2015/08/21

Metamorfoza

Cześć tu Im_a_colecter. Mam dla was dzisiaj metamorfozę Sandi1200.

Przed:

Makijaż: Jest śliczny. Przypadł mi do gustu w 100%. Jest cukierkowy, ale nadaje to uroku twojej doll. Nawet jakbym chciała, to nie mam się do czego przyczepić. 10/10
Stylizacja: Tutaj sytuacja przedstawia się trochę gorzej, ale nie jest beznadziejna. Połączenie tej koszuli z tymi spodniami daje średni efekt. Zrezygnowałabym z wianka. Fajnie pasują do siebie spodnie z tą torebką i bazowałabym na tym przy tworzeniu tego outfitu. Jednak masz plus za utrzymanie kolorystyki. 6,5/10


Po:
Makijaż: Chciałam trochę poszaleć z makijażem oka, lecz jedyne żywe cienie jakie miałaś to zielony, żółty i różowy. Dwa pierwsze nie pasowały do stylizacji, a gdybym użyła różu makijaż przed i po wyglądałby uderzająco podobnie. Byłam zmuszona postawić na brązowy smokey eye. Przeważają ciepłe barwy.
Stylizacja: Trochę się z nią namęczyłam. Masz dużo ładnych rzeczy w szafie jednak nijak do siebie pasują. Czarne spodnie z wysokim stanem wydłużają nogi doll. Używając kwiecistej bluzki pamiętałam, żeby reszta była stonowana, dzięki czemu stylizacja nie jest przytłaczająca.


Jak Wam się podoba?

21 komentarzy:

  1. przed i po ślicznie :D fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba, szczegolnie zmiana włosów na naturalne, czesane przez wiatr. Poprzedni kolor włosow nie pasował, zlewał się z koszulą w podobnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także podoba się stylizacja przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przed jest bardzo fajny, dopracowany, choć ja nie przepadam za różem ;) Stylizacja mniej mi się podoba, zgadzam się, że połączenie koszuli z tymi spodniami nie wypadło najlepiej.
    Wygląd doll po jest świetny :) Przed było bardzo dobrze, a tu jest nawet lepiej :) Oczy wyglądają niesamowicie, włosy też są dobrym wyborem. Stylizacja po również jest lepsza niż przed :)
    Metamorfoza wyszła świetnie :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przed, stylizacja po :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed jak i po mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż przed jest bardzo śliczny chociaż kolor włosów wole naturalny a nie różowy świetny makijaż oka .
    Makijaż po tutaj wszystko tez jest ślicznie bardziej podobają mi się te włosy oraz n ich kolor makijaż oka tez jest piękny
    Stylizacja przed nie jest najlepsza ani aj gorsza jest średnia . Kilak r życzy bym zmieniła mianowicie chodzi mi o koszule bądź buty i zdjabym ten piękny wianek
    Stylizacja po wszystko dobrze ze sobą współgra świetna torebka nie mam się do czego przyczepić

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż podoba mi się przed jak i po. Osobiście nie lubię różowego koloru, ale to wygląda cudownie. Makijaż po też jest genialny, a włosy sprawiają, że doll wygląda bardziej naturalnie. Co do ubioru, przed nie podoba mi się zbytnio, zaś po jest nieco lepszy.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepiej wygląda przed. Stylizacja po to niestety totalna porażka.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed wygląda bardziej oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż przed, stylizacja żadna :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety dzisiaj stylizacja i makijaż przed.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż oczu zdecydowanie PRZED i połączyłabym go z ustami PO. Makijaż przed wygląda bardzo oryginalnie, natomiast PO już tak tradycyjnie i standardowo. Co do stylizacji PO bardziej mi się podoba, stylizacja PRZED jak dla mnie trochę za różowo. Wyszło całkiem, całkiem i myślę, że makijaż PRZED spróbuję na swojej Doll. :)

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie lepiej było przed :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż przed bardzo mi się podoba, jest taki dziewczęcy i cukierkowy, bardzo takie lubię. Włosy idealnie pasują do twarzy. Niestety makijaż po nie prezentuje się już tak dobrze jak poprzedni, jest pospolity i niczym się nie wyróżniający. Stylizacja przed średnio mi się podoba, bo spodnie nie pasują. Stylizacja po jest lepsza, ale też nie zachwyca. Podsumowując to pół na pół, makijaż przed, ale stylizacja po.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam sie z katniss-ne. Stylizacja nowa podoba mi sie nowa o wiele bardziej, a mak up przed jest bardzo ladny i cukierkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam mieszane uczucia. Makijaż lepszy jest PO ale stylizacja chyba PRZED. Ogólnie jakoś Ci to wyszło :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląd przed rewelacja. Świetny makijaż i buźka. Stylizacja po mnie nie przekonała. Stylizacja przed nie jest zła, całkiem ładna. Podoba mi się metamorfoza buzi po :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja przed nie jest zła bo jest cukierkowa, ale stylizacja po jest b.elegancka i dlatego też jest lepsza.
    Shander243

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed bardziej mi sie podobał makijaż ale za to po ładniejsza stylizacja
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń