2015/08/18

Metmorfoza


Hej! Dziś przychodzę  do Was z metamorfozą Karo45623Love1.

Przed:

Stylizacja: Jest ona poprawna, i  ładna. Tylko tyle mogę napisać, ponieważ nie jest to mój styl.
Nie podobają mi się buty, które uważam, za zbyt eleganckie do tej stylizacji. Założyłabym coś pod spódnicę. Torebka się trochę w nią wtapia. Nie mam innych zastrzeżeń. Stylizacja nie wywołuje u mnie zachwytu, więc daję 7/10.
Makijaż: Od razu w oczy rzuciły mi się duże brwi, które bym chociaż trochę zmniejszyła. Wydaje mi się, że nos jest krzywy, ale może to tylko być złudzenie. Nie wpadły w mój gust usta.  Dobrze podkreśliłaś kości policzkowe, a makijaż oka masz piękny. 7/10

Po:

Stylizacja: Jak zwykle moja stylizacja jest wykonana w bieli i czerni. Tym razem dodałam do niej złoto.  Nie pasuje mi torebka w dłoni, lecz nie mogłam jej inaczej ułożyć.
Makijaż: Mój makijaż oka jest w tej samej wersji kolorystycznej. Kości policzkowe są lekko podkreślone, a brwi przez to, że były w kolorze blond nie nadawały się do wycieniowania.
Wiem, że te usta nie pasują, jednak zbytnio nie wychodziło mi założenie wcześniejszych, a pomalowanie szminką nie pasowało. Zmieniłam włosy, na bardziej pasujące do stylizacji.

Co sądzicie o mojej metamorfozie ?  Udała mi się ?
Do zobaczenia za tydzień :)

18 komentarzy:

  1. ładnie jest przed i po :D fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawna stylizacja - co to w ogóle znaczy!!! Głupie stwierdzenie...
    Stylizacja PRZED - Bardzo ładne. Pasuje do Doll i kojarzy mi się z Hipisami :D To dobrze c;
    Makijaż PRZED - Ogólnie wyglądasz bardzo ładnie i delikatnie. Jedynym co mi przeszkadza są brwi, które są krzywo ułożone :)
    Stylizacja PO - Ładna, w śliczych kolorach z cudnymi dodatkami :3
    Makijaż PO - Jest ok ale lepiej wyglądał Przed :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed jest dziwna, nie podoba mi się. Zdecydowanie lepszy outfit po. Makijaż ładniej wygląda przed metamorfozą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepsza doll wykonana jest PO metamorfozie . Bardziej oryginalna i ładniejsza jak dla mnie wole doll które są nie sztuczne . Jak dla mnie lepsza jest po i w makijażu i w stylizacji

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po (chociaż i ta nie do końca mi się podoba), makijaż zdecydowanie przed.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się makijaż przed i stylizacja po, choć przed też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed - nie wiem do końca, dlaczego, ale bardzo mi się spodobała ;) Choć brakuje mi jednak czegoś pod tą "spódnicą". Ogólnie doll jest śliczna :) Piękne włosy, usta, problemem są tylko wg mnie brwi ale wyglądają one niezbyt ładnie dopiero przy powiększeniu doll. Tak czy siak zastąpiłabym je innymi ;) Uważam także, że jest za dużo cieni w okolicach nosa, ale doll i tak mi się podoba :) Makijaż jest staranny, elegancki.
    Stylizacja po jest klasyczna, nawet ładna, lepsza niż przed, ale przed ma w sobie jakiś urok ;). Jeśli chodzi o wygląd doll, makijaż po jednak mniej mi się podoba niż przed. Fakt, że nos wygląda zdecydowanie lepiej, ale jednak zostawiłabym zaprojektowane usta i te blond włosy były genialne :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam zostawić usta, lecz jak już pisałam nie wychodziło mi ich założenie.

      Usuń
  8. Stylizacja przed jest ładna, ale czegoś brakuje. \
    Makijaż przed jest o wiele lepszy niż po.
    Stylizacja po jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja przed jest super, tak samo jak makijaż, po trochę gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja i makijaż PRZED wywołał u mnie efekt WOW! bo doll ma niezwykle ładną i oryginalną twarz, śliczne włosy i cudowny makijaż, a stylizacja w stylu boho jest po prostu boska. Makijaż PO jest taki jakiś... zwyczajny w porównaniu do wersji przed, wiec nie podoba mi się. Niezbyt też się napracowałaś z makijażem oka bo jest praktycznie taki sam. Stylizacja jest bardzo ładna ale nie ma już tego efektu wow jak w stylizacji przed. Poza tym, jakoś nie lubię tych butów. Metamorfoza tym razem niezbyt udana.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja przed bardzo mi się podoba, uwielbiam klimaty festiwalowe i hipispwskie. Jest idealna na trendy tegorocznego lata. Makijaż przed też wywołał u mnie zachwyt. Nie zgodzę się z Tobą, otóż brwi są idealna-nadają oryginalności i uroku twarzy. Świetnie wycienipwana twarz i włosy.
    Stylizacja po nie jest tak dobrą jak przed. Niestety nie zachwyca. Twarz po także nie dorównuje poprzedniej. Mogłaś popracować nad makijażem, bo wygląda tak samo jak przed. Podsumowując bardziej podoba mi się przed.
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja przed bardzo mi się podoba. Połączenie brązu z bielem wyszło genialnie. Stylizacja po również mi się podoba, lecz zrezygnowałabym z jakiejkolwiek torebki. Makijaż przed jest bardzo ładny, te brwi idealnie pasują. Niestety po jest już gorszy w porównaniu z poprzednim makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa stylizacja podoba mi sie bardziej , ale twrzy, makup przed . :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa stylizacja podoba mi sie bardziej , ale twrzy, makup przed . :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZED: Stylizacja genialna. Uwielbiam klimaty boho, hipisów. Kojarzy mi się z festiwalem :)
    Twarz oraz fryzura prezentują się świetnie razem ze stylizacją. Śliczne rysy i te brwi wyglądają rewelacyjnie :) Włosy przepiękne, jestem zachwycona.
    PO: Stylizacja.. nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się ta narzutka oraz torebka. Makijaż wygląda świetnie ale przed jest dla mnie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właściwie to bardziej podoba mi się przed. Po jest ładna stylizacja, makijaż trochę zbyt jednolity.

    OdpowiedzUsuń