma takiego szalika w naszej ukochanej starplazie. Jest chyba jedynym przewiązadłem szyi ,które jest tak dokładnie wykonane.
    Nada się do skórzanych kurtek o czarnym lub berzowym kolorze.
    Wygląda jagby był wykonany z filcu.
    Jest nietypowym dodatkiem. Można by chyba zaryzykować i połączyć go z luźnymi jeansami. Udowadnia on ,że jesień nie musi być marszem czarnych zjaw. Może być kolorowa. Kolory jego przypominają jesienne liście i bezchmurne niebo. Jest bardzo ciepły.
    Nie znajduję wiencej słów by go opisać .

    Boska-

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie najbardziej spodobał się szalik nie jest on monotonny a wręcz przeciwnie idealny do przeróżnych stylizacji. Kolory są dobrze dobrane, lekko przyćmione. Szal jest klasycznie zawiązany co jest kolejnym atutem dodatku. Według mnie wykorzystałabym go w wielu strojach jest także idealny na zimowy spacer na top model :-)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się buty nr. 4. Pastelowe kolory, ciekawe przyozdobienia przykuły mój wzrok. Są bardzo delikatne ale równocześnie mają w sobie to coś. Przydałyby mi się do wielu stylizacji, gdyż jak wiadomo, nadchodzi zima, trzeba odpowiednio wyposażyć naszą dolkę :D Byłabym bardzo szczęśliwa gdyby te ciekawe,oryginalne buty zagościły w mojej szafie :) Wcześniej nigdzie ich nie widziałam, jak je teraz zobaczyłam, momentalnie się zakochałam :) To jedne z lepszych jakie widziałam i są bardzo neutralne, sądzę, że wpasowałyby się w każdy klimat

    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaliczek jak malowany. Już widzę jak opatula szyję doll stojącą przy kominku z kupkiem czegoś ciepłego, a za oknem sypie śnieg. Jednak, żadne zimno nie jest jej straszne mając na sobie szaliczek, który wygląda jak dzieło sztuki ze względu na swoje "malowane" paski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się pastelowe buty z ćwiekami.Dzięki ćwiekom buty nie wyglądają nudno, zwykle,ale bardzo ciekawie i oryginalnie się prezentują.Bez nich buty nie były by już tak wspaniałe.Również należy pochwalić ich kolor.
    Bardzo uniwersalny.Dzięki niemu buciki pasują praktycznie do wszystkiego. Buty pasują do większości stylizacji.Pasują do wzorów.Do tej pory ich nie wiedziałam,że tak piękne i dopracowane buty są na stardoll.Idealnie trafiają w mój gust.Oczywiście należy pochwalić grafików za takie cuda!Już niedługo zima i warto zaopatrzyć nasze dolki w pare jesienno-zimowych ciuszków.Te buty powinny zagościć w każdej szafie (zaczynając od "odwiedzin" u mnie :) )

    florianaorange

    OdpowiedzUsuń