2015/08/28

Makijażowe potyczki

Witam w ostatnim wakacyjnym wydaniu makijażowych potyczek. Dzisiaj ocenię: fioletowa00XD, CherryVenette, dominikadomcia, Karoo3660.


fioletowa00XD
 
Nie jestem przekonana do makijażu oka. Zdecydowanie pozbyłabym się sztucznych rzęs, zmieniłabym kształt oka, bo ten się trudno maluje. Plus za dopasowanie koloru brwi do włosów.
Dodałabym trochę koloru na ustach i podkreśliłabym kości policzkowe. Dzisiaj mam dla Ciebie NOT.
 
 
CherryVenette
 
Bardzo mi się podoba całokształt, ładna fryzura. Świetny makijaż oka, odcień ust idealnie tutaj pasuje. Zmieniłabym sposób cieniowania brwi i ściągnęłabym trochę cieni z StarDesign.
Według mnie oczywiście zasługujesz na HOT.
 
 
dominikadomcia
 
Masz śliczną fryzurę i służysz przykładem, że można mieć zaprojektowane usta, spod których w rażący sposób nie wystają oryginalne. Makijaż  jest prosty, ale ładny i przede wszystkim uniwersalny. Jedyne co możesz zmienić to cieniowanie brwi. Uważam, że powinieneś dostać HOT.
 
 
Karoo3660
 
Niestety, ale nie jestem przekonana do Twojej propozycji. Przede wszystkim zmieniłabym makijaż oka, który nie jest za staranny. Zdjęłabym kolczyk, inaczej podkreśliłabym kości policzkowe. Plusem jest Twoja fryzura, która pasuje do aktualnego wizażu. Niestety, ale dzisiaj dla Ciebie NOT.
 
Zgadzacie się z ocenami?

13 komentarzy:

  1. całkowicie zgadzam się z Twoimi ocenami.Ostatnia i pierwsza sa strasznie tandetne.Druga moim zdaniem najlepiej wypadła c;
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny są jak najbardziej trafne. Spodobała mi się druga Doll, wszystko takie ładne i estetyczne :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami. Sama nie wiem która piekniejsza, druga czy trzecia. Druga bardziej realna, ale trzecia śliczna jak z bajki .

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. NOT
    2. HOT
    3. Nie podoba mi się kolor oczu, ale HOT
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń
  5. Not, Hot, Hot, Not. Według mnie najlepszy dominikadomcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Not, hot/not, hot, not. Dla mnie również najlepszy makijaż jest od dominikadomcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zgadzam się z ocenami. Pierwsza i ostatnia całkiem mi się nie podobają... te rzęsy... Ostatnia ma też za wysoko oczy i za mocno pomalowane. Druga i trzecia są bardzo ładne :) U trzeciej podoba mi się to, że wszystko jest poprawnie nałożone i doll wydaje się być naturalna i urocza :) Druga doll jest bardzo ładna ale nie podoba mi się to sinawe podkreślenie kości policzkowych, poza tym jest świetnie.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się drugi makijaż. Trzecia twarz też jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z ocenami jednak co do dominikadomcia mam pewne watpliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. NOT Oko tragedia, zero jakiegokolwiek innego makijażu
    2. HOT Świetne kolory, makijaż oka bomba. Brwi wyglądają świetnie, nie rozumiem dlaczego miałaby je robic w inny sposób.
    3. HOT Twoja doll wygląda naprawdę zabójczo. Świetne rozwiane loki, cat eye i rządzisz :)
    4. NOT Niestety, podobne doznania co u pierwszej dollki.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 - właśnie myślę że nie jest aż tak źle wolisz bardziej mocniejsze kolory wiec MASZ . Ja raczej dałabym HOT/NOT bo kolorystycznie wszystko jest fajnie zrobione .
    2-fajna doll ale przeraza mnie to co masz nad uchem na twarzy te kreski oraz to co masz np domowe te kreski reszta jest ok. Daje -HOT
    3- nawet ładnie wyglądasz tutaj nie mam się do czego przyczepić daje HOT
    4 -źle części twarzy daje not

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. CherryVenette cudowny make up ! Generalnie zgadzam sie z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń