2015/08/27

Makijaż - nieco lawendy

Dzisiejsza moja propozycja utrzymana jest we fioletach, dlatego świetnie sprawdzi się u zielonookich i ciemnookich dollek, bo właśnie przy tych barwach źrenic fiolety i róże wyglądają najkorzystniej.

  1. Makijaż zaczęłam od nałożenia szminki, którą zakupiłam dość dawno, a prawie wcale jej nie używam. Ma ona piękny neonowy kolor. Pod spód dałam jednak także jedną warstwę bright purple.
  2. Całe oko obrysowałam ołówkiem, który dostałam z Akademii Stardoll. Wykonywałam zamaszyste ruchy, tak aby pokryć całą, dostępną dla kredki, przestrzeń.
  3. Cieniem frozen gray wyrysowałam poziomą linię od kącika do połowy powieki.
  4. Resztę powieki pokryłam bardzo delikatnym fioletem o nazwie spring dust.
  5. Na środek powieki ruchomej nałożyłam najciemniejszy z cieni: jedną warstwę velvet orchid.

22 komentarze:

  1. Piękny jak każdy Twoj make up. Masz talent i to wielki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, uwielbiam takie kolory, szczególnie na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej naprawde niezłe ;) A kolor szminki ubóstwiam! Bardzo udany make-up za malo sd

    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny make up . Jesteś bardzo utalentowana do tych rzeczy . Co do makijażu jest świetny takie kolory uwielbiam jednak moje makijaże utrzymują się w czarnych barwach . Czy możesz następnym razem wykonać jakiś w tych kolorach ?

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Postaram się zrobić coś ciemniejszego, jak tylko skończą się wakacje (a to już niedługo xD) - moim zamierzeniem była seria makijaży inspirowanych letnimi widokami, a trudno jest spotkać coś ciemnego w tak słoneczną porę roku.

      Usuń
    2. Dziękuję. Postaram się zrobić coś ciemniejszego, jak tylko skończą się wakacje (a to już niedługo xD) - moim zamierzeniem była seria makijaży inspirowanych letnimi widokami, a trudno jest spotkać coś ciemnego w tak słoneczną porę roku.

      Usuń
  5. Makijaż oryginalny, ale nie do końca mnie przekonał. Takie usta to nie moja bajka ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny makijaż i pasuje do Twojej doll :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, a szminka to wszystko jeszcze bardziej podkreśla. Dobrze też, że wykonanie go nie jest drogie.

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Jednak przy takich kolorach na oczach postawiłabym na lawendę na ustać, ten wściekły fiolet jakoś mi rujnuje tą delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kolor lawendowy. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką mocnych kolorów, ale tutaj na prawdę mi się spodobał ! Piękny makijaż :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wygląda, lubię mocne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż. Może szminka troszkę za mocna ale bez niej nie było by takiego efektu :) Masz talent


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja doll kojarzy mi sie z Doniya Malik haha / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja doll kojarzy mi sie z Doniya Malik haha / kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja doll kojarzy mi sie z Doniya Malik haha / kateannechill

    OdpowiedzUsuń