2014/11/20

Must have


Zapomniane przez wiele sezonów golfy wracają do łask .Zamiast dużych naszyjników wybieramy w tym roku właśnie golfy. Oprócz praktycznej strony, posiadają jak się okazuje bardzo duży "modowy potencjał". Na pokazie Charlier przy swetrze doszyto golf z futra, Karl Lagerfeld w kolekcji Chanel skrócił go do pólgolfu i rozszerzył, na wybiegu Custo Barcelona modelki na golfy założyły kolorowe futra, a minimalistyczne Acne golf podało w sportowej konwencji.
Czarny golf zakładamy w tym sezonie zarówno do ołówkowych spódnic, jak i prostych granatowych dżinsów. Taką stylizację pozostawiamy bez dodatków i wpisujemy sie w grupę normalsów. W połączeniu z dużymi kolczykami i wzorzystą mini twory zestaw idealny, bo golf jest dobra bazą dla "trudnych" i kolorowych ubrań. Na zimę wybieramy oversize'owe swetry z szerokim golfem i nosimy je z legginsami i skórzanymi botkami, albo na wierzch sukienki z falbanami. Warto zainspirować się stylizacjami z pokazu A Détacher i rozpinany blezer zarzucić na golf w podobnym odcieniu. Golfy łączymy w tym sezonie odważnie z sukienkami, kamizelkami, płaszczami i szalikami.


A Wy co sądzicie o golfach ?

 
P.S. - przepraszam, że dziś tak krótko, ale zwyczajnie się nie wyrobiłam. Stylizacja też nie najloesza, robiona na szybko. Mam nadzięję, że mi wybaczycie :)

10 komentarzy:

  1. Nie lubię zabardzo golfów , ale twoja stylizacja mnie przekonuje :)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ich nie lubię ;) dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wręcz przeciwnie stylizacja przekonująca i świetna. Nie przepadam za golfami.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię golfów, ale stylizacja jest naprawdę ładna. Niestety części rzeczy stąd nie mam :c
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę golfów xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak większość również nie znoszę golfów. Stylizacja jak zawsze cudowna :) PS. Z jakiego sklepu są te spodnie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. W stosunku do golfów jestem neutralna. Jeżeli jest ładny i dobrze leży to czemu by go nie nosić. Jednak mam awersję do długich rękawów, a te często występują z golfem stąd moja neutralność w stosunku do nich. Szczerze powiedziawszy to uważam, że mężczyznom jest o wiele lepiej w golfach (nie mam na myśli geek'ów).

    OdpowiedzUsuń
  8. stylówka jak najbardziej ok, golfy no cóż czasami przydatne i ładne, czasami do niczego xD
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fajna ale nie znoszę golfów xd
    Tinashe4

    OdpowiedzUsuń