2015/08/28

Metamorfoza

Hej! Jako,  że Im_a_colecter musiała wyjechać, dziś to ja mam dla was metamorfozę koralina5645.

Przed:

Makijaż: Bardzo naturalny makijaż. Pięknie podkreślone kości policzkowe, oraz wycieniowane brwi.
Makijaż oka nie jest za bardzo piękny, lecz pasuje. Całość jest bardzo prosta, lecz ładna. Zdjęłabym jedynie kolczyk. 8,5/10.
Stylizacja: Bardzo znana na stardoll. Wszystko do siebie pasuje. Zmieniłabym jedynie okulary, chociaż nie jest to konieczne. Za banalność daję Ci 6/10.

Po:
Makijaż: Przez bardzo małą kosmetyczkę, mój makijaż prawie wcale się nie zmienił. Lekko zmieniłam podkreślenie kości policzkowych, oraz wycieniowanie brwi. Makijaż oka tym razem jest zrobiony cieniami.
Stylizacja: Tak jak z kosmetyczką, tak i z szafą są problemy. Panuje tam pustka, więc za dużo wykombinować nie mogłam. Moja propozycja jest bardziej elegancka. Jedynie nie pasuje mi położenie torebki, lecz myślę, że mi to wybaczycie, ponieważ inaczej jej ułożyć nie mogłam.

Jak podoba wam się ta metamorfoza?
Może tym razem mi się udała ?
Do zobaczenia we wtorek :)

18 komentarzy:

  1. Myślę że metamorfoza się udała, chociaż podoba mi się makijaż zarówno przed jak i po, to całościowo PO wygląda lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jednak bardziej przypadł mi d ok gustu PRZED .Zaś lepsza stylizacja jest wykonana PO . Nie za bardzo lu ie połączenie rozkloszownej spódnicy do tej marynarki ; narzutki

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba przed i po :3

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże sa ok,stylizacje tez.Jedyne co bym zmienila to w stylizacji po jakoś mi ten szalik nie pasuje.Niby mialo byc elegancko a jednak jest tu coś sportowego.Ale ogolnie nie jest źle ;)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  5. PO jest faktycznie lepsze, szczególnie makijaż przypadł mi do gustu ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przed, chociaż oba są średnie, stylizacje obie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Wiem że ten komentarz nie ma nic w związku z tym tematem ale chciałam was o coś poprosić pod najnowszym postem :) . Otóż nazywam się natalya00000 i przychodzę do was z wielką prośbą. Wiele osób które przychodzą do mojego apartamentu mówią że mam piękne ubrania, niestety ja nie mogę znaleźć tam nic 'wyjątkowego'... Nie umiem ułożyć swojej własnej, oryginalnej stylizacji... Aktualnie mam na sobie baardzo oklepany outfit, a poza tym bardzo mi się on nie podoba... Byłabym bardzo wdzięczna gdyby któraś z moderatorek zrobiła mi metamorfoza... nie musi być udostępniana ale chce ją zobaczyć.. chce zobaczyć wasze wypociny... :D O kurcze... ale się rozpisałam :/ No w każdym razie byłabym bardzo wdzięczna gdybyście wzięły moją prośbę pod uwagę. Dziękuje za przeczytanie i pozdrawiam :)
    ~ natalya00000

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja po ładna, ale drażni mnie ta torebka ;/ Nie lubię jej w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż podoba mi się bardziej PRZED, ale rozumiem i z doświadczenia wiem, że z małej ilości kosmetyków trudno zrobić coś ciekawego. Natomiast styliazja jest cudna *.* Fakt, torebka mocno irytuje ale da się wybaczyć


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż zdecydowanie PO, stylizacja w sumie też lepsza PO, chociaż mogłaś nie dawać w ogóle torebki, nie każda stylizacja musi ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę opcję PO, chociaż makijaż PRZED nie jest taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed i po jest bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej jest po, szczególnie spodobał mi się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja po bardzo mi się podoba. Jednak jeśli o makijaż, podstawą w związku z brwiami jest to, że mają jeden kolor, bo gdybyś zrobiła sobie dwukolorowe brwi w realu, wyglądałabyś wprost komicznie.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  15. przed bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Metamorfoza wyszła nawet ok. Makijaż faktycznie nie zmienił się jakoś drastycznie, po jest ładny i delikatny choć szkoda, że oko nie jest tak powiększone jak przed, ale policzki są zrobione lepiej - są bardziej dopracowane :) Przed stylizacja jest dość zwyczajna i byłaby całkiem niezła gdyby nie to, że ta spódnica tak wystaje z boku :/ Stylizacja po nie jest też jakoś mega kreatywna ale jest lepsza no i tak po prostu ładna. Ta torebka mogłaby być jednak częściowo ukryta, ale jak piszesz i jak sama wiem - niestety jej inaczej nie można ułożyć. Obie sprawy po wyszły ładnie, nie ma tu "wow" ale skoro użytkowniczka nie ma za wiele rzeczy to sądzę, że ciężko byłoby zrobić coś lepszego niż Ty tutaj ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż PRZED bardziej przypadł mi do gustu. I bardzo nie podoba mi się twój sposób cieniowania brwi.
    ~Alena155

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż przed: Oko świetne. Twarz ogólnie wygląda też przyzwoicie. Nie podoba mi się to cieniowanie brwi. 7/10
    Stylizacja przed: Nie podoba mi się. 3/10

    Makijaż po: Te brwi są jak dla mnie straszne. Oko wygląda świetnie 7/10
    Stylizacja po: Myślę że nieźle sobie poradziłaś pomimo ubogiej szafy 8/10

    OdpowiedzUsuń