2014/11/29

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie zwycięża misskasia678 .
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.
Przepraszam za błędy w nickach.

_______________________________________________
Temat: Królowa zimy (interpretacja dowolna).
Modelka: nikiwi2468

 _______________________________________________
 Następne starcie
Publikuję 4 pierwsze prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.
 
Temat: Kapelusze (elementem obowiązkowym stylizacji jest kapelusz).
Modelka: lila5302
 

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
 _______________________________________________

 
 
 

6 komentarzy:

  1. Żadna ze stylizacji nie jest najlepsza. Moim zdaniem są dwie dość ładne i spośród nich będę wybierać.
    Głos oddany. Powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam i wysłałam pracę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nick pisze się bez kropki >.< Co do stylizacji spodobała mi się praca Malutka_Anusia, ponieważ jest taka odmienna i to jej oddaję głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toril121 jak dla mnie najlepsza ! praca :) głosu nie wstydzę się i oddaje od razu !
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń