2015/08/19

HOT or NOT

lalaunia

DancerMarika:
Zaskoczyłaś mnie. Nie sądziłem, że tą bluzkę można wykorzystać w taki sposób. Poza okularami stylizacja mi się bardzo podoba, wszystko świetnie ze sobą współgra. Według mnie HOT.

dora_dorka:
Zastanawiam się, co wzbudziło taki zachwyt u mojego przedmówcy.... Według mnie stylizacja zupełnie nie wygląda "wow". Owszem, kolorystycznie wygląda dobrze, lecz tylko tyle mogę powiedzieć dobrego. NOT.





Arletusa


DancerMarika:
Mi zupełnie się nie podoba, dla mnie stylizacja jest zbyt przeładowana. Nie lubię kiedy naszyjniki, lub kołnierzyki "wiszą" na włosach. Na twoim miejscu zostawiłbym tylko spódniczkę i koszulę, dobierając do nich inne rzeczy. NOT.

dora_dorka:
Niby bezpieczne połączenie kolorystyczne, jednak panuje tu ogromny chaos. Po pierwsze, doll ma strasznego garba, a po drugie - całokształ stylizacji wygląda też nie najlepiej. Warto też zauważyć, iż artykuły użyte w tym looku, zupełnie do siebie nie pasują. NOT.
dora_dorka


DancerMarika:
Jest świetnie, uwielbiam tego typu połączenia. Kieszenie spodni bardzo fajnie się tu spisują. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić. HOT.

Kaja1706:
Bardzo mi się podoba! Klasyczne połączenie, które urozmaiciłaś przepięknym naszyjnikiem i to właśnie dzięki niemu stylizacja nie jest nudna. Pokazałaś jak wyglądasz szykownie i elegancko za niewielką kwotę. HOT.





Nutellaa00


DancerMarika:
Bardzo fajne połączenie, jednak to nie wystarcza by stylizacja była w pełni skończona. Brakuje tu jakiś dodatków. Nie musisz dodawać ich wiele, ponieważ tutaj takiej ilości nie potrzeba. Mimo tych minusów, daję HOT/NOT.

dora_dorka:
Lubię takie zwykłe stylizacje, jednak ta wygląda na niedokończoną. Dla urozmaicenia, wartałoby dodać kilka dodatków, a outfit zrobi się bardzo fajny. Na obecną chwilę HOT/NOT.








Zgadzacie się z ocenami?
W poniedziałek ocenimy: LolkaTiara, Sandi1200, kogucik12345, qawerty789, a w środę: natalka1604, Xenakk, Agateqq, Jolinel.

23 komentarze:

  1. Zgadzam się z ocenami. Mogłabym zapisać się do Hot or Not? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 3 hot, reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny są jak najbardziej trafne :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko stylizacja dora_dorka, reszte trzeba by było dopracować

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 stylizacja- HOT
    2 stylizacja- NOT
    3 stylizacja-HOT +++
    4 stylizacja - HT/NOT

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. lalaunia - NOT
    Arletusa - NOT
    dora_dorka - HOT
    Nutellaa00 - NOT


    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacjie dla mnie są na NOT,oprócz dora_dorka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hot wg mnie to coś więcej niż tylko dopasowanie ubrań. Musi się prezentować, musi być HOT! :D dlatego pierwsza stylizacja NOT, mimo że jest poprawna. Tylko trzecia zasługuje na HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 3 stylizacja HOT, reszta NOT.
    Anne-Marie_D

    OdpowiedzUsuń
  10. lalaunia - hot
    Arletusa - not
    dora_dorka - hot
    Nutellaa00 - hot/not
    Najbardziej podoba mi się stylizacja dora_dorka :)
    fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza oraz trzecia doll hot, reszta not.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja dora_dorka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 stylizacja podoba mi sie ladne polaczenie kolorystyczne cos bym tu zmienila, pierwszy raz w stylizacji ta bluzka mnie nie razi jak dla mnie HOT-
    2 stylizacja jest przeladowana, a na dodatek wiekszosc rzeczy do siebie nie pasuje i jeszcze ten kolniezyk..... Zostawialabym tylko spodnice i bluzke. Dla mnie NOT.
    3 stylizacja piekna ciemna stylizacja, bardzo szykowna. Calosc podkresla naszyjnik. Najlepsza dzisiejsza stylizacja HOT.
    4 stylizacja polaczenia okej, ale czegos tu brakuje, wyglada jak niedokonczona. Dla mnie Hot \ Not :)
    Jednym slowem zgadzam sie z ocenkami.
    wikson111

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. HOT/NOT Połączenie wygląda nie najgorzej jednak to nie jest stylizacja na HOT. Jak dla mnie zdecydowanie nie pasują buty. Jestem zrażona to tej torebki.
    2. NOT Zdecydowanie nie. To co się dzieje w okolicy twarzy to masakra. Już nie wspominając o przeładowaniu oraz ubraniach które do siebie nie pasują, jak to wszystko krzywo jest zalożone!
    3. HOT, hot i jeszcze raz hot. Świetna, pełna szyku i elegancji, skromna. Naprawdę chapeu bas, rewelacja!
    4. NOT Niestety nie. Zwykłe, nudne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza doll ogólnie bardzop mi się podoba :) Jeśli chodzi o stylizację jest nawet fajnie gdyby nie te buty, które według mnie są okropne :/ HOT/NOT ;)
    Kolejna stylizacja zdeydowanie mi się nie podoba :/ Główny tego powód to złe rozmieszczenie ubrań, doll faktycznie wygląda na garbatą, a do tego ten kołnierzyk na włosach :/ NOT
    Trzecia stylizacja jest elegancka, z klasą. Podoba mi się, ciężko tu znaleźć coś, do czego możnaby było się przyczepić ;) HOT
    Ostatnia stylizacja ma potencjał ale zdecydowanie brakuje tu kilku elementów, albo chociaż jednego, który dopełniłby stylizację ;) HOT/NOT

    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. W tej stylizacji poszłabym bardziej w srebrne dodatki, fajny naszyjnik i dobrana do niego bransoletka. Podoba mi się połączenie bluzki ze spodniami, ale buty i torebka już niestety mniej. Ogólnie stylizacja nie najgorsza, ale i nie najlepsza. HOT/NOT.
    2.Jak Darek uważam, że ta stylizacja jest zdecydowanie przeładowana. Ubrania są źle założone, co sprawia, że doll wygląda grubo. Te podkolanówki i kołnierzyk to masakra. NOT.
    3.Prosto i elegancko-to lubię :D. Nie ma zbędnych dodatków, całość wygląda fantastycznie. Zdecydowanie HOT!
    4. Gdyby właścicielka doll urozmaiciła stylizację w dodatki byłoby o wiele lepiej. Tak, niestety jest nudno. NOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobała mi się dorka jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko trzecia stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z ocenami, pierwsza stylizacja całkiem niezła. Ale od dora_dorka jest najlepsza. ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ktoś może wie z jakiego sklepu pochodzi to nakrycie w stylizacji dora_dorka? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretnie nie wiem o co Ci chodzi, więc podaję wszystkie metki :D
      Blazer- Zuhair Murad
      Spodnie- B. Bizou
      Naszyjnik- Rio
      Szpilki- Pals
      Torebka- CP
      Pierścionek- Epiphany

      Usuń
  22. 1. HOT - stylizacja podoba mi się, jest ona delikatna, kolorystycznie wszystko współgra. Bluzka trudna do stworzenia z nią naprawdę fajnej stylizacji, sama miałam z nią problem. Twarz również jest delikatna, lekko podkreślone oczy. Naprawdę mi się podoba :)
    2. NOT - stylizacja bardzo ciężka i przytłaczająca, nie potrzebna tutaj ta marynarka. Myślę, że jak już doll zdecydowała się na tak mocną stylizacje, powinna dodać tutaj mocniejszy makijaż, podkreślić usta, ponieważ na pierwszym planie widzę same ubrania a twarz gdzieś tam z tyłu się traci. Oczywiście to tylko moje zdanie.
    3. HOT i jeszcze raz HOT - stylizacja pełna klasy, głęboki dekolt sprawia że stylizacja jest bardzo kobieca, a wszystko podkreślone, przykuwającym wzrok naszyjnikiem. Genialne, nie ma się do czego przyczepić. ♥
    4. NOT - zgadzam się, że stylizacja wygląda na niedokończoną. Nie wielkie zmiany zrobiłyby tutaj bardzo dużo, przede wszystkim brakuje mi tutaj torebki i jakiejś biżuterii. Trochę szkoda bo byłoby HOT.

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń