2015/08/30

Callie's Picks - lookbook

W tym tygodniu do Callie's Picks doszły ubrania inspirowane Coco Chanel. Ubrań było całkiem sporo, ale kolekcja była różnie oceniana przez graczy. Wybrałyśmy kilka rzeczy, w które naszym zdaniem warto zainwestować.



Stylizacje:

DancerMarika



 | Spodnie - Callie's Picks | Naszyjnik - Callie's Picks | Bluzka - Callie's Picks | Okulary - The JetSet | Buty - Fallen Angel |
| Koszula - Callie's Picks | Buty - Decades | Skarpetki - Killah | Spódniczka - Wild Candy | Torebka - Decades |
Naszyjnik - Callie's Picks | Koszula - Callie's Picks | Spodnie - Alice + Olivia Tribute | Torebka - Callie's Picks | Buty - RIO |


dora_dorka



| Okulary - Callie's Picks | Kokarda - Callie's Picks | Torebka - Callie's Picks | Sandałki - PPQ | Rękawiczki - Rio | Sukienka - Rio |
| Okulary - Callie's Picks | Kokarda - Callie's Picks | Rękawiczki - Rio | Szpilki - Pals | Spodnie - Fallen Angel | Bluzka - Decades | Torebka - Callie's Picks |
| Okulary - Callie's Picks | Golf - It Girls | Sandałki - It Girls | Płaszcz - Callie's Picks | Podszewka - It Girls | Spodnie - Film Theory | Pasek - Bonjour Bizou |

Soxo_


| Spodnie - Callie's Picks | Kolczyki - Royality | Top - It Girls | Okulary - Callie's Picks | Futro - It Girls | Bransoletka - Epiphany | Torebka - Royality | Buty - Royalty |
| Okulary - Callie's Picks | Kolczyki - Couture Tribute | Bolerko - Elle | Top - Frankie Morello Tribute | Spodnie - Dior | Torebka - Couture | Naszyjnik - Nelly.com | Buty Nelly.com |

Kaja1706

| Żakiet - Callie's Picks | Romper - Callie's Picks | Naszyjnik - Callie's Picks | Torebka - Subcouture | Buty - PPQ |

21 komentarzy:

  1. Wkradl Wam sie błąd. Powinno byc Dora_dorka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nic z tej kolekcji nie kupię.Co do stylizacji to są całkiem udane ;) . W niektórych bym naniosła kilka poprawek,ale ogólny efekt jest ok ;)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym kilka innych rzeczy ale ogólnie jest fajnie. Stylizacja Kaji jest najlepsza :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Soxo_, przekonałaś mnie do szpilek z Nelly :D

    Co do CP, kocham Adminów za kopertówkę, której (o dziwo) nie ma w stylizacjach czy też szpilki z 2 stylizacji dora_dorka c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o którą Ci chodzi :D Też jestem jej fanką, ale stylki nie zdążyłam zrobić. Jednaj warto mieć tą kopertówkę :)

      Usuń
  5. Ta koszula za sm, była kiedyś darmówką (Bonjour Bizou) i mam żakiet, gdy był jeszcze w Killah :)

    Ja trochę odbiegnę od tematu: wszystkie ubrania ze sklepu MSW mają metkę MSW15 w kolorze srebrnym. Czyżby w tym roku srebro? :) No i MSW się jakoś spóźnia w tym roku... niegdyś 27-29 sierpnia się zaczynało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja od Kai i druga od Soxo najbardziej mi się spodobały. Są świetne!
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy, które wybrałyście są nawet ładne. Spodobały mi się 2 stylizację . 1 to druga od DancerMarika :) Spodobało mi się wykorzystanie tego sweterka z spódnicą jest super . Butki są fajnego rodzaju, gdzie dotąd jeszcze na stardoll nie widziałam oraz ta prze boska torebka .
    2 stylizacja która mój wzrok przyciągneła do od Kai . Jest bardzo interesująca a jej kolory są cudne . Wszystko dobrze ze sobą współgra .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się kolekcja średnio spodobała, a co do stylizacji.
    DancerMarika 1 i 2 są super, dora_dorka i Soxo_ ubóstwiam wszystkie, tylko średnio przepadam za tą kurteczką z ELLE ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. z tych rzeczy mam tylko tą koszulę z kołnierzem. Niebieski żakiet jakoś stracił urok bez metki Chanel... A stylizacje najlepsze dora_dorka, bo pasują do stylu Coco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pierwsza stylizacja dory_dorki i Kai1706. Reszta jakoś nie koniecznie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. dora_dorka najlepsza, pierwsza stylizacje lubie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaja1706 i Soxo_ dla mnie wykonały najlepsze stylizacje. Z wykorzystanych rzeczy mam tylko bluzkę za sm, ale planuję jeszcze kupić spodnie i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko ostatnia stylka Dora_dorka jest ładna, reszta trochę flopne

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej podobają się 1 i 2 stylizacja DancerMarika oraz Kaja1706 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam tylko rzeczy za sm i okulary. Stylizacje ładne, najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja autorstwa DancerMarika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodałabym kilka rzeczy w które warto zainwestować :p Stylizacje nie wszystkie w moim guście, ale każdy lubi co innego, nie zmienia to faktu, że są ładne :) Najbardziej spodobały mi się ta od Kaja1706, wszystkie DancerMarika i pierwsza Soxo_.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń