2015/08/31

DIY #1

Cześć :) Przez najbliższy czas będę dla Was tworzyć DIY, które będą pojawiać się w poniedziałki oraz Poradnik, który zobaczyć będziecie mogli w środy. Mam na imię Martyna, a na stardoll kryję się pod nickiem MalinaSekret111.


Dzisiaj mam dla Was instrukcję wykonania bluzki ze skrzydłem. Myślę, że nie powinno być problemu z jej wykonaniem.



1. Na początku robimy "szkielet" skrzydła. Ważne abyśmy przygotowali sobie obok potrzebne figury.


2. Następnie układamy obok białe owale.


3. Później przykrywamy je czarnymi.


4. I znów robimy to samo czyli układamy białe owale i przykrywamy je czarnymi.



Co myślicie? Wykorzystacie mój pomysł?

16 komentarzy:

  1. Wow,jest naprawdę nieźle.Ostateczny efekt jest wspaniały!Może bym tylko zmieniła kolor bluzki?Ogólnie naprawdę mi się podoba,ale raczej chyba nie zrobię.Nie lubię robić projektów,zresztą pewnie mi by nie wyszło tak dokładnie jak tutaj ;) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty ;)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  2. Post świetny i widać, że masz do tego talent, ale raczej nie wykorzystam tego, ponieważ nie lubię projektować i szkoda mi czasu na to

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zazdroszczę kreatywnym ludziom :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na poradnik. Tego tu brakowało :-) bluzka piękna, czekam na kolejne pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka, czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajne i dobry pomysł na dział. Ja jakiś czas temu już nauczyłam się nieźle radzić z projektowaniem ale nic nie kupuję, bo uważam, że ubrania na których można projektować są niezbyt ładne i to psuje efekt :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na post. Na 100% taki poradnik się przyda. Bardzo ładny wzór :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się twoje DIY . Ten jest przeboski ! Uwielbiam takie wzorki chętnie b my od cb taki projekt kupiła tylko ze juz wiem a się robi :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten projekt. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, a jak prościutko. No to ruszamy do Stardesign. :)

    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń