2015/08/23

Makijaż - graffiti

Dzisiejszy makijaż jest bardzo prosty, ale ja jestem zadowolona z tego, jak się prezentuje. Mam wrażenie, że mojej dollce brakuje tylko czapki odwróconej daszkiem do tyłu i będzie wyglądać jak królowa osiedla... ;)


Całość oparłam na bardzo intensywnych kolorach, podkreślonych czarnym eyelinerem - właśnie to połączenie nasuwa mi się, gdy myślę o graffiti: mocny, ciemny kontur i kontrastujące wypełnienie.

  1. Zaczynam od nałożenie eyelinera na prawie całą górną powiekę. Zostawiam jedynie wewnętrzny kącik, aby zachować nieco bardziej naturalny wygląd. Zdecydowałam się także na delikatne zaznaczenie rzęs: wszystko, aby wzmocnić czerń.
  2. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam jedną warstwę cienia marigold. Następnie, używając tego samego koloru,dwa razy pociągnęłam poziomą kreskę od skrzydełka do zakończenia źrenicy.
  3. Pora na czerwony (firebrick). Ten cień nałożyłam w zewnętrznym kąciku i starałam się zakończyć jego aplikację sodłownie 3-4 milimetry przed miejscem, gdzie widać pomarańcz.
  4. Na koniec w wewnętrzny kąciku nałożyłam żółty cień w odcieniu mimosa, a dolną powiekę podkreśliłam zwykłą, czarną konturówką.


Jak zwykle, na koniec zostawiłam policzki i usta. Bardzo kusiło mnie wyraźnie zaznaczyć kości policzkowe, ale ograniczyłam się do bardziej naturalnego wyglądu. Oprócz mojego ukochanego bronzera z Sephory w odcieniu rose użyłam także warm apricot z Dot. Usta pociągnęłam szminką pasującą do pomarańczowego cienia na oczach. Jest to Sephora, Maniac lipstick numer 11.

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny Makijaż Kojarzy Mi Się Z Latem . Bardzo ciekawy pomysł z użyciem czerwonego żółtego i pomarańczowego koloru . Szkoda ze nie było go więcej na powiece . Super dopasowuje ust :) . Bardzo spodobały mi się kości policzkowe które podkreśliłas ^^

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest świetny ! Jak tylko go zobaczyłam skojarzył mi się z makijażem Jennifer Lawrence ( w filmie Katniss Everdeen ) z filmu Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia ♥, ( zdj w linku, makijaż naprawdę bardzo podobny: http://static1.menstream.pl/i/art/78/288334_big.jpg ). Świetnie dobrane kolorki, bardzo perfekcyjny makijaż. Doll pomalowana naprawdę bardzo ślicznie ♥. Jedynie co mi tutaj trochę nie pasuje to szminka, ja osobiście użyłabym w jakimś cielistym kolorze lub w jakimś delikatnym odcieniu różu ( taki drobny, tyci szczegół ) . No po prostu ♥ ♥ ♥ I LOVE IT ♥ ♥ ♥

    Godzina idealna na pisanie komentarzy xD Pozdrawiam z łóżeczka ;*

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest ładny i skojarzył mi się z zachodem słońca. Usta są OK, ale moim zdaniem naturalne jasne usta były by lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, piękna twarz, piękne włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładny, ale ja bym zostawiła naturalne usta bo oko i tak jest mocno pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z Ciebie "królowa osiedla" <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku nie byłam przekonana do tej czerni ale szybko zmieniłam zdanie :) Makijaż wygląda świetnie i faktycznie kojarzy się z graffiti :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten mi się jakoś tak średnio podoba, jest taki "pospolity" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny makijaz, chociaz zmienilabym szminke, na delikatnie czerwona.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie barwy, ale niestety nie tutaj. Średnio podoba mi się całość, usta są za mocne, lepiej byłoby gdybyś zostawiła naturalny kolor.
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś mi się nie podoba. Nie lubię połączenia pomarańcz+czerwień. Usta również średnie, wyglądają bardzo nienaturalnie. Zostawiłabym bez szminki.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny, ale usta zostawiłabym bez szminki a ewentualnie coś w odcieniu beżu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi szminka odpowiada :3 Bardzo ładny i profesjonalny makijaż. Też skojarzył mi się z Igrzyskami Śmierci.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  15. y, zupełnie nie wiem jakie jest nawiązanie do królowej osiedla i grafitti.

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż przypadł mi do gustu. Mnie również kojarzy się z makijażem Jennifer Lawrence z Igrzysk Śmierci i zachodem słońca. Super połączone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż bardzo pasuje do Twojej doll. Jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń